Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A laboratory-based science
Alcoholic hallucinosis
CBL
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Computer based learning
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Experience-based learning
Experiential learning
Jealousy
Laboratory-based learning
Laboratory-based sciences
Laboratory-based skills
Learning by doing
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Standards for web-based e-learning
WBL
Work-based learning
Workplace learning
Workplace-based learning

Vertaling van "Workplace-based learning " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
work-based learning | workplace learning | workplace-based learning | WBL [Abbr.]

werkplekleren


experience-based learning | experiential learning | learning by doing

ervaringsleren


a laboratory-based science | laboratory-based skills | laboratory-based learning | laboratory-based sciences

laboratoriumgebaseerde wetenschappen


computer based learning | CBL [Abbr.]

computerondersteund leren


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Omschrijving: Dit blok omvat een grote verscheidenheid van stoornissen van verschillende ernst en klinische vorm, die evenwel alle aan het gebruik van een of meer psychoactieve middelen, al dan niet op medisch voorschrift, zijn toe te schrijven. De betrokken stof wordt aangegeven door middel van het derde teken van de code en het vierde teken specificeert de klinische toestand; deze codering dient, waar nodig, gebruikt te worden voor elk gespecificeerd middel, met dien verstande dat niet elk vierde teken van toepassing is op elke stof.


standards for web-based e-learning

standaarden voor CBT | standaarden voor online leren | standaarden en specificaties voor de communicatie tussen clientinhoud en het hostsysteem | standaarden voor webgebaseerd online leren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Flexibility and access: widening access by increasing the availability of workplace-based learning and making effective use of ICT; putting in place procedures to identify and assess the skills of low qualified adults, and providing sufficient second-chance opportunities leading to a recognised EQF qualification for those without EQF level 4 qualifications.

flexibiliteit en toegang: vergroten van de toegankelijkheid door ruimere beschikbaarheid van werkplekleren en doeltreffend gebruik van ICT; instellen van procedures om de vaardigheden van laaggekwalificeerde volwassenen te bepalen en te beoordelen, en mensen die geen EKK-kwalificatie van niveau 4 hebben, voldoende tweedekansmogelijkheden bieden die tot een erkende EKK-kwalificatie leiden.


15. Underscores the importance of dual education and training systems, focusing particularly on STEM subjects and combining practice-based education in vocational schools with learning in the workplace, since this has proved the most effective means of smoothing the transition from school to labour market;

15. onderstreept het belang van duale onderwijs- en opleidingsstelsels, met de nadruk op STEM-vaardigheden en een combinatie van praktijkgericht onderwijs in beroepsopleidingen met stageplaatsen, aangezien we hiervan weten dat het de beste manier is om de overgang van school naar werk te vergemakkelijken;


15. Underscores the importance of dual education and training systems, focusing particularly on STEM subjects and combining practice-based education in vocational schools with learning in the workplace, since this has proved the most effective means of smoothing the transition from school to labour market;

15. onderstreept het belang van duale onderwijs- en opleidingsstelsels, met de nadruk op STEM-vaardigheden en een combinatie van praktijkgericht onderwijs in beroepsopleidingen met stageplaatsen, aangezien we hiervan weten dat het de beste manier is om de overgang van school naar werk te vergemakkelijken;


since an increasing share of learning occurs at the workplace, in non-formal contexts and in leisure time — often through new ICT-based learning tools and methods — the development of creative and innovative capacities has relevance for all aspects of lifelong learning.

nu leren in toenemende mate plaatsvindt op het werk, in een niet-formele context en in de vrije tijd, veelal met behulp van nieuwe, op ICT gebaseerde leerinstrumenten en leermethodes, komt het ontwikkelen van creatieve en innovatieve vermogens van pas bij alle aspecten van een leven lang leren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
18. Calls on members states, Council, Commission and Parliament to by the end of the year adopt an ambitious green jobs strategy, setting the framework conditions for using the job potential of a more sustainable economy based on skills and innovation and ensuring that the transition towards such an economy is socially just and profits all people in Europe; considers that such a strategy should investment in training and lifelong learning to support workers in developing new skills and enable them to move into new jobs where necessary; a framework agreement on transition security, including the right to training and sufficient social s ...[+++]

18. wenst dat de lidstaten, de Raad, de Commissie en het Parlement voor het eind van het jaar een omvattende groene werkgelegenheidsstrategie aannemen, waarin de kadervoorwaarden worden bepaald voor het gebruik van het werkgelegenheidspotentieel van een duurzamere economie op de grondslag van vaardigheden en innovatie, en om ervoor te zorgen dat de overstap op een dergelijke economie maatschappelijk rechtvaardig verloopt en alle mensen in Europa tot voordeel strekt; is van mening dat deze strategie investeringen moet omvatten in opleiding en een leven lang leren, om werknemers te ondersteunen bij het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden ...[+++]


10. Since an increasing share of learning occurs at the workplace, in non-formal contexts and in leisure time - often through new ICT-based learning tools and methods - the development of creative and innovative capacities has relevance for all aspects of lifelong learning.

10. Nu leren in toenemende mate plaatsvindt op het werk, in een niet-formele context en in de vrije tijd, veelal met behulp van nieuwe, op ICT gebaseerde leerinstrumenten en leermethodes, komt het ontwikkelen van creatieve en innovatieve vermogens van pas bij alle aspecten van een leven lang leren.


w