Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "centrale klantendienst van nmbs mobility ernaar " (Nederlands → Frans) :

Vanaf 2006 kon hij zich bovendien richten tot de infocentrale van de Centrale Klantendienst van NMBS Reizigers.

Depuis 2006, il pouvait également s’adresser à la centrale d’information du Service Central Clientèle de la SNCB Voyageurs.


Een rechtstreeks contact met de personeelsleden van de klantendienst op de zetel van de Centrale Klantendienst van de NMBS, Hallenpoort 40, te 1060 Brussel, is dan ook onmogelijk.

Il est dès lors impossible d'avoir un contact direct avec les membres du siège du Service central de la clientèle de la SNCB, Porte de Hal, 40, à 1060 Bruxelles.


Volgens het onthaalpersoneel van de NMBS (NMBS-gebouw aan de Hallenpoort 40, te Brussel) en de dienst " Betwiste Zaken Reizigers en Reisgoederen" (loket gevestigd tussen spoor 18 en 19 in het station Brussel-Zuid) durft de Centrale Klantendienst van de NMBS er geen klanten ontvangen, omdat ze " bevreesd zijn voor de reactie van boze reizigers" .

Selon le personnel de l'accueil de la SNCB (bâtiment SNCB à la Porte de Hal, 40, à Bruxelles), et le service « Contentieux Voyageurs et Bagages » (guichet situé entre les voies 18 et 19 à la gare de Bruxelles-Midi), le Service central de la clientèle de la SNCB n'ose accueillir aucun client parce que le personnel craint la réaction de voyageurs en colère.


5) Op welke wijze hebben de NMBS-klanten toestemming gegeven om hun gegevens op te nemen in de door de Centrale Klantendienst van de NMBS bijgehouden databank van reizigers die ooit een " onregelmatigheid" pleegden?

5) De quelle manière les clients de la SNCB ont-ils consenti à ce que leurs données soient enregistrées dans la banque de données, tenue par le Service central de la clientèle de la SNCB, concernant des voyageurs qui ont un jour commis une « irrégularité » ?


Bij de NMBS streeft de Centrale klantendienst van NMBS Mobility ernaar om reacties van klanten over de dienstverlening binnen een redelijke termijn te analyseren en te beantwoorden.

À la SNCB, le service central clientèle de SNCB Mobility tend à analyser dans un délai raisonnable les réactions des clients au sujet de l'offre de service et à y répondre.


3. Alle vragen en voorstellen kunnen ingediend worden bij NMBS-Centrale Klantendienst, Hallepoortlaan 40, sectie 13/6, 1060 Brussel - klantendienst@ob-rail.be.

3. Toutes les questions et propositions peuvent être adressées au Service Central Clientèle SNCB, avenue de la Porte de Hal 40, section 13/6, 1060 Bruxelles - serviceclientele@ob-rail.be.


In antwoord op de vragen van het geachte lid, deelt de NMBS de volgende elementen mee: 1. a) Op 10 februari 2014 hadden ongeveer 385.000 mensen met een NMBS-abonnement een Mobib-kaart. b) De Centrale Klantendienst beschikt niet over statistieken met betrekking tot klachten in verband met de meerkost voor het aanmaken van de Mobib-kaart.

En réponse aux questions de l'honorable membre, la SNCB me communique les éléments suivants: 1. a) Au 10 février 2014, environ 385.000 personnes abonnées SNCB ont acquis une carte Mobib SNCB. b) Le Service Central Clientèle ne dispose pas de statistiques concernant les plaintes liées au surcoût du droit de confection de la carte Mobib.


Dit betekent uiteraard nog een versterkende factor voor de kruisende trein die dus reeds vertraging oploopt nog voor de vertragingszone wordt doorlopen. 3. Van 1 september 2001 tot half oktober 2001 registreerde de centrale klantendienst van de NMBS drie reacties van reizigers over vertragingen op lijn 54.

3. Du 1er septembre 2001 à la mi-octobre 2001, le service central clientèle de la SNCB a enregistré trois réactions de voyageurs aux retards encourus sur la ligne 54.


1. De NMBS heeft een centrale klantendienst (CKD) die de klachten en de suggesties van de clientèle ontvangt.

1. La SNCB a un Service Central Clientèle (SCC) qui reçoit les plaintes et les suggestions de la clientèle.


2. In 2008 heeft de Centrale Klantendienst van de NMBS 157 klachten over de lijn 12 gekregen.

2. En 2008, le Service Central Clientèle de la SNCB a reçu 157 plaintes relatives à la Ligne 12.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'centrale klantendienst van nmbs mobility ernaar' ->

Date index: 2024-09-07
w