Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange brand's online communication plan
Brand benefit acceptance
Brand extension
Brand management supervision
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Brand stretching
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Design brand's online communication plan
Design brand's online communication plans
Distributor's brand
Extension
Extension of a marketing authorisation
Line extension
Manufacturer's trademark
Middleman's brand
Model brand's online communication plan
Private brand
Private label
Produce brand guidelines
Product brand
Service mark
Stamp of origin
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
Trade mark
Trade mark licences
Trademark

Vertaling van "brand extension " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

toezicht houden op merkbeheer


arrange brand's online communication plan | model brand's online communication plan | design brand's online communication plan | design brand's online communication plans

onlinecommunicatieplannen van merken ontwerpen


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

merkgerelateerde richtlijnen opstellen


distributor's brand | middleman's brand | private brand | private label

eigen merk | private label (eigen merk)


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing van het merk


Distributor's brand | Middleman's brand | Private brand

Eigen merk


trademark [ manufacturer's trademark | product brand | service mark | stamp of origin | trade mark | trade mark licences(UNBIS) ]

merk [ benaming van oorsprong | dienstmerk | fabrieksmerk | merk van een product | merk van oorsprong ]


extension | extension of a marketing authorisation | line extension

uitbreiding | uitbreiding van een vergunning voor het in de handel brengen


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Large retailers can implement this technique more extensively, through the development of own-brand ecological ranges.

Grote detailhandelaren kunnen deze techniek op grotere schaal toepassen door milieuvriendelijke productlijnen van eigen merken te ontwikkelen.


Existence of an extensive own-brand ecological product range (y/n).

Het bestaan van een uitgebreid milieuvriendelijk huismerkassortiment (j/n).


(3) The widespread recognition among the general public in Member States and participating third countries of the "Erasmus" brand name as a synonym of Union learner mobility is an argument in favour of the main education sectors covered by the Programme making more extensive use of this brand and improving its evaluation and follow-up tools.

(3) Het feit dat bij het algemene publiek in de lidstaten en in de deelnemende derde landen de merknaam "Erasmus" als synoniem voor Europese leermobiliteit geldt, pleit voor een intensiever gebruik van deze merknaam en een verbetering van de evaluatie- en follow-upinstrumenten door de belangrijkste onderwijssectoren waarop het programma is gericht.


(3) The widespread recognition among the general public in Member States and participating third countries of the ‘Erasmus’ brand name as a synonym of Union learner mobility pleads for a more extensive use of this brand by the main education sectors covered by the Programme.

(3) Het feit dat bij het algemene publiek in de lidstaten en in de deelnemende derde landen de merknaam "Erasmus" als synoniem voor Europese leermobiliteit geldt, pleit voor een intensiever gebruik van deze merknaam door de belangrijkste onderwijssectoren waarop het programma is gericht.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Calls on the Commission to examine a future extension of the scope of Article 19(1) of UCITS III to cover OREF and FoHF bearing in mind that hedge fund indices (HFI) are already considered as eligible assets; highlights the need for a full impact assessment of the risks and benefits of such a change, thus paying particular attention to the protection of the UCITS brand; underlines that such an examination must not interrupt the revision of UCITS III;

2. verzoekt de Commissie een toekomstige uitbreiding van artikel 19, lid 1 van de werkingssfeer van ICBE III, over beleenbare activa, tot open-ended vastgoedfondsen en beleggingsfondsen met hedgefondsen te onderzoeken, daarbij bedenkend dat hedgefonds-indices (HFI's) reeds als beleenbare activa worden beschouwd; wijst op de noodzaak van een volledige effectbeoordeling van de risico's en voordelen van een dergelijke wijziging, waarbij de aandacht met name moet uitgaan naar de bescherming van het icbe-merk; onderstreept dat een dergelijk onderzoek niet mag leiden tot een onderbreking van de herziening van ICBE III;


2. Calls on the Commission to examine a future extension of the scope of Article 19(1) of UCITS III to cover OREF and FoHF bearing in mind that hedge fund indices (HFI) are already considered as eligible assets; highlights the need for a full impact assessment of the risks and benefits of such a change, thus paying particular attention to the protection of the UCITS brand; underlines that such an examination must not interrupt the revision of UCITS III;

2. verzoekt de Commissie een toekomstige uitbreiding van artikel 19, lid 1 van de werkingssfeer van ICBE III, over beleenbare activa, tot open-ended vastgoedfondsen en beleggingsfondsen met hedgefondsen te onderzoeken, daarbij bedenkend dat hedgefonds-indices (HFI's) reeds als beleenbare activa worden beschouwd; wijst op de noodzaak van een volledige effectbeoordeling van de risico's en voordelen van een dergelijke wijziging, waarbij de aandacht met name moet uitgaan naar de bescherming van het icbe-merk; onderstreept dat een dergelijk onderzoek niet mag leiden tot een onderbreking van de herziening van ICBE III;


2. Calls on the Commission to examine future extension of Article 19(1) of the UCITS III Directive on eligible assets to OREF and FoHF bearing in mind that eligibility is already granted to hedge fund indices (HFI); highlights the need for a full impact assessment of the risks and benefits of such a change, thus paying particular attention to the protection of the UCITS brand; underlines that this shall not interrupt the currently ongoing revision of UCITS III;

2. verzoekt de Commissie een toekomstige uitbreiding van artikel 19, lid 1 van de derde icbe-richtlijn, over beleenbare activa, tot open-ended vastgoedfondsen en beleggingsfondsen met hedgefondsen te onderzoeken, daarbij bedenkend dat de beleenbaarheid al is uitgebreid tot hedgefonds-indices (HFI’s); wijst op de noodzaak van een volledige effectbeoordeling van de risico's en voordelen van een dergelijke wijziging, waarbij de aandacht met name moet uitgaan naar de bescherming van het icbe-merk; onderstreept dat dit niet mag leiden tot een onderbreking van de thans lopende herziening van de derde icbe-richtlijn;


- high barriers to entry: the need for an extensive distribution and service network, the low volume and stagnant / declining market, the advantage of brand loyalty for established suppliers and the effects of the information Exchange,

- de slechte toegankelijkheid van de markt: de noodzaak over een uitgebreid distributie- en servicenet te beschikken, het kleine volume en de stagnatie/achteruitgang van de markt, het voordeel van merkgetrouwheid ten gunste van gevestigde leveranciers, de gevolgen van uitwisseling van informatie, en


w