Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "vous pouvez simplement marcher " (Frans → Nederlands) :
Et puis, vous pouvez simplement marcher derrière et les essayer.
Dan kun je er achter gaan staan om ze aan te passen.
Alors vous pouvez vraiment faire entrer ça dans un village, et les villages se connecteront eux-mêmes, et vous pouvez faire marcher cela plutôt bien.
Je kan met één dorp beginnen en dan kunnen de dorpen zich onderling verbinden. Dat gaat heel goed.
Vous pouvez simplement prendre le code ADN de la marijuana, des pavots ou des feuilles de coca et copier-coller ce gène et le mettre dans des levures, et vous pouvez prendre ces levures et leur faire fabriquer de la cocaïne pour vous, ou de la marijuana, ou toute autre drogue.
Je neemt de DNA-code van marihuana, papavers of cocabladeren en plakt dat gen in het DNA van gist. Je laat dan die gist cocaïne voor je maken. Of marihuana of nog een andere drug.
Très simplement, vous entrez -- et j'ai créé ceci que j'appelle La Puissance du Zoom -- vous pouvez simplement zoomer.
Heel eenvoudig: ga naar binnen -- ik maakte dit, de zogenaamde Zoomkracht -- je kunt gewoon in- en uitzoomen.
Quand vous pouvez difficilement marcher, ils courent autour de vous en s'amusant de toutes les manieres.
Terwijl jij je nauwelijks kunt bewegen, amuseren zij zich te pletter.
(Rires) Vous pouvez juste marcher dans leurs pas - juste vous laissez porter par le courant.
(Gelach) Je kunt gewoon in hun voetsporen treden -- je leest gewoon het ontwerp.
En vérité, de grandes idées peuvent être orchestrées, si vous pouvez simplement réunir des personnes avec différents points de vue dans une pièce et les amener à parler de choses dont ils ne parlent pas d'ordinaire.
In tegendeel: je kunt grote ideeën laten ontstaan als je gewoonweg mensen met verschillende perspectieven rond de tafel zet en ze met elkaar aan de praat krijgt over dingen waar ze normaal gesproken niet over praten.
Maintenant vous pouvez simplement aller sur Google.
Nu kan je gewoon op Google gaan.
Si vous marchez comme ça, OK, OK, vous pouvez marcher, mais si vous marcher avec les yeux comme ça, vous ne verrez pas, oh, qu'il y a un trou.
Zo lopen je kan lopen, alleen kun je, door zo te kijken, een kuil over het hoofd zien.
Donnez-moi le contexte. Ça me donne le squelette de l'ensemble de ce que vous allez faire. Ça me permet de relier tout le reste à quelque chose que vous m'avez déjà dit. Donc nous y voilà, conduisez-moi, montrez-moi qui est dans votre équipe. Ça aide si vous avez déjà une expérience et si vous avez déjà fait ce genre de choses avant. J
e veux connaître le marché, la taille du marché. Pourquoi est-il intéressant d'aller sur ce marché? Je veux connaître votre produit, et c'est très important. Attention, ce n'est pas un pitch produit, ni un pitch de vente. Je ne veux pas connaître tous les tenants et aboutissants, et tout le t
outim, etc ...[+++]. Je veux simplement savoir: qu'est-ce que c'est? Si c'est un site web, montrez-moi une copie d'écran. Surtout ne faites pas de démo en direct. Non, jamais de démo en direct. Faites quelque chose qui me permette de savoir pourquoi les gens vont acheter ce que vous avez à vendre. Ensuite je veux savoir, maintenant que je sais ce que vous vendez, dites-moi comment vous allez gagner de l'argent. Pour chaque X que vous vendez, vous avez Y, vous assurez le service de Z. Je veux savoir quel est le modèle économique au niveau unitaire, ou pour le produit réel que vous vendez. Je veux savoir à qui vous vendez ça, en termes de clients. Je veux savoir si vous avez des contacts qui vont particulièrement vous aider. Est-ce que vous avez des contacts dans la distribution, est-ce que vous avez un contact pour la production. Ou, une fois de plus, la validation. Ça aide de dire que vous n'êtes pas tout seul. Mais tout le monde a des concurrents. Une société sans concurrence, ça n'a jamais existé. Même si la concurrence est une manière un peu passée, je veux savoir exactement qui sont vos concurrents, et ça m'aidera à évaluer comment vous pouvez vous intégrer là-dedans. Mais je veux aussi savoir en quoi vous êtes unique. Si je sais ce que font vos concurrents, comment allez-vous éviter que vos concurrents mangent votre part du gâteau? Tout cela est lié au ...
Het vertelt me de context. Het geeft me de armatuur voor de rest van je verhaal. Zo kan ik alles relateren aan iets dat je me al verteld hebt. Dus dan stel je me je managementteam voor. Het helpt als je ervaring hebt. Dan de grootte van de markt. Waarom moet deze markt aangeboord worden? Ik wil je product kennen, dat is erg belangrijk. Nu is dit geen verkoop-pitch. Ik hoef niet alle kleine details te weten. Ik wil weten: wat is het? Als het een website is, laat je een screenshot zien. Doe geen live demonstratie. Nooit doen! Een opgenomen demonstratie, of iets dat me toont waarom mensen datgene gaan kopen. Dan wil ik weten -- nu ik weet wat je verkoopt -- hoe ga je er geld aan verdienen? Voor iedere verkochte X krijg je Y, lever je dienst Z.
...[+++] Ik wil weten wat het bedrijfsmodel is op stuks-basis, voor het werkelijke product dat jij verkoopt. Ik wil weten aan wie je dit verkoopt, welke klanten. Ook wil ik weten of je relaties hebt die jou gaan helpen. Of je een distributieovereenkomst hebt met iemand, of een productie-partner... Validatie. Dit toont aan dat je groter bent dan slechts dit kleine ding hier. Iedereen heeft echter concurrentie. Er is nooit een bedrijf geweest dat geen concurrentie had. Zelfs als het de oude manier van doen is. Ik wil exact weten wat jouw concurrentie is. Dan kan ik beoordelen hoe je in deze hele operatie past. Dan wil ik weten waarom jij speciaal bent. Als ik weet wat je concurrentie doet, hoe ga je voorkomen dat zij de kaas van je brood eten? Dit alles leidt naar het financiële overzicht. Je kunt niet pitchen aan een durfkapitalist zonder je financiën te tonen. Ik wil een jaar of twee terugkijken, of zolang je al actief bent. En ik wil drie of vier of vijf jaar vooruitkijken. Vijf is wat veel. Vier is waarschijnlijk redelijk. En hoe gaat het bedrijfsmodel dat je toonde op product-basis, vertaald worden in een bedrijfsmodel. Hoeveel widgets ga je verkopen? Je verdient bedrag X per widget. Ik wil weten wat de drijver is. We gaan dit jaar 100 ... datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
vous pouvez simplement marcher ->
Date index: 2022-04-12