Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange brand's online communication plan
Brand benefit acceptance
Brand extension
Brand management supervision
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Brand stretching
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Design brand's online communication plan
Design brand's online communication plans
Distributor's brand
Housekeeper
Middleman's brand
Model brand's online communication plan
Own-brand product
Own-label product
Private brand
Private label
Private label product
Produce brand guidelines
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management

Vertaling van "Private brand " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
distributor's brand | middleman's brand | private brand | private label

eigen merk | private label (eigen merk)


Distributor's brand | Middleman's brand | Private brand

Eigen merk


own-brand product | own-label product | private label product

huismerkproduct


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

toezicht houden op merkbeheer


arrange brand's online communication plan | model brand's online communication plan | design brand's online communication plan | design brand's online communication plans

onlinecommunicatieplannen van merken ontwerpen


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

merkgerelateerde richtlijnen opstellen


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing van het merk


Housekeeper (private service)

huishouder in particuliere dienstverlening




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Points out that while private, own-brand labelled products can bring increased value, choice and ‘fair trade’ products to consumers, they also represent a strategic issue in the medium- and long-term, as they introduce a horizontal dimension to competition in respect of industrial brands that had never previously been a factor and that can give an unfair and anti-competitive position to retailers, who become both customer and competitor; draws attention to the existence of a ‘risk threshold’ beyond which the market penetration of own ...[+++]

merkt op dat huismerkproducten kunnen zorgen voor meerwaarde, een ruimere keuze en meer fairtradeproducten voor de consument, maar dat ze ook een strategisch probleem stellen op de middellange en lange termijn, aangezien ze een horizontale dimensie aanbrengen in de concurrentie ten opzichte van industriële merken die voordien nooit een factor is geweest, en ze detailhandelaren, die zowel klant als concurrent worden, een oneerlijke en concurrentieverstorende positie kunnen geven; vestigt de aandacht op het bestaan van een „risicodrempel” waarboven de marktpenetratie van huismerken in een bepaalde categorie producten de actuele positieve ...[+++]


The private sector initiatives are also significantly contributing towards fulfilment of the Compact, notably through "The Accord on Fire and Building Safety" in Bangladesh which brings together trade unions and fashion and retail brands.

Ook initiatieven vanuit de privésector dragen aanzienlijk bij tot de verwezenlijking van het pact, met name via de "overeenkomst inzake gebouwen- en brandveiligheid" in Bangladesh tussen vakbonden en mode- en detailhandelsmerken.


Furthermore, the European Investment Project Portal (EIPP) is a brand new web portal enabling EU-based project promoters – public or private – to reach potential investors worldwide.

Daarnaast is er het Europees investeringsprojectenportaal (EIPP), een volledig nieuw webportaal dat private en publieke projectontwikkelaars in de Europese Unie in contact brengt met potentiële investeerders in de hele wereld.


4. The public and private bodies within the sectors covered by the Programme shall use the brand name 'Erasmus+' for the purpose of communication and dissemination of information relating to the Programme.

4. De publieke en private organen in de sectoren die onder het programma vallen, gebruiken de merknaam "Erasmus+" voor communicatie- en voorlichtingsdoeleinden in verband met het programma.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Refresco also owns the children's drink brand "Wicky" as well as a number of private label equivalent brands.

Refresco is ook eigenaar van het merk Wicky voor dranken speciaal voor kinderen en van een aantal gelijkwaardige huismerken.


It produces and bottles private label non-alcoholic beverages (NABs) for retailers and contract manufactures NABs for brand owners.

Zij produceert en bottelt huismerk alcoholvrije dranken voor retailers en, op contractbasis, producten voor A-merken.


31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and brands, thus having a greater impact on importers and consequently on consumers; considers, further, that including private brands in promotion activities will result in businesses being more interested in part ...[+++]

31. benadrukt dat het voor particuliere merken absoluut noodzakelijk is dat er een evenwicht wordt gevonden tussen generieke en merkgebonden bevordering, dat de afzetbevorderingscampagnes in derde landen doeltreffender zal helpen maken; deelt het standpunt van de Commissie dat merken een hefboomeffect kunnen hebben op dit soort activiteiten, en dat het logisch is de generieke bevordering aan te vullen met het samenbrengen van economische spelers via de bevordering van producten en merken, waardoor de impact op importeurs en dus op de consumenten groter wordt; is van mening dat het opnemen van particuliere handelsmerken in de bevorderingsactiviteiten er anderzijds toe zal leiden dat het bedrijfsleven meer ...[+++]


31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and brands, thus having a greater impact on importers and consequently on consumers; considers, further, that including private brands in promotion activities will result in businesses being more interested in part ...[+++]

31. benadrukt dat het voor particuliere merken absoluut noodzakelijk is dat er een evenwicht wordt gevonden tussen generieke en merkgebonden bevordering, dat de afzetbevorderingscampagnes in derde landen doeltreffender zal helpen maken; deelt het standpunt van de Commissie dat merken een hefboomeffect kunnen hebben op dit soort activiteiten, en dat het logisch is de generieke bevordering aan te vullen met het samenbrengen van economische spelers via de bevordering van producten en merken, waardoor de impact op importeurs en dus op de consumenten groter wordt; is van mening dat het opnemen van particuliere handelsmerken in de bevorderingsactiviteiten er anderzijds toe zal leiden dat het bedrijfsleven meer ...[+++]


Private label beer is either sold under a supermarket chain's own brand, or under a brand name unsupported by advertising.

Private-labelbier wordt verkocht als huismerk van supermarkten of onder een merknaam waarvoor geen reclame wordt gemaakt.


Following this withdrawal, Procter Gamble renotified an amended transaction providing for the simultaneous divestment of not only the whole of VPS's baby nappy business but also the part of VPS's feminine protection products business associated with three of its brands (Blümia, Femina and Tampona) and its private label activity.

Na deze intrekking meldde Procter Gamble opnieuw een gewijzigde transactie aan waarbij niet alleen het geheel van de babyluieractiviteiten van VPS zou worden afgestoten, doch ook het onderdeel van de activiteiten betreffende produkten voor vrouwelijke hygiëne van VPS in verband met drie van zijn merken (Blümia, Femina en Tampona) en zijn huismerkbedrijf.


w