Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A contents marketing strategy
Content created by ICT software
Content creation with ICT software
Content marketing blueprint
Content marketing proposal
Content marketing strategy
DSM
Digital agenda
Digital content
Digital content creation
Digital content market
Digital single market
E-content
E-single market
ICT software content-creation
Market for digital content
Online single market
Single market for digital content
Web content curatorspecialist
Web content manager
Web content specialist

Vertaling van "digital content market " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
digital content market | market for digital content

inhoudmarkt | markt voor digitale inhoud


digital single market [ digital agenda | DSM | e-single market | online single market | single market for digital content ]

digitale eengemaakte markt [ digitale agenda | DSM | eengemaakte digitale markt | eengemaakte markt voor digitale inhoud | eengemaakte markt voor e-diensten ]


digital single market | single market for digital content

eengemaakte markt voor digitale inhoud


a contents marketing strategy | content marketing proposal | content marketing blueprint | content marketing strategy

strategie voor contentmarketing


digital content | web content curatorspecialist | web content manager | web content specialist

web content manager | website beheerder | web content manager | web content specialist


content created by ICT software | content creation with ICT software | digital content creation | ICT software content-creation

maken van digitale content | maken van digitale inhoud | creëren van digitale inhoud | creëren van inhoud met digitale tools


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397, “Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection” (2014) "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 (to be published shortly) Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access ...[+++]

Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397 — Business attitudes towards cross-border sales and consumer protection, 2014. "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access to online ...[+++]


Delivering on its Digital Single Market strategy, the Commission today presents a proposal to allow Europeans to travel with their online content and an action plan to modernise EU copyright rules.

De Commissie brengt de strategie voor de digitale eengemaakte markt in de praktijk en presenteert vandaag een voorstel waardoor de Europeanen online-inhoud op reis kunnen meenemen en een actieplan voor de modernisering van de EU-regelgeving voor auteursrecht.


Paying attention to the demands of children opens up a wide range of business opportunities. The global digital content market is predicted to reach € 113 billion this year. The mobile apps market is worth € 5 billion euros, and is expected to grow to €27 billion by 2015, mainly driven by games and the more than 5 billion mobile-equipped devices worldwide. With the wide proliferation of tablets, smart phones and laptops which children use heavily, the potential market for interactive, creative and educational online content for both young children and teenagers is substantial.

Door oog te hebben voor de behoeften van kinderen ontstaat een brede waaier aan zakelijke kansen. Voorspeld wordt dat de waarde van de mondiale markt voor digitale inhoud dit jaar tot 113 miljard euro zal stijgen. De markt voor mobiele apps is 5 miljard euro waard en zal tegen 2015 naar verwachting tot 27 miljard euro groeien, hoofdzakelijk onder impuls van spelletjes en de meer dan 5 miljard mobiele toestellen wereldwijd. Door de wijde verspreiding van tablets, smartphones en laptops, die intensief door kinderen worden gebruikt, is d ...[+++]


That being the case, the Council invited the Commission, among other things, to ‘review the impact of digital convergence on the creation, circulation and distribution of European content, and if appropriate, bring forward proposals to promote a rich and diverse digital content market, increased use of broadband and the development of Next Generation Networks (NGNs)’, and to ‘prepare a European initiative on e-Inclusion in 2008 addressing issues relating to [inter alia] regional divides’.

Tegen deze achtergrond heeft de Raad de Commissie onder andere verzocht, "de gevolgen van de digitale convergentie voor de productie, verspreiding en distributie van Europese inhoud te beoordelen, en in voorkomend geval met voorstellen te komen ter bevordering van een rijke en gevarieerde markt voor digitale inhoud, een intensiever gebruik van breedband en de ontwikkeling van volgendegeneratienetwerken (NGN's)", en "in 2008 een Europees initiatief ten aanzien van e-inclusie op te stellen om kwesties zoals [.] en discrepanties tussen r ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Imagine that Europe had one digital content market, without barriers imposed or national and organisational boundaries – a market where all consumers would understand all the languages of the Union.

Stelt u zich eens voor dat Europa beschikt over één markt voor digitale inhoud, zonder van bovenaf opgelegde grenzen of nationale en organisatorische beperkingen – een markt waar alle consumenten alle talen van de Unie zouden kunnen begrijpen.


Since the first eContent programme was launched, the digital content market has deeply changed.

Sinds het eerste eContent-programma is de markt voor digitale inhoud ingrijpend veranderd.


The online digital content market offers significant potential for growth, but it also provides an ideal platform for innovative digital content products and services that transcend national boundaries.

De markt voor online digitale inhoud biedt een aanzienlijk groeipotentieel, maar ook een ideaal platform voor innovatieve producten en diensten met digitale inhoud, die de nationale grenzen overstijgen.


The proposed programme recommends focusing on clearly fragmented parts of the digital content market in Europe where market forces alone have been insufficient to drive growth, as rightly stated by the rapporteur.

In het voorgestelde programma wordt geadviseerd om het accent te leggen op duidelijk gefragmenteerde delen van de markt voor digitale inhoud in Europa waar de marktkrachten onvoldoende hebben gefunctioneerd om de groei te stimuleren, zoals de rapporteur terecht opmerkte.


In July 2005, industry leaders from the ICT and media sector had agreed to work with the Commission on an “Agenda for Unlocking Europe’s Digital Economy”, in which the promotion of media content markets through effective rights protection, licensing arrangements and encouraging legitimate use of content was given priority (see IP/05/900).

In juli 2005 gingen leidinggevende personen uit de ICT- en de mediasector akkoord met samenwerking met de Commissie op basis van een zogeheten agenda voor de ontsluiting van een digitale Europese economie, met als prioriteit de stimulering van de markten voor media-inhoud door middel van een effectieve bescherming van rechten, licentieregelingen en de bevordering van het rechtmatig gebruik van inhoud (zie IP/05/900).


A public consultation on ways to stimulate the growth of a true EU single market for online digital content, such as films, music and games, was launched by the European Commission today.

Vandaag lanceert de Europese Commissie een openbare raadpleging over de wijze waarop de groei op een echte interne EU-markt voor digitale on-line-inhoud, zoals films, muziek en spelletjes, kan worden gestimuleerd.


w