Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alarm call service
Answer an emergency call
Answer emergency calls
Arrange objective assessments of calls
Call rates
Carry out evaluation forms of calls
Communications tariff
Communications tariff system
Complete an evaluation form of a call
Complete evaluation forms of calls
Completing evaluation forms of calls
Conference call service
Conference calling
Cost of calls
Cost of phone calls
Cost of telephone calls
Freephone service
General-interest services
On-call duty
On-call service
Phone call rates
Pick up emergency calls
Price of calls
Price of phone calls
Price of telephone calls
Provide an objective assessment of a call
Provide objective assessments of calls
Providing objective assessments of calls
Public-interest services
Reminder call
Service
Services of general economic interest
Services of general interest
Services of public interest
Telecommunications tariffs
Telephone call rates
Telephone charges
Toll-free calling service
Transmissions tariff
Wake-up call

Vertaling van "on-call service " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
alarm call service | reminder call | wake-up call

alarm-oproepdienst | telefonische wekdienst


conference call service | conference calling

conferentiegespreksdienst


on-call duty | on-call service

aanwezigheidsdienst | beschikbaarheidsdienst | piketdienst


telephone charges [ call rates | communications tariff | communications tariff system | cost of calls | cost of phone calls | cost of telephone calls | phone call rates | price of calls | price of phone calls | price of telephone calls | telephone call rates | transmissions tariff | Telecommunications tariffs(ECLAS) ]

communicatietarief [ gesprekstarief | tariefbepaling van communicaties | telefoontarief | transmissietarief ]


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

noodoproepen beantwoorden


Freephone service | Toll-free calling service

Gratis nummer | Gratis telefoonnummer | Groen nummer


arrange objective assessments of calls | providing objective assessments of calls | provide an objective assessment of a call | provide objective assessments of calls

objectieve beoordeling van oproepen geven | objectieve beoordeling van oproepen maken


complete an evaluation form of a call | completing evaluation forms of calls | carry out evaluation forms of calls | complete evaluation forms of calls

evaluatieformulieren van oproepen invullen


services of general interest [ general-interest services | public-interest services | services of general economic interest | services of public interest ]

dienst van algemeen belang [ dienst van algemeen economisch belang ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Should Articles 64(1) and 63 of Directive 2006/112/EC be interpreted as meaning that, for subscribed consulting services, the chargeable event occurs on expiry of the period for which the payment was agreed, irrespective of whether and how often the customer makes use of the supplier’s on-call services?

Dienen artikel 64, lid 1, en artikel 63 van richtlijn 2006/112 aldus te worden uitgelegd dat het belastbare feit bij adviesdiensten die het voorwerp uitmaken van een abonnement, plaatsvindt wanneer de periode afloopt waarvoor de betaling werd overeengekomen, ongeacht of en hoe vaak de opdrachtgever gebruik heeft gemaakt van de diensten waarvoor de consulent zich te zijner beschikking heeft gesteld?


R. whereas private in-vehicle emergency call services exist today, and their deployment in Europe is increasing, but none of them offers full EU-wide coverage and market penetration is below 0,4 % of the vehicle fleet, while some of the services introduced have been dismantled due to market failures, leaving the user without in-vehicle emergency call service during the lifetime of the vehicle;

R. overwegende dat er tegenwoordig commerciële noodoproepdiensten in voertuigen bestaan, maar dat geen van deze systemen dekking biedt over heel Europa en de marktpenetratie ervan onder de 0,4% van het wagenpark ligt, en dat sommige van deze diensten vanwege een gebrek aan commercieel succes opgedoekt zijn, waardoor de bestuurder voor de resterende levensduur van het voertuig de bewuste noodoproepdienst niet kan gebruiken;


R. whereas private in-vehicle emergency call services exist today, and their deployment in Europe is increasing, but none of them offers full EU-wide coverage and market penetration is below 0.4 % of the vehicle fleet, while some of the services introduced have been dismantled due to market failures, leaving the user without in-vehicle emergency call service during the lifetime of the vehicle;

R. overwegende dat er tegenwoordig commerciële noodoproepdiensten in voertuigen bestaan, maar dat geen van deze systemen dekking biedt over heel Europa en de marktpenetratie ervan onder de 0,4% van het wagenpark ligt, en dat sommige van deze diensten vanwege een gebrek aan commercieel succes opgedoekt zijn, waardoor de bestuurder voor de resterende levensduur van het voertuig de bewuste noodoproepdienst niet kan gebruiken;


31. Requests that when a consumer that subscribes to a private emergency call service chooses not to use that service, or is travelling in a country where that service is not offered, the public 112 eCall service should automatically be available;

31. verlangt dat wanneer een consument ervoor kiest de commerciële noodoproepdienst uit te schakelen of naar een land reist waar een dergelijke dienst niet wordt aangeboden, de openbare 112 eCall-dienst automatisch beschikbaar wordt;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
32. Considers that private eCall service providers also have the possibility to migrate to the EU-wide eCall service at any time, while continuing to provide other call services;

32. is van mening dat commerciële aanbieders van eCall-diensten ook te allen tijde de mogelijkheid dienen te hebben om over te schakelen op de Europawijde eCall-dienst, waarbij de mogelijkheid blijft bestaan hen te bellen voor andere diensten;


31. Requests that when a consumer that subscribes to a private emergency call service chooses not to use that service, or is travelling in a country where that service is not offered, the public 112 eCall service should automatically be available;

31. verlangt dat wanneer een consument ervoor kiest de commerciële noodoproepdienst uit te schakelen of naar een land reist waar een dergelijke dienst niet wordt aangeboden, de openbare 112 eCall-dienst automatisch beschikbaar wordt;


It is important for all Member States to develop common technical solutions and practices for the provision of emergency call services.

Het is voor alle lidstaten belangrijk gemeenschappelijke technische oplossingen en praktijken te ontwikkelen voor de levering van noodoproepdiensten.


* The Commission will promote harmonised, pan-European in-vehicle emergency call (e-Call) service that builds on the location-enhanced emergency call E-112.

* De Commissie zal de realisatie van een geharmoniseerde, pan-Europese alarmnummerdienst voor in het voertuig bevorderen, waarbij wordt voortgebouwd op de noodoproepdienst met locatie-informatie E-112.


- The Commission will promote harmonised, pan-European in-vehicle emergency call (e-Call) service, compliant with the location-enhanced emergency call E-112.

- De Commissie zal een geharmoniseerde, pan-Europese dienst voor noodoproepen met locatiegegevens vanuit voertuigen (eCall) promoten, die compatibel is met E-112, de alarmnummerdienst met overdracht van locatiegegevens.


Parallel to the outsourcing of services by manufacturing firms, there is also a phenomenon of manufacturing firms increasingly becoming service providers, as some production activities are being de-localized to countries where labour is less expensive than in the EU. Nowadays some services such as call services, ticketing, software programming, technical support etc. seem to follow a similar pattern.

Naast de uitbesteding van diensten door industriebedrijven, doet zich ook het verschijnsel voor dat die bedrijven zelf steeds meer dienstverlener worden, aangezien sommige productieactiviteiten worden verplaatst naar landen waar de loonkosten lager zijn dan in de EU. Een soortgelijke ontwikkeling lijkt zich nu voor te doen bij sommige diensten, zoals callcenters, boekingssystemen, softwareprogrammering, technische ondersteuning enzovoort.


w