Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Afstemming tussen werk en privé
Afstemming van werk en privé
B2A
Balans tussen werk en gezin
Balans tussen werk en privé
Balans tussen werk en privéleven
Bureau voor toenadering tussen ondernemingen
Business-to-administratie
Departementaal bestuur
E-handel tussen bedrijven onderling
Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten
Elektronische handel tussen bedrijven onderling
Evenwicht tussen werk en privé
Evenwicht tussen werk en privéleven
Gemeente
Gemeentebestuur
Gemeentelijk bestuur
Gemeenteraad
Handel tussen bedrijven en consumenten
Handel tussen bedrijven onderling
Netwerk van ondernemingen
Ontstentenis van of tegenstrijdigheid tussen titels
Plaatselijk gezag
Plaatselijke overheid
Regionaal orgaan
Samenwerking tussen ondernemingen
Toenadering tussen ondernemingen

Vertaling van "tussen het gemeentebestuur " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling

entreprise à entreprise en ligne | EEL


Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten

entreprise à consommateur en ligne | ECL




balans tussen werk en privé [ afstemming tussen werk en privé | afstemming van werk en privé | balans tussen werk en gezin | balans tussen werk en privéleven | evenwicht tussen werk en privé | evenwicht tussen werk en privéleven ]

équilibre vie professionnelle-vie privée [ conciliation travail-famille | conciliation vie de famille-travail | équilibre entre vie professionnelle et vie privée | équilibre travail-famille | équilibre travail-vie personnelle | équilibre travail-vie privée | équilibre vie privée-travail ]


plaatselijke overheid [ departementaal bestuur | gemeentebestuur | gemeentelijk bestuur | gemeenteraad | plaatselijk gezag | regionaal orgaan ]

administration locale [ administration communale | administration départementale | administration municipale | autorité locale | conseil municipal | municipalité | pouvoirs locaux ]




samenwerking tussen ondernemingen [ Bureau voor toenadering tussen ondernemingen | netwerk van ondernemingen | toenadering tussen ondernemingen ]

coopération interentreprises [ association d'entreprises | Bureau de rapprochement des entreprises | Groupement européen de coopération | rapprochement des entreprises | réseau d'entreprises ]


ontstentenis van of tegenstrijdigheid tussen titels

silence ou contradiction des titres


B2A | Business-to-administratie | Elektronische communicatie tussen bedrijven en overheden

entreprise à administration en ligne | EAL


Provinciale commissie voor overleg en coördinatie tussen de gemeentelijke politiediensten

Commission provinciale de concertation et de coordination des polices communales
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Op de gemeenteraad van mei 2015 in Turnhout werd er verslag uitgebracht van een gesprek tussen het gemeentebestuur van Turnhout en de NMBS-top.

Le rapport d'un entretien entre l'administration communale de Turnhout et la direction de la SNCB a été présenté lors de la réunion du conseil communal de Turnhout au mois de mai 2015.


Op de gemeenteraad van mei 2015 in Turnhout werd er verslag uitgebracht van een gesprek tussen het gemeentebestuur van Turnhout en de NMBS-top.

Le rapport d'un entretien entre l'administration communale de Turnhout et la direction de la SNCB a été présenté lors de la réunion du conseil communal de Turnhout au mois de mai 2015.


Tijdens de dertig dagen van het openbaar onderzoek kan het volledige dossier op het gemeentebestuur geraadpleegd worden, elke werkdag tussen 9.00 en 12.00 uur.

Pendant les trente jours de l'enquête publique, le dossier complet peut être consulté à l'administration des communes concernées chaque jour ouvrable entre 9 heures et 12 heures.


1° in het tweede lid wordt tussen de woorden "door de ambtenaar van de burgerlijke stand" en de woorden "is aangesteld" de zinsnede ", of door diens gemachtigde beambten van het gemeentebestuur," ingevoegd;

1° dans le deuxième alinéa, le membre de phrase "ou par ses agents mandatés de l'administration communale" est inséré entre les mots "par l'officier de l'état civil" et les mots "pour vérifier".


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2° in het derde lid wordt tussen de woorden "door de ambtenaar van de burgerlijke stand" en de woorden "aangestelde geneesheer" de zinsnede ", of door diens gemachtigde beambten van het gemeentebestuur," ingevoegd.

Dans le troisième alinéa, le membre de phrase "ou par ses agents mandatés de l'administration communale" est inséré entre les mots "par l'officier de l'état civil" et les mots ", sont à charge".


Art. 3. In artikel 20, § 2, van hetzelfde decreet wordt tussen de woorden "door de ambtenaar van de burgerlijke stand" en de woorden "of door de procureur des Konings" de zinsnede ", door diens gemachtigde beambten van het gemeentebestuur," ingevoegd.

Art. 3. Dans l'article 20, § 2 du même décret, le membre de phrase ", par ses agents mandatés de l'administration communale" est inséré entre les mots "par l'officier de l'état civil" et les mots "ou par le procureur du Roi".


Art. 2. In artikel 19, § 1, eerste lid, van het decreet van 16 januari 2004 op de begraafplaatsen en de lijkbezorging wordt tussen de woorden "door de ambtenaar van de burgerlijke stand" en de woorden "van de gemeente waar" de zinsnede ", of door diens gemachtigde beambten van het gemeentebestuur," ingevoegd.

Art. 2. Dans l'article 19, § 1, premier alinéa du décret du 16 janvier 2004 sur les funérailles et sépultures, est inséré entre les mots "par le fonctionnaire de l'état civil" et les mots "de la commune où" le membre de phrase ", ou par ses agents mandatés de l'administration communale".


Toelatingsvoorwaarden : (m/v) Genieten van zijn burgerlijke en politieke rechten en een onberispelijk gedrag hebben Voldoen aan een van de twee volgende voorwaarden : 1. Sinds minstens 4 jaar een functie van de graad A5 (of van een gelijkwaardige graad in een andere openbare bestuur) uitoefenen of sinds minstens 4 jaar van de weddeschaal A5 genieten; sinds minstens 4 jaar een leidinggevende functie uitoefenen; gedurende minstens 3 jaar in een dienst of een departement beheer van de human resources gewerkt hebben 2. Houder zijn van een door één van de Belgische Gemeenschappen herkende Master; minstens 8 jaar ervaring tellen in een leidinggevende functie in de afgelopen 15 jaar van zijn professionele loopbaan; gedurende minstens 3 jaar in ee ...[+++]

Conditions d'accès : (h/f) Jouir de ses droits civils et politiques et être de conduite irréprochable Etre dans une des deux conditions suivantes : 1. Exercer depuis au moins 4 années une fonction de grade A5 (ou d'un grade équivalent dans une autre administration publique), ou bénéficier depuis au moins 4 ans de l'échelle de traitement A5 ; exercer une fonction managériale depuis 4 ans au minimum dans une autre commune de la Région de Bruxelles-Capitale ; avoir travaillé au moins 3 années au sein d'un service ou d'un département de gestion des ressources humaines. 2. Détenir un master reconnu par une des Communautés belges, compter 8 années d'ancienneté dans une fonction managériale au cours des 15 dernières années de sa carrière profess ...[+++]


Het plaatsen van extra pylonen of antennes in samenspraak tussen de operatoren en het gemeentebestuur kan bekeken worden om hier een oplossing te bieden.

L'installation de pylônes ou d'antennes supplémentaires, concertée entre les opérateurs et l'administration communale, peut être envisagée comme solution.


De documenten van het dossier kunnen op het gemeentebestuur worden geraadpleegd van 14/05/2016 tot 14/06/2016 - Front Office, eerste verdieping - : - van maandag tot vrijdag : `s morgens tussen 8u en 13 u - op dinsdag van 17 uur tot 20 u. Technische uitleg over het dossier kan worden bekomen bij het gemeentebestuur maandagmorgen tussen 8 uur en 12 u. 45 m. of na telefonische afspraak op het nr. 02-247 62 22.

Les documents relatifs au dossier peuvent être consultés à la maison communale du 14/05/2016 au 14/06/2016 - Front Office, 1 étage - : - du lundi au vendredi : le matin entre 8 heures et 13 heures - le mardi entre 17 heures et 20 heures Des explications techniques concernant le dossier peuvent être obtenues à l'administration communale le lundi matin entre 8 h et 12h45 ou sur rendez-vous pris par téléphone au n° 02/247.62.22.


w