Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "inondé twitter avec le hashtag " (Frans → Nederlands) :
Ils ont gagné beaucoup d'argent ainsi. A moins que la princesse qui intéresse votre fille ne soit celle-ci. En 2012, Disney a acheté LucasFilm pour la somme de 4 milliards de dollars, ils ont immédiatement inondé les magasins Disney avec Han Solo, Obi-Wan Kenobi, Dark Vador, Luke Skywalker et Yoda mais pas avec la princesse Leia. Pourquoi ? Car cette princesse détruit la pédagogie publique de ces princesses. Disney n'a donc pas mis de produits à l'effigie de la princesse Leia en vente et quand les gens ont dit à Disney : « Eh, où est la princesse Leia ? » Disney a répondu ne pas avoir l'intention de mettre en vente des produits à son effigie. Les f
ans, en colère, ont inondé Twitter avec le hashtag ...[+++] #OnVeutLeia.
Dat is het leeuwendeel van haar inkomsten. Tenzij uiteraard dit de prinses is die je dochter interesseert, net zoals mijn dochter. In 2012 heeft Disney LucasFilm gekocht voor het bedrag van 4 miljard dollar, en onmiddellijk zijn de Disney-winkels overspoeld met Han Solo en Obi-Wan Kenobi, met Darth Vader en Luke Skywalker en Yoda en niet met Prinses Leia. Waarom? Omdat deze prinses de publieke pedagogie ondermijnt voor deze prinsessen. Dus vind je in de Disney-winkels geen Prinses Leia-producten, en toen de mensen Disney vroegen: 'Hé, waar zijn de Prinses Leia-spullen?', zei Disney: 'We zijn niet van plan om Prinses Leia-producten te verkopen'. En de fans u
itten hun woede via Twitter ...[+++] met de hashtag #WeWantLeia.(Rires) Une autre chose que nous faisons : durant les conférences de ce matin, nous avons surveillé Twitter et la hashtag TED2015, nous avons procédé à une analyse automatique de sentiment : est-ce que les gens utilisent des mots positifs, négatifs ou neutres ?
(Gelach) Dit doen we ook: tijdens de talks vanmorgen hebben we Twitter automatisch afgeschuimd op basis van de TED2015-hashtag. We hebben een automatische gemoedsanalyse gedaan. Dat wil zeggen: gebruikt men positieve, negatieve of neutrale woorden?
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
inondé twitter avec le hashtag ->
Date index: 2021-11-05