Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse call centre activities
Analyse call centre activity
Analysing call centre activities
Analysis of call centre activities
CC
Call centre
Call centre agent
Call centre operator
Call-centre operations
Call-centre technologies
Call-centre technology
Call-centres technology
Customer call centre
Day centre managed by voluntary or private agents
Emergency call centre
Outbound call center agent
Telemarketing agent

Traduction de «call centre agent » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
call centre operator | outbound call center agent | call centre agent | telemarketing agent

callcentermedewerkster | medewerkster telemarketing | callcentermedewerker | telefonisch verkoper


analysing call centre activities | analysis of call centre activities | analyse call centre activities | analyse call centre activity

activiteiten van callcenters analyseren


call-centre technology | call-centres technology | call-centre operations | call-centre technologies

callcentertechnologin


Day centre managed by voluntary or private agents

dagcentrum beheerd door vrijwilligers of particulieren


call centre | CC [Abbr.]

belcentrale | belcentrum | callcenter | telefonisch informatiecentrum | telefooncentrum




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
– having regard to the joint technical report of the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) and the European Medicines Agency (EMA), published on 17 September 2009, entitled ‘The bacterial challenge: time to react – A call to narrow the gap between multidrug-resistant bacteria in the EU and the development of new antibacterial agents’,

– gezien het gezamenlijke technische verslag van het Europees Centrum voor ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) en het Europees Geneesmiddelenbureau (EMEA) van 17 september 2009 met de titel „The bacterial challenge: time to react - A call to narrow the gap between multidrug-resistant bacteria in the EU and the development of new antibacterial agents”,


– having regard to the Joint Technical Report by the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) and the European Medicines Agency (EMA) of 17 September 2009 on ‘The bacterial challenge: time to react – A call to narrow the gap between multidrug-resistant bacteria in the EU and the development of new antibacterial agents,

– gezien het gezamenlijke technische verslag van het Europees Centrum voor ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) en het Europees Geneesmiddelenbureau (EMEA) van 17 september 2009 met de titel „The bacterial challenge: time to react”, waarin wordt gepleit voor de ontwikkeling van nieuwe antibiotica om te kunnen optreden tegen infecties veroorzaakt door multiresistente bacteriën ,


– having regard to the Joint Technical Report by the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) and the European Medicines Agency (EMA) of 17 September 2009 on ‘The bacterial challenge: time to react – A call to narrow the gap between multidrug-resistant bacteria in the EU and the development of new antibacterial agents’,

– gezien het gezamenlijke technische verslag van het Europees Centrum voor ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) en het Europees Geneesmiddelenbureau (EMEA) van 17 september 2009 met de titel "The bacterial challenge: time to react", waarin wordt gepleit voor de ontwikkeling van nieuwe antibiotica om te kunnen optreden tegen infecties veroorzaakt door multiresistente bacteriën,


– having regard to the Joint Technical Report by the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) and the European Medicines Agency (EMA) of September 2009 on ‘The bacterial challenge: time to react - A call to narrow the gap between multidrug-resistant bacteria in the EU and the development of new antibacterial agents’,

– gezien het door het Europees Centrum voor ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) en het Europees Geneesmiddelenbureau (EMEA) gezamenlijk uitgebrachte technisch rapport van september 2009, getiteld „The bacterial challenge: time to react” over de kloof tussen de incidentie van infecties die zijn veroorzaakt door multidrugresistente bacteriën en de ontwikkeling van nieuwe antibiotica,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
16. Welcomes the inquiry set by the UK to investigate alleged intelligence-sharing by British secret services with the Gaddafi regime; calls on all concerned Member States to follow this example and set up independent inquiries to investigate the allegations of complicity in torture by some European secret services that might have cooperated with Gaddafi’s regime in the framework of the CIA extraordinary renditions programme; calls on the EU to investigate possible complicity in human rights violations by European companies through the supply of surveillance technologies, deploying and managing monitor ...[+++]

16. is ingenomen met het initiatief van het Verenigd Koninkrijk om een onderzoek in te stellen naar vermeende informatie-uitwisseling tussen de Britse geheime dienst en het regime van Kadhafi; dringt er bij alle betrokken lidstaten op aan dit voorbeeld te volgen en een onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de beschuldigingen van medeplichtigheid aan foltering van een aantal Europese geheime diensten die mogelijkerwijs in het kader van het CIA-programma van buitengewone uitleveringen met het regime van Kadhafi hebben samengewerkt; verzoekt de EU een onderzoek in te stellen naar de mogelijke betrokkenheid van Europese bedrijven bij ...[+++]


Following an open call for tenders in 1999, the EUROPE DIRECT service started operating in May 2000, handling two types of enquiries: (1) questions of a general nature answered directly by an agent in the Call Centre and (2) specific questions transferred to specialists in the appropriate Directorate General for follow-up.

Na een openbare aanbesteding in 1999 ging de dienst EUROPE DIRECT in mei 2000 van start en werden twee soorten vragen behandeld: (1) algemene vragen die rechtstreeks door de medewerker bij de telefoondienst werden beantwoord en (2) specifieke vragen die voor verdere behandeling werden doorgegeven aan specialisten bij het betreffende directoraat-generaal.


Over recent months, the Call Centre has received some 4,500 to 5,000 requests for information every month, for which a dedicated team of 30 agents - all of whom are fluent in at least 3 official EU languages ensure the follow-up.

In de afgelopen maanden heeft de dienst maandelijks ongeveer 4 500 à 5 000 verzoeken om informatie ontvangen die worden behandeld door een team van 30 medewerkers die allen in tenminste drie officiële EU-talen kunnen antwoorden.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'call centre agent' ->

Date index: 2024-04-12
w