Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A Digital Single Market Strategy for Europe
A contents marketing strategy
Administer marketing strategies
Content marketing blueprint
Content marketing proposal
Content marketing strategy
DSM
DSM Strategy
Design marketing strategy
Digital Single Market Strategy
Digital agenda
Digital content market
Digital single market
E-single market
Implement marketing strategies
Implementing marketing strategies
Internal market strategy for goods and services
Market for digital content
Online single market
Plan marketing strategy
Planning a marketing strategy
Project marketing strategy
SMS
Single market for digital content
Single market strategy
Single market strategy for goods and services
Utilise marketing strategies

Traduction de «content marketing strategy » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
a contents marketing strategy | content marketing proposal | content marketing blueprint | content marketing strategy

strategie voor contentmarketing


planning a marketing strategy | project marketing strategy | design marketing strategy | plan marketing strategy

marketingstrategieën plannen


administer marketing strategies | utilise marketing strategies | implement marketing strategies | implementing marketing strategies

marketingstrategieën implementeren


internal market strategy for goods and services | single market strategy | single market strategy for goods and services | SMS [Abbr.]

strategie voor de eengemaakte markt | strategie voor de eengemaakte markt voor goederen en diensten | strategie voor de interne markt voor goederen en diensten


A Digital Single Market Strategy for Europe | Digital Single Market Strategy | DSM Strategy [Abbr.]

strategie voor een digitale eengemaakte markt | strategie voor een digitale eengemaakte markt voor Europa


digital content market | market for digital content

inhoudmarkt | markt voor digitale inhoud


digital single market [ digital agenda | DSM | e-single market | online single market | single market for digital content ]

digitale eengemaakte markt [ digitale agenda | DSM | eengemaakte digitale markt | eengemaakte markt voor digitale inhoud | eengemaakte markt voor e-diensten ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Any intervention would have to ensure the proportionate application of content rules and the coherent application of relevant policies considered to be connected to this sector, such as competition, commercial communications, consumer protection and the internal market strategy for the services sector.

Bij iedere interventie dient een juiste toepassing van regels inzake inhoud en een samenhangende toepassing van de in aanmerking komende, met deze sector samenhangende beleidsterreinen - zoals bijvoorbeeld mededinging, commerciële communicatie, consumentenbescherming en de internemarktstrategie voor de dienstensector - gewaarborgd te worden.


In December 2015 the European Commission proposed a Regulation to broaden access to online content for travellers in the EU. It was the first legal proposal of the Digital Single market strategy, which was completed in September 2016 by modern EU copyright rules to increase cultural diversity in Europe and content available online, while bringing clearer rules for all online players.

In december 2015 kwam de Europese Commissie met een voorstel voor een verordening om online-inhoud toegankelijker te maken tijdens reizen in de EU. Dit was het eerste wetsvoorstel van de strategie voor een aangemaakte digitale markt, die in september 2016 werd afgerond met moderne EU-regels om de culturele diversiteit en de beschikbaarheid van online-inhoud te stimuleren, en meer duidelijkheid te scheppen.


In December 2015, the Commission proposed new rules on the cross-border portability of online content as part of the Digital Single Market strategy.

In december 2015 heeft de Commissie nieuwe regels voorgesteld over de grensoverschrijdende portabiliteit van online-contentdiensten als onderdeel van de strategie voor de digitale interne markt.


As part of the Digital Single Market strategy presented in May 2015, today's proposals complement the proposed regulation on portability of legal content (December 2015), the revised Audiovisual Media and Services Directive, the Communication on online platforms (May 2016).

De voorstellen van vandaag zijn een onderdeel van de strategie voor de digitale eengemaakte markt en vormen een aanvulling op de voorgestelde verordening betreffende de portabiliteit van legale inhoud van december 2015 en de herziene richtlijn audiovisuele media en diensten en de mededeling over onlineplatforms van mei 2016.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As part of its Digital Single Market strategy, today the Commission presented an updated Audiovisual Media Services Directive (AVMSD); the common rules which have governed audiovisual media, ensured cultural diversity and the free circulation of content in the EU for almost 30 years.

Als onderdeel van de strategie voor de digitale eengemaakte markt heeft de Commissie vandaag de geactualiseerde richtlijn audiovisuele mediadiensten gepresenteerd. Dit zijn de gemeenschappelijke voorschriften voor audiovisuele media en het vrije verkeer van inhoud die al bijna 30 jaar in de EU gelden.


Delivering on its Digital Single Market strategy, the Commission today presents a proposal to allow Europeans to travel with their online content and an action plan to modernise EU copyright rules.

De Commissie brengt de strategie voor de digitale eengemaakte markt in de praktijk en presenteert vandaag een voorstel waardoor de Europeanen online-inhoud op reis kunnen meenemen en een actieplan voor de modernisering van de EU-regelgeving voor auteursrecht.


A broad study of the current legal and practical state of play with regard to harmful or illegal online content, including hate speech, is ongoing as part of the Commission's Digital Single Market Strategy.

Er vindt een brede studie plaats van de huidige juridische en praktische stand van zaken met betrekking tot schadelijke of illegale online-inhoud, als onderdeel van de strategie van de Commissie voor de digitale interne markt.


In its policy strategy, the Commission highlighted that governments can stimulate content markets by making public sector information available on transparent, effective and non-discriminatory terms.

De Commissie heeft in haar beleidsstrategie benadrukt dat overheden inhoudmarkten kunnen stimuleren door overheidsinformatie beschikbaar te stellen op transparante, effectieve en niet-discriminerende wijze.


The new strategy is to build up the market for interactive, creative and educational content online, in a partnership between the European Commission and Member States, mobile phone operators, handset manufacturers and providers of social networking services.

De nieuwe strategie houdt in dat de markt voor interactieve, creatieve en educatieve internetinhoud wordt ontwikkeld in een partnerschap tussen de Europese Commissie en de lidstaten, mobiele operatoren, fabrikanten van mobiele telefoons en aanbieders van sociaalnetwerkdiensten.


training policy and training strategies of enterprises in developing the skills of their workforce; management, organisation and forms of continuing vocational training in enterprises; the role of social partners in ensuring continuing vocational training in the workplace; access to continuing vocational training, its volume and content, especially in the context of economic activity and enterprise size; specific continuing vocational training measures of enterprises to improve the skills of their workforce; chances for employees ...[+++]

scholingsbeleid en scholingsstrategieën van ondernemingen ten behoeve van de ontwikkeling van de kwalificaties van hun personeel; beheer, organisatie en vormen van bij- en nascholing in ondernemingen; rol van de sociale partners bij het waarborgen van bij- en nascholing op de werkplek; toegang tot, alsmede omvang en inhoud van bij- en nascholing, met name in de context van economische activiteit en de omvang van de onderneming; specifieke maatregelen van ondernemingen op het gebied van bij- en nascholing ter verbetering van de ICT-vaardigh ...[+++]


w