Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Standards for web-based e-learning

Traduction de «standards for web-based e-learning » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
standards for web-based e-learning

standaarden voor CBT | standaarden voor online leren | standaarden en specificaties voor de communicatie tussen clientinhoud en het hostsysteem | standaarden voor webgebaseerd online leren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
courses, seminars, conferences, as well as web-based, e-learning and other innovative and advanced training activities.

cursussen, seminars, conferenties en online- en e-learningactiviteiten evenals andere innovatieve en geavanceerde opleidingsactiviteiten.


courses, seminars and conferences, as well as web-based, e-learning and other innovative and advanced training activities,

cursussen, seminars en conferenties en online- en e-learningactiviteiten evenals andere innovatieve en geavanceerde opleidingsactiviteiten.


(a) courses, seminars, conferences, as well as web-based, e-learning and other innovative and advanced training activities;

(a) cursussen, seminars, conferenties en online- en e-learningactiviteiten evenals andere innovatieve en geavanceerde opleidingsactiviteiten ;


(a) courses, seminars, conferences, as well as web-based, e-learning and other innovative and advanced training activities;

(a) cursussen, seminars, conferenties en online- en e-learningactiviteiten evenals andere innovatieve en geavanceerde opleidingsactiviteiten ;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It is meant to apply to law enforcement officials of all ranks (police officers, border guards, customs officers and prosecutors) as well as other categories of law enforcement professionals such as personnel of relevant EU agencies and institutions, build upon existing training at national and EU level and be offered through modern learning tools, such as specialised courses, common curricula, web-based learning materials, and exchange programmes.

Het opleidingsprogramma is bedoeld voor rechtshandhavingsambtenaren van alle rangen (politieagenten, grenswachters, douaniers en officiers van justitie) en voor andere categorieën rechtshandhavingsambtenaren, zoals personeel van EU-agentschappen en -instellingen, en moet voortbouwen op bestaande opleidingen op nationaal of EU-niveau en gebruik maken van moderne leermiddelen, zoals speciale cursussen, gemeenschappelijke curricula, digitaal lesmateriaal en uitwisselingsprogramma's.


41. Invites NSBs to provide free access to standardisation committees for the weaker stakeholders and develop tools to improve stakeholder involvement, including a free-of-charge, easy-to-use online consultation mechanism for all new standards proposals; encourages those organisations to make full use of information and communication technologies (ICT) to strengthen stakeholder participation through web-based meetings and online discussion; encourages also NSBs to ensure communication beyond the system boundaries, especially for pub ...[+++]

41. verzoekt de NNO's de zwakkere belanghebbenden vrij toegang te verlenen tot de normalisatiecomités en middelen te ontwikkelen om voor meer participatie van de belanghebbenden te zorgen, o.a. een gratis gebruiksvriendelijk mechanisme voor online inzage in alle nieuwe voorstellen voor normen; moedigt deze organisaties aan om volledig gebruik te maken van informatie- en communicatietechnologie (ICT) om de deelneming van de belanghebbende partijen te vergroten door middel van vergaderingen via internet en online-discussies; moedigt ook de NNO's aan ervoor te zorgen dat er communicatie over de grenzen van het systeem heen plaatsvindt, me ...[+++]


9. Welcomes efforts by the European standards organisations (ESOs) and NSBs to include all stakeholders and ensure balanced representation; encourages these organisations to make full use of information and communication technologies (ICT) to strengthen stakeholder participation through web-based meetings and online discussion; considers that thought should be given to setting an upper limit for participation by particular types of stakeholders on technical committees and working parties, so that, for example, SMEs ...[+++]

9. verwelkomt de inspanningen van de Europese en de nationale normalisatieorganisaties om alle belanghebbende partijen deel te laten nemen en voor een evenwichtige vertegenwoordiging te zorgen; moedigt deze organisaties aan om volledig gebruik te maken van informatie- en communicatietechnologie (ICT) om de deelneming van de belanghebbende partijen te vergroten door middel van vergaderingen via internet en online-discussies; is van mening dat nagedacht moet worden over de vaststelling van een bovengrens voor de deelneming van bepaald ...[+++]


Mutual learning will be carried out by such means as peer learning activities, conferences and seminars, high level forums or expert groups as well as through, studies and analyses, and web-based networks, with the involvement of relevant stakeholders.

Wederzijds leren zal onder meer zijn beslag krijgen door middel van intercollegiaal leren, conferenties en seminars, fora op hoog niveau of deskundigengroepen, alsook door middel van studies en analysen en netwerken op het internet, waarbij de juiste belanghebbenden moeten worden betrokken.


Mutual learning: European cooperation in the aforementioned priority areas can be carried out by such means as peer learning activities, conferences and seminars, high level fora or expert groups, panels, studies and analyses and web-based cooperation and, where appropriate, with the involvement of relevant stakeholders.

Wederzijds leren: de Europese samenwerking in de bovengenoemde prioritaire gebieden kan onder meer haar beslag krijgen door middel van intercollegiaal leren, conferenties en seminars, fora op hoog niveau of deskundigengroepen, panels, studies en analyses en internetsamenwerking, in voorkomend geval samen met de relevante belanghebbenden.


This includes participation in and influence on decision-making, as well as competences needed for wellbeing, including 'health literacy'[8], in line with the European Framework of Key Competences for lifelong learning[9] e.g. looking at school and web-based programmes.

Dit betekent ook dat zij aan de besluitvorming moeten kunnen deelnemen en bijdragen en overeenkomstig het Europees kader voor sleutelcompetenties voor een leven lang leren[8] over de nodige welzijnsvaardigheden, zoals “gezondheidsgeletterdheid”[9], moeten kunnen beschikken, waarbij bijvoorbeeld gedacht moet worden aan onderwijs- en internetprogramma’s.




D'autres ont cherché : standards for web-based e-learning     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'standards for web-based e-learning' ->

Date index: 2022-12-08
w