Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "sales to support new product " (Nederlands → Frans) :

Gross profit margin improvements, productivity gains, and income from an OTC US non-core brand divestment have been the growth drivers, partially offset by higher investments in Marketing & Sales to support new product launches and sales force expansions.

Des améliorations de la marge brute, des gains de productivité et le produit de la cession d’une marque non stratégique d’OTC aux Etats-Unis ont été le moteur de la croissance, qui a été en partie freinée par une hausse des investissements dans Marketing et vente pour soutenir le lancement de nouveaux produits et l’extension des forces de vente.


Key areas of improvement in the 2010 quarter included Marketing & Sales in Pharmaceuticals, which declined to 27.9% of net sales in the first quarter of 2010 from 29.5% in the 2009 period, supported by the “geo-tailoring” strategy to adapt sales forces to local market needs while supporting new product launches.

Les principaux domaines de progrès du premier trimestre 2010 ont inclus les dépenses de Marketing et vente de Pharmaceuticals, qui ont baissé à 27,9% du chiffre d’affaires net, contre 29,5% un an auparavant. Cette baisse a été obtenue par la stratégie du « sur-mesure géographique » consistant à adapter les forces de vente aux besoins du marché local tout en soutenant le lancement de nouveaux produits.


Marketing & Sales costs fell 1.2 percentage points to 30.8% of net sales as productivity initiatives involving new commercial models, particularly in the US and Europe, provided resources to support ongoing new product launches including Aclasta/Reclast, Tekturna/Rasilez, Exforge, Lucentis and Exelon Patch.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,2 point de pourcentage à 30,8% du chiffre d’affaires net. En effet, différents projets d’amélioration de la productivité impliquant de nouveaux modèles commerciaux, en particulier aux Etats-Unis et en Europe, ont dégagé des ressources pour soutenir le lancement continu de plusieurs produits nouveaux comme Aclasta/Reclast, Rasilez/Tekturna, Exforge, Lucentis et Exelon Patch.


Marketing & Sales expenses (32.8% of net sales; -0.1 percentage points), increased to support investments for new product launches as well as sales force expansions across all the businesses.

Les coûts de Marketing et vente (32.8% du chiffre d’affaires net, -0,1 point) ont augmenté pour soutenir les investissements dans le lancement des nouveaux produits ainsi que dans l’expansion de la force de vente dans tous les secteurs d’activité.


Marketing & Sales expenses (35.0% of net sales, -0.4 percentage points), were higher than the prior year primarily driven by promotional support for new product launches as well as sales force expansion across all of the businesses.

Marketing et vente (35,0% du chiffre d’affaires net, -0,4 point de pourcentage), a enregistré une hausse de ses coûts par comparaison avec le deuxième trimestre de l’exercice précédent, impulsée par les lancements de nouveaux produits et par le renforcement de la force de vente dans toutes ses activités.


Marketing & Sales expenses fell to 29.0% of net sales in 2009 from 30.0% in the 2008 period while supporting the global rollouts of a range of new products, including Galvus, Exelon Patch, Tekturna/Rasilez and Afinitor.

Les dépenses de Marketing et vente ont diminué à 29,0% du chiffre d’affaires net, contre 30,0% durant la période comparable de 2008, tandis qu’une série de nouveaux produits a été commercialisée dans le monde entier, notamment Galvus, Exelon Patch, Rasilez/Tekturna et Afinitor.


Improved business conditions in key markets and productivity gains, particularly in Marketing & Sales and R&D, reduced the total cost base while supporting investments in emerging markets and new products.

Une amélioration de la situation commerciale dans des marchés-clés et des gains de productivité, en particulier dans Marketing et vente ainsi que dans la R&D, ont réduit la base de coûts totale tout en soutenant les investissements dans les marchés émergents et les nouveaux produits.


31-okt-2013 Bayer continues positive business momentum Ongoing dynamic trend in Life Sciences; MaterialScience level with prior-year quarter / New pharmaceutical products post excellent growth / Group sales EUR 9,643 million (minus 0.2 percent; Fx & portfolio adj. plus 6.0 percent) / EBIT shows 47.5 percent improvement to EUR 1,221 million / EBITDA before special items moves 7.7 percent higher to EUR 1,984 million / Net income advances by 42.1 percent to EUR 733 million / Core earnings per share up 8.5 percent to EUR 1.27 / Group guidance for 2013 maintained » meer

31-oct.-2013 Bayer continues positive business momentum Ongoing dynamic trend in Life Sciences; MaterialScience level with prior-year quarter / New pharmaceutical products post excellent growth / Group sales EUR 9,643 million (minus 0.2 percent; Fx & portfolio adj. plus 6.0 percent) / EBIT shows 47.5 percent improvement to EUR 1,221 million / EBITDA before special items moves 7.7 percent higher to EUR 1,984 million / Net income advances by 42.1 percent to EUR 733 million / Core earnings per share up 8.5 percent to EUR 1.27 / Group guidance for 2013 maintained » En savoir pl ...[+++]


The BUM department is legally required to provide support with putting online the list of medicines authorised in Belgium for new medicine MA and of the official information (Summary of Product Characteristics for healthcare professionals and leaflet for the general public).

The BUM department is legally required to provide support with putting online the list of medicines authorised in Belgium for new medicine MA and of the official information (Summary of Product Characteristics for healthcare professionals and leaflet for the general public).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'sales to support new product' ->

Date index: 2023-10-24
w