Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Daytime class
Daytime course
Daytime coverage
Daytime ozone profile
Daytime profile
Daytime service
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Diurnal ozone profile
Diurnal profile
Educate on kindergarten class content
Elite
Explain kindergarten class content
Governing class
Ground-wave coverage
Jealousy
Major histocompatibility complex class I deficiency
Paranoia
Peasant class
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Ruling class
Social class
Social milieu
Socio-economic group
Teach kindergarten class content
Teaching kindergarten class content

Traduction de «Daytime class » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
daytime class | daytime course

dagonderwijs voor volwassenen


daytime coverage | daytime service | ground-wave coverage

bedekking bij daglicht | dienst bij daglicht


daytime ozone profile | daytime profile | diurnal ozone profile | diurnal profile

dagozonprofiel


social class [ social milieu | socio-economic group ]

maatschappelijke klasse [ maatschappelijk milieu | maatschappelijk systeem | sociaal milieu | sociaal systeem | sociale klasse ]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Omschrijving: Dit blok omvat een grote verscheidenheid van stoornissen van verschillende ernst en klinische vorm, die evenwel alle aan het gebruik van een of meer psychoactieve middelen, al dan niet op medisch voorschrift, zijn toe te schrijven. De betrokken stof wordt aangegeven door middel van het derde teken van de code en het vierde teken specificeert de klinische toestand; deze codering dient, waar nodig, gebruikt te worden voor elk gespecificeerd middel, met dien verstande dat niet elk vierde teken van toepassing is op elke stof.


educate on kindergarten class content | teaching kindergarten class content | explain kindergarten class content | teach kindergarten class content

kleuterklasleerstof aanleren


Definition: Hypersomnia is defined as a condition of either excessive daytime sleepiness and sleep attacks (not accounted for by an inadequate amount of sleep) or prolonged transition to the fully aroused state upon awakening. In the absence of an organic factor for the occurrence of hypersomnia, this condition is usually associated with mental disorders.

Omschrijving: Hypersomnia is gedefinieerd als een toestand van hetzij buitensporige slaperigheid overdag en aanvallen van slaap (niet verklaarbaar door een onvoldoende hoeveelheid slaap) of een vertraagde overgang naar de volledige waaktoestand na het wakker worden. Bij afwezigheid van een organische factor voor het optreden van hypersomnia, gaat deze toestand doorgaans samen met psychische stoornissen.


ruling class [ elite | governing class ]

leidende klasse




Major histocompatibility complex class I deficiency

deficiëntie van 'major histocompatibility complex class I'
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
30. Recommends that the Commission support mobilisation programmes and transitory education programmes with a particular focus on the effectiveness of strategies to get working children into formal daytime education, such as bridge schools and classes, that help children, who have never had formal school education to adjust to the school environment with the assistance of specially trained teachers;

30. beveelt aan dat de Commissie steun verleent aan bewustmakingsprogramma's en programma's voor overgangsonderwijs met bijzondere nadruk op de doeltreffendheid van strategieën om werkende kinderen in het officiële dagonderwijs te krijgen, zoals brugscholen en -klassen, die kinderen die nooit naar school zijn gegaan, helpen om zich in de schoolomgeving te integreren met de hulp van gespecialiseerd onderwijspersoneel;


Recommends that the Commission support mobilisation programmes and transitional education programmes with a particular focus on the effectiveness of strategies to get working children into formal daytime education, such as bridge schools and classes, that help children who have never had formal school education to adjust to the school environment with the assistance of specially trained teachers;

beveelt aan dat de Commissie steun verleent aan bewustmakingsprogramma's en programma's voor overgangsonderwijs met bijzondere nadruk op de doeltreffendheid van strategieën om werkende kinderen in het officiële dagonderwijs te krijgen, zoals brugscholen en -klassen, die kinderen die nooit naar school zijn gegaan, helpen om zich in de schoolomgeving te integreren met de hulp van gespecialiseerd onderwijspersoneel;


w