Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B-to-B
B-to-C
B2B
B2B commerce
B2C
B2C commerce
Business enterprises
Business ethics
Business morals
Business-to-business
Business-to-business commerce
Business-to-business e-commerce
Business-to-business electronic commerce
Business-to-business transactions
Business-to-consumer
Business-to-consumer commerce
Business-to-consumer electronic commerce
Business-to-customer
Connect data between all inland business units
Corporations
Distribute correspondence to business departments
EBIC
European Business and Innovation Centre
European Observatory for SMEs
Firm
GBDe
Global Business Dialogue on Electronic Commerce
Legal form of organization
Link data between all inland business divisions
Link data between all inland business units
Morals in business
Route business correspondence to business department
Route correspondence to business departments
Routing correspondence to business departments
SMEs
SMUs
Small and medium-sized businesses
Small and medium-sized enterprises
Small and medium-sized undertakings
Type of business

Traduction de «Business-to-business e-commerce » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Global Business Dialogue on Electronic Commerce | GBDe [Abbr.]

GBDe [Abbr.]


business-to-consumer electronic commerce | B2C [Abbr.]

elektronische detailhandel | B2C [Abbr.]


business-to-business e-commerce | business-to-business electronic commerce | B2B [Abbr.]

elektronisch zakendoen tussen bedrijven | elektronische handel tussen bedrijven | B2B [Abbr.]


B2B | B2B commerce | B-to-B | Business-to-business | Business-to-business commerce | Business-to-business transactions

E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling


small and medium-sized enterprises [ EBIC | European Business and Innovation Centre | European Observatory for SMEs | small and medium-sized businesses | small and medium-sized undertakings | SMEs | SMUs ]

kleine en middelgrote onderneming [ E.G.-BIC | EBIC | Europees bedrijfsinnovatiecentrum | Europee warnemingspost voor het MKB | KMO | midden- en kleinbedrijf ]


business morals [ business ethics | morals in business ]

economische ethiek


type of business [ firm | Legal form of organization(STW) | business enterprises(UNBIS) | corporations(UNBIS) ]

onderneming [ firma | maatschappij ]


distribute correspondence to business departments | route business correspondence to business department | route correspondence to business departments | routing correspondence to business departments

correspondentie naar bedrijfsafdelingen doorsturen


B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer

Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten


establish data connections between all inland business units | link data between all inland business divisions | connect data between all inland business units | link data between all inland business units

data koppelen tussen alle binnenlandse bedrijfseenheden | gegevens koppelen tussen alle binnenlandse bedrijfseenheden
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Electronic commerce is already developing dynamically in inter-business trading (so called business to business or B2B e-commerce) , with companies undertaking major restructuring of their operations in many sectors - banking, insurance, automobile manufacturing etc. This is bringing about fundamental change in the way companies operate in all sectors of the economy 'old' and 'new'.

Elektronische handel ontwikkelt zich nu al op dynamische wijze in het zakelijk handelsverkeer (de zogenaamde "business to business" of B2B e-commerce), waarbij bedrijven grote herstructureringen van hun activiteiten ondernemen in vele sectoren: bankwezen, verzekeringen, autofabricage enz. Dit zorgt voor een fundamentele verandering in de wijze waarop bedrijven in alle sectoren van de economie, zowel de 'oude' als de 'nieuwe', opereren.


However more needs to be done to boost consumer confidence in e-commerce, if the disappointing uptake of business to consumer e-commerce is to be addressed.

Om de teleurstellende ontwikkeling van de e-commerce van bedrijven naar consumenten aan te pakken, moet echter meer worden gedaan om het vertrouwen van de consument in e-commerce te vergroten.


e-business comprises both e-commerce (buying and selling online) and restructuring of business processes to make best use of digital technologies.

E-business omvat zowel e-handel (on-line kopen en verkopen) als het herstructureren van zakelijke processen om optimaal gebruik te maken van digitale technologieën.


e-business comprises both e-commerce (buying and selling online) and business restructuring processes.

E-business omvat zowel e-handel (online kopen en verkopen) als het herstructureren van zakelijke processen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
30. Calls on the Commission to ensure the removal of all barriers to the development of e-commerce most recently identified in the 2010 ‘Digital Agenda’ by both legislative and non-legislative means; urges that a quick solution be found to cross-border trade problems for online consumer purchases, particularly with respect to payments and cross-border deliveries; stresses the need to increase the confidence of consumers and business in cross-border e-commerce, inter alia by stepping up the fight against cyber-crime and counterfeiting; calls for the development of an EU charter of consumers' rights in the area of online services and e- ...[+++]

30. verzoekt de Commissie zowel via wetgevende als niet-wetgevende maatregelen ervoor te zorgen dat alle belemmeringen voor de ontwikkeling van e-handel, zoals zeer onlangs vastgesteld in de „digitale agenda” 2010, worden weggenomen; dringt aan op een snelle oplossing van de problemen van consumenten met grensoverschrijdende online-aankopen, met name met betrekking tot de betalingen en grensoverschrijdende leveringen; benadrukt dat het vertrouwen van de consumenten en het bedrijfsleven in grensoverschrijdende e-handel moet worden versterkt, onder meer door een sterkere bestrijding van cybercriminaliteit en vervalsing; verlangt de ontw ...[+++]


30. Calls on the Commission to ensure the removal of all barriers to the development of e-commerce most recently identified in the 2010 ‘Digital Agenda’ by both legislative and non-legislative means; urges that a quick solution be found to cross-border trade problems for online consumer purchases, particularly with respect to payments and cross-border deliveries; stresses the need to increase the confidence of consumers and business in cross-border e-commerce, inter alia by stepping up the fight against cyber-crime and counterfeiting; calls for the development of an EU charter of consumers’ rights in the area of online services and e- ...[+++]

30. verzoekt de Commissie zowel via wetgevende als niet-wetgevende maatregelen ervoor te zorgen dat alle belemmeringen voor de ontwikkeling van e-handel, zoals zeer onlangs vastgesteld in de "digitale agenda" 2010, worden weggenomen; dringt aan op een snelle oplossing van de problemen van consumenten met grensoverschrijdende online-aankopen, met name met betrekking tot de betalingen en grensoverschrijdende leveringen; benadrukt dat het vertrouwen van de consumenten en het bedrijfsleven in grensoverschrijdende e-handel moet worden versterkt, onder meer door een sterkere bestrijding van cybercriminaliteit en vervalsing; verlangt de ontw ...[+++]


1. Welcomes the Commission communication of 22 October 2009 on cross-border business to consumer e-commerce in the EU;

1. spreekt zijn voldoening uit over de mededeling van de Commissie van 22 oktober 2009 over grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU;


This highlights the urgency of tackling the regulatory barriers holding back European businesses from trading cross-border.The Commission identified these barriers in the Communication on Cross-Border Business to Consumer e-Commerce in the EU

Deze cijfers illustreren hoe urgent het is dat de regelgevingsbarrières die de grensoverschrijdende handel van Europese bedrijven hinderen, uit de weg worden geruimd.De Commissie heeft deze barrières omschreven in haar mededeling over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU


P. whereas, whilst the Internet is the fastest growing retail channel, the gap between domestic and cross-border e-commerce in the EU is widening; whereas a considerable potential for substantial savings exists through cross-border e-commerce for EU citizens, as identified by the Commission Communication on cross-border business to consumer e-commerce in the EU (COM(2009)0557),

P. overwegende dat de kloof tussen nationale en grensoverschrijdende e-handel in de EU groter wordt, hoewel internet het snelst groeiende kanaal voor detailhandel is; overwegende grensoverschrijdende e-handel burgers in de EU de mogelijkheid biedt om veel geld te besparen zoals blijkt uit de mededeling van de Commissie over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU (COM(2009)557),


P. whereas, whilst the Internet is the fastest growing retail channel, the gap between domestic and cross-border e-commerce in the EU is widening; whereas a considerable potential for substantial savings exists through cross-border e-commerce for EU citizens, as identified by the Commission Communication on cross-border business to consumer e-commerce in the EU (COM(2009)0557),

P. overwegende dat de kloof tussen nationale en grensoverschrijdende e -handel in de EU groter wordt, hoewel internet het snelst groeiende kanaal voor detailhandel is; overwegende grensoverschrijdende e -handel burgers in de EU de mogelijkheid biedt om veel geld te besparen zoals blijkt uit de mededeling van de Commissie over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU (COM(2009)0557),


w