Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Action programme for Community customs
Action programme for customs in the Community
Analyse business objectives and customer interests
Analyse business requirements
Analyse customer product risks
B-to-B
B-to-C
B2B
B2B commerce
B2C
B2C commerce
BCS
Business communication system
Business developer
Business development director
Business development manager
Business requirements analysis
Business switching system
Business-to-business
Business-to-business commerce
Business-to-business transactions
Business-to-consumer
Business-to-consumer commerce
Business-to-customer
CCS
Collect customer feedback on applications
Community customs action programme
Community customs code
Customer switching system
Customs 2000
Customs 2000 programme
Customs legislation
Customs regulations
Customs treatment
Map out customer requirements into pragmatic action
Map out customer requirements into pragmatic actions
Map out pragmatic actions of customer requirements

Vertaling van "business-to-customer " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer

Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten


place where the business of customs offices is usually conducted

het gebied waar normaal de werkzaamheden van het douanekantoor worden verricht


analyse business objectives and customer interests | collect customer feedback on applications

bedrijfsdoelstellingen en klantwensen analyseren | klantfeedback verzamelen over toepassingen | feedback over toepassingen verzamelen van klanten | klantenfeedback over toepassingen verzamelen


business communication system | business switching system | customer switching system | BCS [Abbr.] | CCS [Abbr.]

communicatiesysteem voor ondernemingen


business requirements analysis | analyse business requirements | analyse customer product risks

analyse van bedrijfsbehoeften maken | bedrijfsbehoeften beantwoorden | analyseren welke behoeften bedrijven hebben | bedrijfsbehoeften analyseren


customs regulations [ community customs code | customs legislation | customs treatment ]

douaneregelingen [ communautair douanewetboek | douanewetgeving ]


action programme for Community customs | action programme for customs in the Community | Community customs action programme | Customs 2000 | Customs 2000 programme

actieprogramma voor de douane in de Gemeenschap | actieprogramma voor de douanediensten van de Gemeenschap | Douane 2000


map out customer requirements into pragmatic action | map out pragmatic actions of customer requirements | map out customer requirements into pragmatic actions | mapping out customer requirements into pragmatic actions

behoeften van klanten omzetten in pragmatische acties


B2B | B2B commerce | B-to-B | Business-to-business | Business-to-business commerce | Business-to-business transactions

E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling


business developer | business development director | business development manager

business developer | business development director | business development manager
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Whilst this Communication focuses primarily on operational co-operation, in particular with business and customs authorities in third countries, it is also important not to lose sight of the need for close co-operation between law enforcement authorities.

Deze mededeling gaat hoofdzakelijk over operationele samenwerking, in het bijzonder met bedrijven en douanediensten in derde landen, maar de noodzaak van nauwe samenwerking tussen de autoriteiten die belast zijn met de handhaving van de regels mag niet uit het oog worden verloren.


Raising awareness both of business about Customs actions and of the public on the threat to health, jobs and society as a whole is extremely important.

Betere voorlichting van het bedrijfsleven over douane-acties en van het grote publiek over het gevaar voor de volksgezondheid, de werkgelegenheid en de maatschappij in het algemeen is van cruciaal belang.


While several electronic signature initiatives based on the concept of Public Key Infrastructure (PKI) are starting to be used for specialised purposes where a high level of security is required (e-government, notarisation of documents etc), in the field of e-commerce and m-commerce no PKI-based application is successfully deployed on a large scale in the business-to-customer environment.

Terwijl verschillende op PKI (Public Key Infrastructure) gebaseerde initiatieven inzake elektronische handtekeningen op gang worden gebracht voor gespecialiseerde doeleinden waarbij een hoge graad van beveiliging is vereist (e-government, elektronisch notariaat, enz.), is het op het gebied van e-handel en m-handel nog niet gelukt om op grote schaal toepassingen op PKI-basis te ontwikkelen voor transacties tussen ondernemingen en hun cliënten.


Furthermore, action must be taken quickly in order to ensure legal certainty; business and customs administrations would have serious problems if, by 2020, some of the electronic systems were not implemented and at the same time the law prohibited the continued transitional use of alternative arrangements.

Daarnaast moet er snel actie worden ondernomen om de rechtszekerheid te garanderen: bedrijven en douanediensten zouden ernstige problemen ondervinden als sommige elektronische systemen in 2020 niet zijn geïmplementeerd en de wet tegelijkertijd zou verbieden om een overgangsmaatregel met alternatieve regelingen te blijven gebruiken.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. For business-to-customer transactions, these bodies shall comply with Directive 2013/./EU [on alternative dispute resolution for consumer disputes].

2. Wat transacties tussen ondernemingen en klanten betreft, leven deze instanties richtlijn 2013/./EU [betreffende alternatieve beslechting van consumentengeschillen] na.


(11a)"'banking day" means a day when the payment service provider of the payer involved in the payment transaction and the payment service provider of the payee involved in it are ordinarily open for business with customers;

(11 bis) "bankwerkdag": een dag waarop de betalingsdienstaanbieder van de bij de transactie betrokken betaler en de betalingsdienstaanbieder van de daarbij betrokken ontvanger van de betaling regulier voor het zakelijk verkeer met klanten geopend zijn;


- endorses that approach whereby the customer due diligence and record-keeping requirements, set out in this directive, should also apply to non-financial businesses and professions - especially casinos - when customers engage in financial transactions exceeding a specific threshold. However, according to the recommendations of the 'Financial Action Task Force on Money Laundering' (FATF) the thresholds should be set at a higher level.

- steunt de rapporteur voor advies in deze opzet, krachtens welke de eisen van de zorgplicht en het bewaren van gegevens, die in de onderhavige richtlijn zijn geschetst, ook voor ondernemingen en beroepscategorieën moeten gelden, die niet in de genoemde sector actief zijn - met name voor casino's - wanneer klanten financiële transacties aangaan die uitkomen boven een bepaald plafond. Overeenkomstig de aanbevelingen van de "Financiële actiegroep witwassen van geld" (FATF) mogen de drempels echter hoger worden vastgesteld;


position of the European Parliament concerning the data protection directive in the telecommunications package (Cappato report): for advertising via fax, SMS or automated calling systems as well as for email addresses obtained in the course of business with customers, the rule must be that the prior consent of those concerned is required;

Standpunt van het Europees Parlement inzake de richtlijn gegevensbescherming in het Telecom-pakket (verslag-CAPPATO): voor reclame per FAX, SMS of geautomatiseerde oproepsystemen, alsmede voor in het kader van het klantenverkeer verkregen e-mailadressen dient de regel te gelden dat voorafgaande instemming van de consument vereist is.


When announcing the adoption of the SE form, the management often has to invest in explaining the nature of the SE to business partners (customers, suppliers, banks etc.) and employees.

Wanneer een directie bekendmaakt dat gekozen wordt voor de SE, moet aan bedrijfspartners (afnemers, leveranciers, banken enz.) en personeel uitvoerig uitleg worden verschaft over wat een SE precies inhoudt.


They may also communicate such data to the customs authorities of Member States and the Commission, where this is required for the correct application of relevant legislation, so as to protect the security of citizens and businesses or to detect or prevent irregularities.

Zij mogen deze gegevens ook aan de douaneautoriteiten van de lidstaten en de Commissie meedelen indien dit voor de juiste toepassing van de desbetreffende wetgeving vereist is, om de veiligheid van burgers en ondernemingen te beschermen dan wel onregelmatigheden op te sporen of te voorkomen.


w