Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «nmbs immers ongeveer » (Néerlandais → Français) :

Tijdens een topdag vervoert de NMBS immers ongeveer 30 000 reizigers per dag.

Les jours d'affluence, la SNCB transporte en effet quelque 30 000 voyageurs par jour.


Tijdens een topdag vervoert de NMBS immers ongeveer 30.000 reizigers per dag.

Au cours d'une journée de très forte affluence, la SNCB transporte ainsi environ 30.000 personnes.


Tijdens een topdag vervoert de NMBS immers ongeveer 30.000 reizigers per dag.

Au cours d'une journée de très forte affluence, la SNCB transporte ainsi environ 30.000 personnes.


De door de NMBS verkochte treinkaarten kosten immers ongeveer de helft van die welke door de NS worden gecommercialiseerd; - de treinkaarten worden hoofdzakelijk gebruikt tijdens de piekuren, periodes tijdens dewelke de mobilisering van de NMBS-vervoerscapaciteiten het grootst is.

Les cartes train vendues par la SNCB coûtent, en effet, environ la moitié de celles commercialisées par les NS; - les cartes train sont essentiellement utilisées durant les heures de pointe, périodes pendant lesquelles la mobilisation des capacités de transport de la SNCB est maximale.


Sinds het ongeval hoort men in de pers immers heel wat commentaar van NMBS-personeel en van de vakbonden.

Depuis l'accident, la presse a relayé de très nombreux commentaires de membres du personnel de la SNCB et des organisations syndicales.


De NMBS mobiliseerde immers reeds meer dan 25 miljard frank in de vorm van eigen middelen en ongeveer 14 miljard frank in de vorm van garanties.

La SNCB a en effet déjà mobilisé plus de 25 milliards de francs en moyens propres et environ 14 milliards de francs sous la forme de garanties.


Over het geheel genomen zijn de cijfers op zijn minst confronterend: de Centrale Klantendienst van de NMBS heeft in 2008 immers 33.306 reacties (een stijging met ongeveer zes procent) ontvangen, waarvan 23.321 klachten.

Globalement, les chiffres sont interpellant puisque le Service Central Clientèle de la SNCB a reçu 33.306 réactions en 2008 (soit près de 6% d'augmentation), dont 23.321 plaintes.


De NMBS, die het bedrag voor de geschillen oorspronkelijk op ongeveer 20 miljoen euro had geraamd, heeft dat bedrag immers uiteindelijk tot bijna 40 miljoen euro moeten optrekken.

En effet, la SNCB qui avait évalué les litiges à environ 20 millions d'euros les a finalement majorés de 20 millions d'euros supplémentaires, ce qui porte le total des litiges à près de 40 millions d'euros.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'nmbs immers ongeveer' ->

Date index: 2024-06-14
w