Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «verbinding antwerpen-oostende » (Néerlandais → Français) :

Deze 1. 04 uur rittijd is ook sneller dan de 1.17 uur rittijd met de reeds bestaande rechtstreekse IC-verbinding IC23 en de 1.18 uur van de huidige IC-trein Kortrijk-Brugge (IC32) met overstap verder naar Oostende (met IC02 Antwerpen-Oostende).

Ce temps de parcours de 1h04 est également plus rapide que celui de 1h17 de la relation directe IC23 existante et que celui de 1h18 de l'actuel train IC Courtrai - Bruges (IC32) avec correspondance vers Ostende (avec l'IC02 Anvers - Ostende).


Zo wordt bijvoorbeeld op de verbinding Antwerpen-Charleroi of Oostende-Eupen hetzelfde materieel gebruikt in Vlaanderen, Brussel en Wallonië.

Ainsi, par exemple sur la relation Antwerpen-Charleroi ou Oostende-Eupen, le même matériel est utilisé en Flandre, à Bruxelles et en Wallonie.


Vanaf 2016 wordt de reservatietijd voor stationsassistentie evenwel vermindert van 24 naar 3 uur op de directe verbinding tussen 18 grote stations (Charleroi-Zuid, Luik-Guillemins, Bergen, Namen, Brussel-Centraal, Brussel-Noord, Brussel-Zuid, Antwerpen-Centraal, Brugge, Denderleeuw, Dendermonde, Gent-Sint-Pieters, Hasselt, Kortrijk, Leuven, Mechelen, Oostende, Sint-Niklaas).

Néanmoins, dès 2016, le délai de réservation de l'assistance en gare passera de 24 heures à 3 heures pour les relations directes entre 18 grandes gares (Charleroi-Sud, Liège-Guillemins, Mons, Namur, Bruxelles-Central, Bruxelles-Nord, Bruxelles-Midi, Anvers-Central, Bruges, Denderleeuw, Dendermonde, Gand-Saint-Pierre, Hasselt, Courtrai, Louvain, Malines, Ostende, Saint-Nicolas).


2. Zal de NMBS een bijzondere commerciële inspanning doen om het gebruik van Antwerpen-Zuid als overstapstation op de verbinding Antwerpen-Oostende te promoten ?

2. La SNCB consentira-t-elle un effort commercial particulier en vue de promouvoir la gare d'Antwerpen-Zuid comme gare de transit sur la ligne Anvers-Ostende ?


3. Er zijn verschillende redenen waarom de verbinding Oostende - Antwerpen (IC-G) niet gekoppeld is met de verbinding Antwerpen - Hasselt - Luik (IR-c) : - De vervoersvraag op beide verbindingen is van een andere grootteorde waardoor verschillend treinmaterieel ingezet wordt (vnl. M6-rijtuigen op de IC-G en breaks op de IR-c).

3. Il y a différentes raisons pour lesquelles la relation Oostende - Antwerpen (IC-G) n'est pas couplée à la relation Antwerpen - Hasselt - Liège (IR-c) : - La demande de transport sur les deux relations n'est pas du même ordre de grandeur, ce qui implique l'utilisation de matériel roulant différent (généralement des voitures M6 sur l'IC-G et des breaks sur l'IR?c).


Dergelijke wachttijden voor verbindingen tussen de twee grootste steden van Vlaanderen lijken me moeilijk te rijmen met het principe van basismobiliteit. a) Welke redenen zijn er om op belangrijke lijnen zoals Gent - Antwerpen en Gent - Oostende dergelijke onregelmatige en lange intervallen te in te stellen? b) Waarom werden er geen wijzigingen meer aangebracht in de dientregeling om in een betere en meer regelmatige verbinding te voorzien tussen steden als Antwerpen en Gent of Gent en Oostende?

Il me paraît difficile de concilier pareils temps d'attente pour les liaisons entre les deux plus grandes villes de Flandre et le principe de la mobilité de base. a) Comment peut-on expliquer de telles irrégularités dans les horaires pour des lignes aussi importantes que Gand - Anvers et Gand - Ostende ? b) Pourquoi les horaires n'ont-ils plus été modifiés, de manière à prévoir des liaisons plus régulières entre les villes d'Anvers et Gand ou encore Gand et Ostende?




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'verbinding antwerpen-oostende' ->

Date index: 2021-08-26
w