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Traduction de «portfolios with new launches and increasing » (Néerlandais → Français) :

Delivering innovation, growth and productivity The success of Novartis is driven by a commitment to three strategic priorities: (1) extending our lead in innovation through the research and development of differentiated new medicines, vaccines and diagnostics; (2) accelerating growth across all divisions by broadening our product portfolios with new launches and increasing our presence in new markets; and (3) improving profitability through productivity by streamlining and simplifying our processes.

Promouvoir l'innovation, la croissance et la productivité Le succès de Novartis est porté par son engagement envers trois priorités stratégiques: Augmenter notre avance dans l’innovation en recherchant et développant de nouveaux médicaments, vaccins et diagnostics différenciés, 2) accélérer notre croissance dans toutes les divisions en élargissant notre portefeuille par le lancement de nouveaux de produits et en accroissant notre présence dans de nouveaux marchés et 3) améliorer notre profitabilité par le biais de la productivité en r ...[+++]


The successful development and launch of this first-to-market generic shows the ability of Sandoz to broaden its portfolio with complex new differentiated products.

La réussite du développement et du lancement de ce générique, premier sur le marché, montre la capacité de Sandoz à élargir son portefeuille avec de nouveaux produits complexes et différenciés.


These priorities, aimed at creating greater value for patients, payors and physicians, include (1) extending the Group’s lead in innovation; (2) delivering sustainable growth through successful new product launches, investments to strengthen the business portfolio, and expansion in emerging markets; and (3) productivity initiatives that free up resources to improve profitability and support investments in innovation and growth.

Ces priorités, visant à créer une plus-value plus importante pour les malades, les payeurs et les médecins, comprennent 1) l’accroissement de l’avance du Groupe dans l’innovation, 2) la réalisation d’une croissance durable par le lancement de nouveaux produits et des investissements pour renforcer le portefeuille d’activités et s’étendre dans les marchés émergents et 3) la réalisation de projets destinés à accroître la productivité de manière à libérer des ressources pour améliorer la profitabilité et soutenir les investissements dans ...[+++]


OTC delivered an increasingly positive performance, driven by portfolio innovation and the successful US launch of Prevacid24HR in November 2009.

OTC a enregistré une performance toujours accrue grâce aux innovations et au lancement réussi de Prevacid24HR en novembre 2009 aux Etats-Unis.


Marketing & Sales expenses fell 1.6 percentage points to 29.3% of net sales in 2009 as productivity improvements more than offset costs for the ongoing worldwide launches of many new products including Galvus, Exelon Patch, Valturna and the Tekturna/Rasilez portfolio.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,6 point de pourcentage à 29,3% du chiffre d’affaires de 2009 car les gains de productivité ont plus que compensé les coûts des lancements continus dans le monde entier de nombreux nouveaux produits, notamment Galvus, Exelon Patch, Valturna et la gamme Rasilez/Tekturna.


Recently launched pharmaceutical products contributed USD 2.9 billion in sales in 2008 further rejuvenating our portfolio, and we submitted 14 major new products filings that underpin our innovation power.

Les produits pharmaceutiques lancés récemment ont contribué pour USD 2,9 milliards au chiffre d’affaires de 2008, rajeunissant encore notre portefeuille.


Consumer Health is preparing the upcoming US launch of Prevacid 24HR, the first OTC version of this prescription drug for frequent heartburn pain and an important addition to the division’s current portfolio of 15 global brands with annual sales of more than USD 100 million.

Consumer Health prépare le lancement de Prevacid 24HR aux Etats-Unis. Il s’agit de la première version en vente libre de ce médicament fourni sur ordonnance contre les brûlures d’estomac fréquentes.


31-okt-2013 Bayer continues positive business momentum Ongoing dynamic trend in Life Sciences; MaterialScience level with prior-year quarter / New pharmaceutical products post excellent growth / Group sales EUR 9,643 million (minus 0.2 percent; Fx & portfolio adj. plus 6.0 percent) / EBIT shows 47.5 percent improvement to EUR 1,221 million / EBITDA before special items moves 7.7 percent higher to EUR 1,984 million / Net income advances by 42.1 percent to EUR 733 million / Core earnings per share up 8.5 percent to EUR 1.27 / Group gu ...[+++]

31-oct.-2013 Bayer continues positive business momentum Ongoing dynamic trend in Life Sciences; MaterialScience level with prior-year quarter / New pharmaceutical products post excellent growth / Group sales EUR 9,643 million (minus 0.2 percent; Fx & portfolio adj. plus 6.0 percent) / EBIT shows 47.5 percent improvement to EUR 1,221 million / EBITDA before special items moves 7.7 percent higher to EUR 1,984 million / Net income advances by 42.1 percent to EUR 733 million / Core earnings per share up 8.5 percent to EUR 1.27 / Group g ...[+++]


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