Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "choix de design " (Frans → Nederlands) :
Dans ce cas, un ordinateur avait évalué des millions d'agencements possibles, géré un système relationnel complexe, et gardé trace d'un très grand nombre de mesures et de variables, ce qui a permis aux humains de se concentrer sur les choix de design et de composition.
In dit geval had een computer miljoenen mogelijke indelingen geëvalueerd, een complex relationeel systeem beheerd en een zeer groot aantal metingen en variabelen bijgehouden, waardoor mensen zich konden concentreren op ontwerp en compositorische keuzen.
Il y a plus de 8 mots pour désigner ce qu'ils appellent le favoritisme animal : la proceptivité sélective, le choix du partenaire, le choix de la femelle, le choix sexuel.
Er zijn meer dan acht woorden voor wat ze dierlijke voorkeur noemen: selectieve hofmakerij, partner keuze, vrouwelijke keuze, seksuele keuze.
Et le truc c'est que, à nouveau, je sais comment cela fonctionne -- je suis designer, je connais la psychologie qu'il y a derrière, je sais ce qu'il se passe -- mais cela ne me laisse pas le choix, je suis attiré dans ce cycle.
Het punt is opnieuw dat hoewel ik weet hoe dit werkt -- en ik ben ontwerper, ik ken de psychologie hierachter, ik weet precies wat hier speelt -- maar ik heb gewoon geen keus, ik word er gewoon ingezogen.
Ma
is, étrangement, ce choix n'a pas été condamné violemment par les joueurs. J'avais peur qu'ils nous tuent, au contraire, ils se sont montrés compréhensifs, particulièrement une fois que je leur ai expliqué que je tentais de reproduire le même stratagème que Philip Johnson en 1934. Il souhaitait faire compren
dre l'importance du design au public, grâce à des lames en forme d'hélices ainsi que des pièces de machineries, en les plaçant au sein du MoMa, sur des piédestaux blancs et contre des murs blancs comme s'il s'agissait de sculptur
...[+++]es Brancusi.
Opvallend is dat deze keuze niet al te fel was afgekeurd door gamers. Ik dacht dat ze ons wilden vermoorden. In plaats daarvan begrepen ze het. Vooral toen ik hen had verteld dat ik dezelfde kneep probeerde toe te passen als Philip Johnson in 1934. Hij wilde mensen de betekenis van design laten begrijpen. Hij pakte propellers en stukjes van machines. In de MoMA-galerijen plaatste hij ze op witte voetstukken tegen witte muren, alsof het Brancusi-sculpturen waren.
Et le jour où j'ai rencontré mon père pour la première fois, j'ai appris que je n'étais pas accepté à l'école de Design de Rhode Island, mon unique choix d'université.
Op de dag dat ik mijn vader voor het eerst ontmoette, werd ik afgewezen door de Rhode Island School of Design, de enige plek waar ik wilde studeren.
En tant que directeur de Metropolitan Museum of Art à New York, Thomas P. Campbell réfléchit profondément à la curation — pas seulement au choix des objets d'art, mais à leur place dans un cadre où le public puisse découvrir leur histoire. A l'aide d'images magnifiques, il montre comment sa philosophie de la curation fonctionne pour une présentation de tapisseries médiévales — et pour l'extravagant artiste de mode Alexander McQueen. (De la session Design Studio à TED2012, sélectionné par Chee Pearlman et David Rockwell.)
Als directeur van het Metropolitan Museum of Art in New York, denkt Thomas P. Campbell diep na over het curatorschap - niet alleen het selecteren van kunstvoorwerpen, maar ook de plaatsing binnen een setting waarin het publiek hun verhalen te weten kan komen. Met glorieuze beelden laat hij zien hoe zijn visie op het curaratorschap werkt bij het tentoonstellen van middeleeuwse wandtapijten - en bij de buitenissige mode/kunst van Alexander McQueen. (Uit de Design Studio- sessie op TED2012, met gastcurators Chee Pearlman en David Rockwell.)
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
choix de design ->
Date index: 2022-12-21