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Vertaling van "new products including " (Nederlands → Frans) :

Marketing & Sales expenses fell 1.6 percentage points to 29.3% of net sales in 2009 as productivity improvements more than offset costs for the ongoing worldwide launches of many new products including Galvus, Exelon Patch, Valturna and the Tekturna/Rasilez portfolio.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,6 point de pourcentage à 29,3% du chiffre d’affaires de 2009 car les gains de productivité ont plus que compensé les coûts des lancements continus dans le monde entier de nombreux nouveaux produits, notamment Galvus, Exelon Patch, Valturna et la gamme Rasilez/Tekturna.


Marketing & Sales expenses fell to 29.0% of net sales in 2009 from 30.0% in the 2008 period while supporting the global rollouts of a range of new products, including Galvus, Exelon Patch, Tekturna/Rasilez and Afinitor.

Les dépenses de Marketing et vente ont diminué à 29,0% du chiffre d’affaires net, contre 30,0% durant la période comparable de 2008, tandis qu’une série de nouveaux produits a été commercialisée dans le monde entier, notamment Galvus, Exelon Patch, Rasilez/Tekturna et Afinitor.


The global rollouts of new products, including Lucentis, Exforge, Exjade, Exelon Patch, Reclast/Aclasta and Tekturna/Rasilez, are transforming the portfolio and provided USD 3.3 billion of net sales in the 2009 period.

Excellente performance en monnaies locales, grâce à une croissance rapide des produits lancés récemment et à une progression à deux chiffres dans toutes les régions. La commercialisation de nouveaux produits dans le monde entier – comprenant Lucentis, Exforge, Exjade, Exelon Patch, Aclasta/Reclast et Rasilez/Tekturna – transforme le portefeuille en réalisant un chiffre d’affaires net d’USD 3,3 milliards dans la période sous revue de 2009.


This release contains forward-looking information about an agreement by Pfizer to acquire FoldRx, and about FoldRx’s product candidate tafamidis, its other clinical and preclinical development programs and its technology platform, including their potential benefits, that involves substantial risks and uncertainties. Such risks and uncertainties include, among other things, the satisfaction of conditions to closing the agreement; the uncertainties inherent in research and development; whether and when a new drug application for tafam ...[+++]

Such risks and uncertainties include, among other things, the satisfaction of conditions to closing the agreement; the uncertainties inherent in research and development; whether and when a new drug application for tafamidis will be filed with the FDA; decisions by regulatory authorities regarding whether and when to approve any drug applications that have been or may be filed for tafamidis and that may be filed for any other product candidates that may be generated by FoldRx’s technology platform as well as their decisions regardi ...[+++]


Marketing & Sales costs fell 1.2 percentage points to 30.8% of net sales as productivity initiatives involving new commercial models, particularly in the US and Europe, provided resources to support ongoing new product launches including Aclasta/Reclast, Tekturna/Rasilez, Exforge, Lucentis and Exelon Patch.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,2 point de pourcentage à 30,8% du chiffre d’affaires net. En effet, différents projets d’amélioration de la productivité impliquant de nouveaux modèles commerciaux, en particulier aux Etats-Unis et en Europe, ont dégagé des ressources pour soutenir le lancement continu de plusieurs produits nouveaux comme Aclasta/Reclast, Rasilez/Tekturna, Exforge, Lucentis et Exelon Patch.


These priorities, aimed at creating greater value for patients, payors and physicians, include (1) extending the Group’s lead in innovation; (2) delivering sustainable growth through successful new product launches, investments to strengthen the business portfolio, and expansion in emerging markets; and (3) productivity initiatives that free up resources to improve profitability and support investments in innovation and growth.

Ces priorités, visant à créer une plus-value plus importante pour les malades, les payeurs et les médecins, comprennent 1) l’accroissement de l’avance du Groupe dans l’innovation, 2) la réalisation d’une croissance durable par le lancement de nouveaux produits et des investissements pour renforcer le portefeuille d’activités et s’étendre dans les marchés émergents et 3) la réalisation de projets destinés à accroître la productivité de manière à libérer des ressources pour améliorer la profitabilité et soutenir les investissements dans l'innovation et la croissance.


At a time of converging trends, which include rising global demand for medicines but also increasing cost-containment pressures, the new leadership team appointed in January 2010 has established priorities to deliver innovation, growth and productivity consistent with the Group’s aspiration to be the world’s most successful and respected healthcare company.

Au moment où se produit une convergence des tendances, notamment une hausse de la demande de médicaments dans le monde entier mais aussi une pression croissante pour contenir les coûts, la nouvelle équipe dirigeante mise en place en janvier 2010 a défini ses priorités afin de promouvoir l’innovation, la croissance et la productivité qui permettront de répondre à l’aspiration du Groupe à être l'entreprise des soins de santé la plus performante et la plus respectée au monde.


US retail generics and biosimilars (+5%) net sales had a second consecutive quarter in 2009 of year-on-year growth thanks to new product launches, including a first-to-market launch of generic tacrolimus (Prograf ® ).

Aux Etats-Unis, le chiffre d’affaires des génériques au détail et des biosimilaires (+5%) a enregistré, pour le deuxième trimestre d’affilée, une croissance, comparé aux mêmes trimestres de 2008, grâce au lancement de nouveaux produits, comprenant Prograf ® , le premier générique de tacrolimus à être lancé sur le marché.




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Date index: 2024-04-13
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