Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «centrale klantendienst 185 reacties » (Néerlandais → Français) :

Volgens het onthaalpersoneel van de NMBS (NMBS-gebouw aan de Hallenpoort 40, te Brussel) en de dienst " Betwiste Zaken Reizigers en Reisgoederen" (loket gevestigd tussen spoor 18 en 19 in het station Brussel-Zuid) durft de Centrale Klantendienst van de NMBS er geen klanten ontvangen, omdat ze " bevreesd zijn voor de reactie van boze reizigers" .

Selon le personnel de l'accueil de la SNCB (bâtiment SNCB à la Porte de Hal, 40, à Bruxelles), et le service « Contentieux Voyageurs et Bagages » (guichet situé entre les voies 18 et 19 à la gare de Bruxelles-Midi), le Service central de la clientèle de la SNCB n'ose accueillir aucun client parce que le personnel craint la réaction de voyageurs en colère.


3. De Centrale Klantendienst registreerde in 2001 in totaal een kleine 11 000 negatieve reacties over allerhande aspecten van haar service (info, personeel, stations, treinaanbod, regelmaat, ...), in 2005 meer dan 15 500.

3. Le service central Clientèle a enregistré en 2001 un total d'environ 11 000 réactions négatives portant sur toutes sortes d'aspects du service offert (information, personnel, gares, offre trains, régularité, ..) et plus de 15 500 en 2005.


1. a) In de loop van 2008 heeft de Centrale Klantendienst 185 reacties ontvangen betreffende lijn 12 Essen - Antwerpen-Centraal waaronder 160 klachten. b) In de loop van 2007 heeft de Centrale Klantendienst 269 reacties ontvangen betreffende lijn 12 Essen - Antwerpen-Centraal waaronder 257 klachten. c) In 2008 heeft de Centrale Klantendienst 33.133 reacties verwerkt waaronder 23.321 klachten.

1. a) Au cours de l'année 2008, le Service Central Clientèle a reçu 185 réactions sur la ligne 12 Essen - Antwerpen-Centraal dont 160 plaintes. b) Au cours de l'année 2007, le Service Central Clientèle a reçu 269 réactions sur la ligne 12 Essen - Antwerpen-Centraal dont 257 plaintes. c) En 2008, le Service Central Clientèle a traité 33.133 réactions dont 23.321 plaintes.


Dit betekent uiteraard nog een versterkende factor voor de kruisende trein die dus reeds vertraging oploopt nog voor de vertragingszone wordt doorlopen. 3. Van 1 september 2001 tot half oktober 2001 registreerde de centrale klantendienst van de NMBS drie reacties van reizigers over vertragingen op lijn 54.

3. Du 1er septembre 2001 à la mi-octobre 2001, le service central clientèle de la SNCB a enregistré trois réactions de voyageurs aux retards encourus sur la ligne 54.


Bij de NMBS streeft de Centrale klantendienst van NMBS Mobility ernaar om reacties van klanten over de dienstverlening binnen een redelijke termijn te analyseren en te beantwoorden.

À la SNCB, le service central clientèle de SNCB Mobility tend à analyser dans un délai raisonnable les réactions des clients au sujet de l'offre de service et à y répondre.


Het overzicht van het nieuw aanbod is als volgt:[GRAPH: 2007200804362-5-33] De verschuiving van ongeveer 10 minuten in vergelijking met het vroegere aanbod sluit beter aan op school- en werktijden. b) De Centrale Klantendienst verwerkt en beantwoordt, in de mate van het mogelijke, alle klachten en reacties die hij ontvangt.

Voici un aperçu de la nouvelle offre:[GRAPH: 2007200804362-5-33] Le décalage d'environ 10 minutes par rapport à l'offre antérieure rend les horaires mieux adaptés aux heures d'école et de travail. b) Le Service Central Clientèle traite et répond, dans la mesure du possible, à toutes les plaintes et réactions qu'il reçoit.


Over het geheel genomen zijn de cijfers op zijn minst confronterend: de Centrale Klantendienst van de NMBS heeft in 2008 immers 33.306 reacties (een stijging met ongeveer zes procent) ontvangen, waarvan 23.321 klachten.

Globalement, les chiffres sont interpellant puisque le Service Central Clientèle de la SNCB a reçu 33.306 réactions en 2008 (soit près de 6% d'augmentation), dont 23.321 plaintes.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'centrale klantendienst 185 reacties' ->

Date index: 2023-08-09
w