Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Revised standard
Revised standard baggage mass values
Standard baggage mass value

Vertaling van "revised standard mass values " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
revised standard baggage mass values

aangepaste standaardwaarde voor de massa van bagage


revised standard (average) mass values

aangepaste standaardwaarde voor de gemiddelde massa van bagage


standard baggage mass value

standaardwaarde voor de massa van bagage
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
for aeroplanes, when the total number of passenger seats available on the aeroplane is 20 or more, standard mass values for checked baggage in Table 3;

voor vleugelvliegtuigen met minstens 20 passagiersstoelen zijn de standaard-massawaarden voor ingecheckte bagage vermeld in tabel 3;


for helicopters, when the total number of passenger seats available on the helicopters is 20 or more, the standard mass value for checked baggage of 13 kg.

voor helikopters met minstens 20 passagiersstoelen bedraagt de standaard-massawaarde voor ingecheckte bagage 13 kg;


‘Euro 6b’ emissions standard= Euro 6 emission requirements including revised measurement procedure for particulate matter, particle number standards (preliminary values for PI vehicles) and flex fuel vehicle low temperature emission testing with biofuel;

emissienorm „Euro 6b”= Euro 6-emissievoorschriften, inclusief herziene meetprocedure voor deeltjes, deeltjesaantalnormen (voorlopige waarden voor PI-voertuigen) en emissietest bij lage temperaturen van flexfuelvoertuigen met biobrandstof;


“Euro 6b” emissions standard= Euro 6 emission requirements including revised measurement procedure for particulate matter, particle number standards (preliminary values for PI vehicles) and flex fuel vehicle low temperature emission testing with biofuel;

emissienorm „Euro 6b”= Euro 6-emissievoorschriften, inclusief herziene meetprocedure voor deeltjes, deeltjesaantalnormen (voorlopige waarden voor PI-voertuigen) en emissietest bij lage temperaturen van flexfuelvoertuigen met biobrandstof;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- an aircraft operator may choose to apply either the actual or standard mass for passengers and checked baggage contained in its mass and balance documentation for the relevant flights or a default value of 110kg for each passenger and his checked baggage.

- mag een vliegtuigexploitant in zijn documentatie over massa en zwaartepunt voor de desbetreffende vluchten naar keuze de werkelijke of de standaardmassa's voor passagiers en geregistreerde bagage gebruiken, of een standaardwaarde van 110 kg voor iedere passagier, en diens geregistreerde bagage.


- an aircraft operator may choose to apply either the actual or standard mass for passengers and checked baggage contained in its mass and balance documentation for the relevant flights or a default value of 100kg for each passenger and his checked baggage.

- mag een vliegtuigexploitant in zijn documentatie over massa en zwaartepunt voor de desbetreffende vluchten naar keuze de werkelijke of de standaardmassa's voor passagiers en geregistreerde bagage gebruiken, of een standaardwaarde van 100 kg voor iedere passagier, en diens geregistreerde bagage.


an aircraft operator may chose to apply either the actual or standard mass for passengers and checked baggage contained in its mass and balance documentation for the relevant flights or a default value for each passenger and his checked baggage of 100 kg.

mag een vliegtuigexploitant in zijn documentatie over massa en zwaartepunt voor de betreffende vluchten naar keuze de werkelijke of de standaardmassa's voor passagiers en geregistreerde bagage gebruiken, of een standaardwaarde voor iedere passagier en diens geregistreerde bagage van 100 kg.


– an aircraft operator may chose to apply either the actual or standard mass for passengers and checked baggage contained in its mass and balance documentation for the relevant flights or a default value for each passenger and his checked baggage of 150 kg.

- mag een vliegtuigexploitant in zijn documentatie over massa en zwaartepunt voor de betreffende vluchten naar keuze de werkelijke of de standaardmassa's voor passagiers en geregistreerde bagage gebruiken, of een standaardwaarde voor iedere passagier en diens geregistreerde bagage van 150 kg.


– an aircraft operator may chose to apply either the actual or standard mass for passengers and checked baggage contained in its mass and balance documentation for the relevant flights or a default value for each passenger and his checked baggage of 100 kg.

- mag een vliegtuigexploitant in zijn documentatie over massa en zwaartepunt voor de betreffende vluchten naar keuze de werkelijke of de standaardmassa's voor passagiers en geregistreerde bagage gebruiken, of een standaardwaarde voor iedere passagier en diens geregistreerde bagage van 100 kg.


Whereas for this purpose it is advisable to define a particular characteristic, designated the "EEC standard mass per storage volume", and to lay down the technical requirements which must be satisfied by the standard instruments used to determine this reference value;

Overwegende dat het te dien einde wenselijk is een bijzonder begrip , genaamd " E.E.G.-natuurgewicht " , te definiëren en de technische voorschriften vast te stellen waaraan de standaardinstrumenten ter bepaling van deze referentiewaarde moeten voldoen ;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'revised standard mass values' ->

Date index: 2023-05-24
w