Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aerodynamic brake
Air brake
Analyse the braking force of trains
Assistive automobile parking brake component
Atmospheric braking
Atmospheric drag
BAS
Brake assistance system
CD
Coefficient of drag
Coefficient of induced drag
DBC
Drag
Drag brake
Drag coefficient
Drag factor
Dragged by motor-driven snow vehicle
Dragged by off-road land motor vehicle
Dynamic brake control
EBA
Emergency brake assist
Ensure suitable braking force of trains
Ensure train braking force meets safety requirements
Induced drag coefficient
Induced drag factor
Side thrust
Speed brake
Stylus drag
Test the braking force of trains

Vertaling van "drag brake " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
aerodynamic brake | air brake | drag brake | speed brake

aërodynamische rem | druikremklep




Assistive automobile parking brake component

parkeerrem-onderdeel voor aangepaste auto


coefficient of drag | drag coefficient | drag factor | CD [Abbr.]

weerstandscoëfficiënt


coefficient of induced drag | induced drag coefficient | induced drag factor

geïnduceerde weerstandscoëfficiënt


ensure suitable braking force of trains | ensure train braking force meets safety requirements | analyse the braking force of trains | test the braking force of trains

remkracht van treinen testen




Dragged by motor-driven snow vehicle

meegesleurd door door motor aangedreven sneeuwvoertuig


Dragged by off-road land motor vehicle

meegesleurd door off-road landmotorvoertuig


BAS | Brake assistance system | DBC | Dynamic brake control | EBA | Emergency brake assist

BAS | BAS-remassistent | Brake Assist | DBC | Dynamic brake control | EBA | Elektronische noodstopbekrachtiging
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
4.2.1. The brake forces (T) for each subject brake (for the same control line pressure pm) necessary to produce the drag force specified for both Type-I and Type-III test conditions shall not exceed the values Te as stated in the test report, which were taken as a basis for the test of the reference brake.

4.2.1. De remkrachten (T) die voor elke rem (bij dezelfde druk in de bedieningsleiding pm) nodig zijn om de voor de tests van type I en III voorgeschreven weerstand te verkrijgen, mogen niet groter zijn dan de waarde Te volgens het testrapport, die als uitgangspunt heeft gediend voor de test met de referentierem.


3.1.2. The results of tests on a combination of axles may be used in accordance with point 2.1 provided that each axle contributes equal braking energy input during the drag and hot brake tests.

3.1.2. De resultaten van tests van een combinatie van assen mogen worden gebruikt volgens punt 2.1, mits elke as eenzelfde energieaandeel bijdraagt tijdens de sleeptests en de remwerkingstests in warme toestand.


4.2.1. The brake forces (T) for each subject brake (for the same control line pressure pm) necessary to produce the drag force specified for both Type I and Type III test conditions shall not exceed the values Te as stated in the Record of Test Results, Appendix 2, point 2 of this Annex, which were taken as a basis for the test of the reference brake.

4.2.1. De remkrachten (T) voor elke rem (voor dezelfde druk in de bedieningsleiding pm) die noodzakelijk zijn voor het teweegbrengen van de sleepkracht die wordt voorgeschreven voor de omstandigheden bij proeven van het type I en type III mogen niet meer bedragen dan de waarde Te, als vermeld in het verslag van de proefresultaten, welke als uitgangspunt diende voor de proef met de referentierem.


3.1.2. The results of tests on a combination of axles may be used accordance with point 1.1 provided that each axle contributes equal braking energy input during the drag and hot brake tests.

3.1.2. De resultaten van proeven aan een combinatie van assen mogen overeenkomstig punt 1.1 worden gebruikt, op voorwaarde dat elke as eenzelfde energieaandeel bijdraagt tijdens de sleepproeven en de remwerkingsproeven bij warmgelopen remmen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4.2.Verification of brake forces developed 4.2.1.The brake forces (T) for each subject brake (for the same control line pressure pm) necessary to produce the drag force specified for both Type I and Type II test conditions are determined by the method described it item 4.2.3.

4.2.Verificatie van de ontwikkelde remkracht 4.2.1.De remkrachten (T) voor elke rem (voor dezelfde druk in de bedieningsleiding pm) die noodzakelijk zijn voor het teweegbrengen van de sleepkracht die wordt voorgeschreven voor de omstandigheden bij proeven van het type I en II, worden vastgesteld volgens de methode beschreven in punt 4.2.3.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'drag brake' ->

Date index: 2021-03-29
w