Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "marque dans votre " (Frans → Nederlands) :
Votre marque commence à se disperser. (Rires) Ça devient plus chaotique. (Rires) Vous n'avez plus le contrôle. (Rires) En fait, j'ai vu son intervention. C'était du bon travail. Mais alors que cela peut paraître troublant pour les vendeurs, c'est en fait une bonne chose. Cette diffusion de l'énergie de la marque rapproche votre marque des gens, elle s'intègre à eux. Cela fait de cette diffusion d'énergie une force de démocratisation, qui est bonne en définitive pour votre marque.
Je merk raakt verspreid. (Gelach) Het wordt chaotischer. (Gelach) Je hebt het niet meer onder controle. (Gelach) Ik zag hem spreken. Hij deed het goed. Hoe ongemakkelijk dit ook is voor marketeers, het is eigenlijk goed. Deze verspreiding van de energie van het merk brengt je merk dichter bij de mensen, dieper in de mensen. Het maakt deze distributie van energie tot een democratische kracht, die uiteindelijk goed is voor je merk.
Tim Leberecht : 3 manières de perdre (utilement) le contrôle de votre marque - TED Talks -
Tim Leberecht: 3 manieren om (zinvol) controle te verliezen over je merk - TED Talks -
Si on vous demandait de décrire votre identité de marque, votre personnalité de la marque, que seriez-vous?
Als iemand zou vragen om jouw merk identiteit, jouw merkpersoonlijkheid te beschrijven wat zou je zijn?
Monnaie - les billets et les pièces que vous avez dans la poche et sur votre compte bancaire, se fondent sur le marketing, sur la conviction que les banques et les gouvernements sont dignes de confiance. Paul Kemp-Robertson nous guide à travers une nouvelle génération de monnaie, soutenue par ce même marketing... mais au nom d'une marque privée. Des points sueurs de Nike aux bouteilles de Tide (qui trouvent une utilisation inattendue sur les marchés illégaux), voici l'avenir des monnaies non bancaires.
Valuta — de briefjes en munten in je portemonnee en het geld op je bankrekening — zijn gebaseerd op marketing en de overtuiging dat banken en overheden betrouwbaar zijn. Paul Kemp-Robertson laat ons een nieuwe generatie valuta zien, ondersteund door diezelfde marketing ... maar dan vanuit een huismerk. Van Nike zweetpunten tot flessen 'Tide' wasmiddel, maak kennis met de niet-bancaire toekomst van valuta.
C'est une idée radicale, et c'est fou de penser que si vous êtes une jeune fille Bangladaise de 15 ans quittant votre petit village allant travailler dans une usine à Dhaka -- 22, 23, 24 dollars par mois -- que votre meilleure chance que vos droits soient respectés au travail c'est que cette usine produise pour une grande marque qui a un code de conduite et a introduit le respect de ce code de conduite dans le contrat.
Dit is een radicaal voorstel, en het is raar om te denken dat als je een 15 jaar oud Bengalees meisje bent je dorp op het platteland verlaat om te gaan werken in een fabriek in Dhaka -- 22, 23, 24 dollar per maand -- je beste kans om rechten te genieten op het werk is als die fabriek die produceert voor een fabrikant van merktartikelen welke een gedragscode heeft en deze gedragscode onderdeel heeft gemaakt van het contract.
Continuez votre marche, et un chœur tout entier s'ajoute jusqu'à ce que finalement, vous atteigniez le sommet de la colline et vous entendez le son des tambours et des feux d'artifice, de toutes sortes de folies musicales, comme si tous ces sons rayonnaient de cet obélisque géant qui marque le centre du parc.
Wandel verder en een voltallig koor valt in, tot je uiteindelijk de top van de heuvel bereikt en je het geluid van drums en vuurwerk hoort en andere muzikale gekheid, alsof al deze klanken stralen vanuit de gigantische obelisk die het centrum van het park markeert.
Mais il s'avère, si vous examinez les recherches sur l'état d'esprit des gens, que se soucier des résultats, se soucier de la reconnaissance publique, se soucier de ce genre de marques de reconnaissance publique n'est pas forcément très utile pour votre bien-être psychologique à long terme.
Uit onderzoek naar de instelling van mensen blijkt echter dat om het resultaat geven, erkenning van anderen belangrijk vinden, publieke blijken van erkenning belangrijk vinden, op lange termijn niet noodzakelijk je psychologisch welzijn bevordert.
Quelle est la position de la marque dans votre esprit ?
Waar staat het merk voor in jouw hoofd?
Et si on dit aux marques : « Vous pouvez faire la promotion de tous les avantages de votre produit, » mais qu'on dit aux organisations caritatives : « Vous ne pouvez pas faire la promotion de tout le bien que vous faîtes, » où pensez-vous que les dollars des consommateurs vont affluer ?
Als we consumentenmerken vertellen: Jij mag al de productvoordelen adverteren, maar tegen de liefdadigheidsinstellingen: Je mag niet adverteren, waar gaan de consumentendollars dan heen?
Mais je parie que tel que c'était présenté ça n'a pas vraiment marqué votre esprit.
Maar ik wed dat het gepresenteerd werd op een manier waarop het niet erg goed in je geest bleef plakken.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
marque dans votre ->
Date index: 2024-12-04