Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Product dat aescine bevat
Product dat auranofine bevat
Product dat auranofine in orale vorm bevat
Product dat bacitracine bevat
Product dat baclofen bevat
Product dat balsalazide bevat
Product dat barbituraat bevat
Product dat baricitinib bevat
Product dat basiliximab bevat
Product dat enkel auranofine in orale vorm bevat

Traduction de «for new product » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
















product dat enkel auranofine in orale vorm bevat

produit contenant seulement de l'auranofine sous forme orale


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Delivering innovation, growth and productivity The success of Novartis is driven by a commitment to three strategic priorities: (1) extending our lead in innovation through the research and development of differentiated new medicines, vaccines and diagnostics; (2) accelerating growth across all divisions by broadening our product portfolios with new launches and increasing our presence in new markets; and (3) improving profitability through productivity by streamlining and simplifying our processes.

Promouvoir l'innovation, la croissance et la productivité Le succès de Novartis est porté par son engagement envers trois priorités stratégiques: Augmenter notre avance dans l’innovation en recherchant et développant de nouveaux médicaments, vaccins et diagnostics différenciés, 2) accélérer notre croissance dans toutes les divisions en élargissant notre portefeuille par le lancement de nouveaux de produits et en accroissant notre présence dans de nouveaux marchés et 3) améliorer notre profitabilité par le biais de la productivité en rationalisant et en simplifiant nos processus.


Over the past 12 months, we sustained our lead in approvals for new products, achieving more than 30 major new product approvals in the US, Europe and Japan.

Au cours des douze mois écoulés, nous avons conservé notre avance dans l’homologation de nouveaux médicaments, en obtenant plus de trente autorisations majeures de mise sur le marché de nouveaux produits aux Etats-Unis, en Europe et au Japon.


Marketing & Sales costs fell 1.2 percentage points to 30.8% of net sales as productivity initiatives involving new commercial models, particularly in the US and Europe, provided resources to support ongoing new product launches including Aclasta/Reclast, Tekturna/Rasilez, Exforge, Lucentis and Exelon Patch.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,2 point de pourcentage à 30,8% du chiffre d’affaires net. En effet, différents projets d’amélioration de la productivité impliquant de nouveaux modèles commerciaux, en particulier aux Etats-Unis et en Europe, ont dégagé des ressources pour soutenir le lancement continu de plusieurs produits nouveaux comme Aclasta/Reclast, Rasilez/Tekturna, Exforge, Lucentis et Exelon Patch.


Recently launched products provided important contributions in Oncology (USD 2.5 billion, +14% lc), which benefited from the new anti-cancer medicine Afinitor (USD 32 million) approved in 2009 and new clinical data supporting Tasigna (USD 68 million, +101% lc).

Oncologie (USD 2,5 milliards, +14% en m. l) a profité d’importantes contributions des nouveaux produits, en particulier Afinitor (USD 32 millions), médicament anticancer homologué en 2009, et de nouveaux résultats cliniques supportant Tasigna (USD 68 millions, +101% en m. l.).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
New launches and the rollout of new products – led by Lucentis, Exforge, Exjade, Exelon Patch, Reclast/Aclasta and Tekturna/Rasilez – contributed USD 2.0 billion of net sales in the 2009 period.

De nouveaux lancements et la sortie de nouveaux produits – entraînés par Lucentis, Exforge, Exjade, Exelon Patch, Aclasta/Reclast et Rasilez/Tekturna – ont contribué à hauteur d’USD 2,0 milliards au chiffre d’affaires net du premier semestre 2009.


Growth New products, the result of successful R&D investments, are rejuvenating the Novartis portfolio together with initiatives to strengthen positions in emerging markets, build global businesses of scale, develop new commercial skills and improve talent.

Croissance Les nouveaux produits, dus à des investissements en R&D couronnés de succès, renouvellent le portefeuille de Novartis. En même temps, le Groupe lance des projets visant à renforcer les positions dans les marchés émergents, déployer des activités d’envergure mondiale afin de réaliser des économies d’échelle, développer de nouveaux savoir-faire commerciaux et améliorer les talents.


An industry leader in new product approvals, Novartis achieved US and European Union approvals in the first quarter for Menveo, a new vaccine offering protection against four major serogroups of meningococcal meningitis, a potentially fatal bacterial disease.

Parmi les leaders de l’industrie en ce qui concerne les autorisations pour de nouveaux produits, Novartis a obtenu, au premier trimestre 2010, l’homologation de Menveo aux Etats-Unis et dans l’Union européenne. Il s’agit d’un nouveau vaccin qui protège contre les quatre principaux sérogroupes de méningite à méningocoque, une maladie bactérienne potentiellement mortelle.


This release contains forward-looking information about an agreement by Pfizer to acquire FoldRx, and about FoldRx’s product candidate tafamidis, its other clinical and preclinical development programs and its technology platform, including their potential benefits, that involves substantial risks and uncertainties. Such risks and uncertainties include, among other things, the satisfaction of conditions to closing the agreement; the uncertainties inherent in research and development; whether and when a new drug application for tafam ...[+++]

Such risks and uncertainties include, among other things, the satisfaction of conditions to closing the agreement; the uncertainties inherent in research and development; whether and when a new drug application for tafamidis will be filed with the FDA; decisions by regulatory authorities regarding whether and when to approve any drug applications that have been or may be filed for tafamidis and that may be filed for any other product candidates that may be generated by FoldRx’s technology platform as well as their decisions regarding labeling and other matters that could affect the availability or commercial potential of tafamidis and ...[+++]


Het difterie-antitoxine is het eerste door het FDA goedgekeurde product dat gefabriceerd wordt in de vestiging van Pearl River, New York.

L'antitoxine diphtérique devient le premier produit autorisé par la FDA à être fabriqué dans les installations de l'entreprise à Pearl River, New York, États-Unis.


Maker of Emergen-C®, #1 U.S. Vitamin C Brand, Expands Pfizer’s Vitamin and Dietary Supplement Business NEW YORK, N.Y., February 27 - Pfizer Inc (NYSE:PFE) today announced the acquisition of privately-held Alacer Corp., the maker and distributor of Emergen-C products, the largest selling branded Vitamin C line in the United States.

- - - Maker of Emergen-C®, #1 U.S. Vitamin C Brand, Expands Pfizer’s Vitamin and Dietary Supplement Business NEW YORK, N.Y., February 27 - Pfizer Inc (NYSE:PFE) today announced the acquisition of privately-held Alacer Corp., the maker and distributor of Emergen-C products, the largest selling branded Vitamin C line in the United States.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'for new product' ->

Date index: 2024-05-09
w