Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "professional work experience and advanced education often struggle " (Engels → Frans) :

Jo Deblaere, Chief Operating Officer and Chief Executive-Europe Accenture, said: “Employment is absolutely critical to empower refugees, yet even those with professional work experience and advanced education often struggle to achieve self-reliance.

M. Jo Deblaere, directeur général administratif et directeur général d'Europe d'Accenture, a quant à lui déclaré: «L'emploi est absolument crucial pour l'autonomie des réfugiés, mais même ceux qui possèdent une expérience professionnelle et qui sont diplômés de l'enseignement supérieur ont souvent du mal à parvenir à l'autosuffisance.


They are vulnerable because of the transitionary life periods they are going through, their lack of professional experience, their sometimes inadequate education or training, their often limited social protection coverage, restricted access to financial resources, and precarious work conditions.

Ils sont vulnérables en raison des périodes de transition qu'ils traversent, de leur manque d'expérience professionnelle, parfois en raison d'études ou de formations inadaptées, d'une protection sociale souvent limitée, de ressources financières restreintes et de conditions de travail précaires.


They are vulnerable because of the transitionary life periods they are going through, their lack of professional experience, their sometimes inadequate education or training, their often limited social protection coverage, restricted access to financial resources, and precarious work conditions.

Ils sont vulnérables en raison des périodes de transition qu'ils traversent, de leur manque d'expérience professionnelle, parfois en raison d'études ou de formations inadaptées, d'une protection sociale souvent limitée, de ressources financières restreintes et de conditions de travail précaires.


12. Notes the advances made through the work of parents’ or disabled people’s associations, which are often led by women; calls for their commitment to such organisations to be taken into account in accrediting their professional experience, and calls on the Member States to exchange best practice;

12. constate les avancées permises par les associations de parents ou de personnes handicapées, souvent animées par des femmes; demande que leur engagement dans ces associations soit valorisé dans leur expérience professionnelle et appelle de ses vœux un échange des meilleures pratiques entre États membres;


41. Calls for a thorough reform of career management for senior employees, who are currently penalised from the age of 50 by discrimination on recruitment, inadequate access to training, particularly in new technology, the absence of recognition of acquired experience and the rarity of professional advancement; recalls that age bars in relation to skills training are discriminatory and calls on Member States to highlight this to employers and training providers; to that end, calls for the effective transposition and implementation of Council Directive 2000/78/EC of 27 November 2000 establishing a general frame ...[+++]

41. appelle à une réforme profonde de la gestion des carrières des salariés seniors actuellement pénalisés dès 50 ans à cause des discriminations à l'embauche, d'un accès insuffisant aux formations, notamment aux nouvelles technologies, de l'absence de reconnaissance des acquis de l'expérience et de la rareté des promotions professionnelles; rappelle que les restrictio ...[+++]


42. Calls for a thorough reform of career management for senior employees, who are currently penalised from the age of 50 by discrimination on recruitment, inadequate access to training, particularly in new technology, the absence of recognition of acquired experience and the rarity of professional advancement; recalls that age bars in relation to skills training are discriminatory and calls on Member States to highlight this to employers and training providers; to that end, calls for the effective transposition and implementation o ...[+++]

42. appelle à une réforme profonde de la gestion des carrières des salariés seniors actuellement pénalisés dès 50 ans à cause des discriminations à l'embauche, d'un accès insuffisant aux formations, notamment aux nouvelles technologies, de l'absence de reconnaissance des acquis de l'expérience et de la rareté des promotions professionnelles; rappelle que les restrictio ...[+++]


13. Takes the view that, as a meta-framework for all forms of learning, the EQF is also relevant to the labour market; welcomes the fact that, as a result of the Lisbon Strategy, greater attention is being devoted to lifelong learning in the workplace and hence to the recognition of qualifications acquired at work; stresses that each of the eight proposed reference levels should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional ...[+++]

13. estime que, le CEQ en tant que méta-cadre intégrant toutes les formes d'apprentissage est aussi en prise sur le marché du travail; se félicite de l'attention renforcée portée à l'apprentissage tout au long de la vie sur le lieu de travail, ainsi qu'à la reconnaissance des qualifications acquises dans le cadre de l'emploi, grâce à la stratégie de Lisbonne; n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie européenne, il est indispensable, dans la p ...[+++]


13. Takes the view that, as a meta-framework for all forms of learning, the EQF is also relevant to the labour market; welcomes the fact that, as a result of the Lisbon Strategy, greater attention is being devoted to lifelong learning in the workplace and hence to the recognition of qualifications acquired at work; stresses that each of the eight proposed reference levels should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional ...[+++]

13. estime que, le CEQ en tant que méta-cadre intégrant toutes les formes d'apprentissage est aussi en prise sur le marché du travail; se félicite de l'attention renforcée portée à l'apprentissage tout au long de la vie sur le lieu de travail, ainsi qu'à la reconnaissance des qualifications acquises dans le cadre de l'emploi, grâce à la stratégie de Lisbonne; n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie européenne, il est indispensable, dans la p ...[+++]


w