Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B-to-B
B2B
B2B commerce
Business - top men
Business creator
Business services salesman
Business-to-business
Business-to-business commerce
Business-to-business transactions
Concept artist
Conceptual artist
Conceptual creator
Content creator
Creator of content
Enterprise creator
Puppet creator
Puppet designer
Puppet designer and builder
Rattan furniture weaver
Top manager - business
Wicker furniture maker
Wicker-furniture creator
Willow furniture weaver

Traduction de «business creator » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
business creator | enterprise creator

oprichter van bedrijven


Special programme in support of managers of small-and medium-sized enterprises and business creators in the five new German Bundesländer

Speciaal programma voor bedrijfsleiders van kleine en middelgrote bedrijven en voor bedrijfsleiders van pas opgerichte bedrijven in de vijf nieuwe Duitse deelstaten


content creator | creator of content

contentontwerper | maker van inhoud


Business services salesman

verkoper commerciële dienstverlening






rattan furniture weaver | willow furniture weaver | wicker furniture maker | wicker-furniture creator

meubelmaker riet | rotanmeubelmaakster | rietmeubelmaakster | rotanmeubelmaker


concept artist | conceptual artist | conceptual creator

conceptueel kunstenaar


puppet designer and builder | puppet designer/maker | puppet creator | puppet designer

poppenontwerper | poppenontwerpster


B2B | B2B commerce | B-to-B | Business-to-business | Business-to-business commerce | Business-to-business transactions

E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The business services sector is not just the largest creator of employment, it also adds more value to the economy than any other macro-economic sector.

De sector bedrijfsgerelateerde diensten is niet alleen de grootste schepper van werkgelegenheid, maar hij produceert ook meer toegevoegde waarde voor de economie dan gelijk welke andere macro-economische sector.


Capitalising on IPR portfolios is key for European creators and businesses to sustain operations, generate revenues and develop new market opportunities.[2]

Het is voor Europese makers en bedrijven belangrijk hun IER-portefeuilles te laten renderen om hun activiteiten in stand te houden, inkomsten te genereren en nieuwe marktkansen te creëren[2].


Our businesses, creators and inventors should be duly rewarded for their creative and innovating efforts”, said EU Commissioner for Trade Karel De Gucht.

“Onze bedrijven, uitvinders en andere creatieve geesten moeten worden beloond voor hun scheppend en inventief werk”, aldus EU-commissaris voor handel Karel De Gucht.


Protecting trade secrets is also about more than that. This proposal aims to boost the confidence of businesses, creators, researchers and innovators in collaborative innovation across the internal market.

Met dit voorstel wordt beoogd het vertrouwen te stimuleren van ondernemingen, ontwerpers, onderzoekers en innovatoren in het gezamenlijk innoveren binnen de hele interne markt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
While the need to seek a new balance between the increasing accessibility of cultural and creative works, fair remuneration of artists and creators and the emergence of new business models is recognised, the changes resulting from the digital shift offer wide opportunities for the European cultural and creative sectors and for European society in general.

Hoewel wordt erkend dat het noodzakelijk is een nieuw evenwicht te bewerkstelligen tussen de toenemende toegankelijkheid van culturele en creatieve werken, een eerlijke vergoeding voor artiesten en ontwerpers en de opkomst van nieuwe bedrijfsmodellen, brengen de uit de digitale omwenteling voortvloeiende veranderingen brede mogelijkheden met zich mee voor de Europese culturele en creatieve sectoren en voor de Europese samenleving in het algemeen.


The goal of the i2010 initiative will in principle be achieved by allowing industries to grow with only the necessary regulation, as well as allowing small start-up businesses, which are the wealth and job creators of the future, to flourish, innovate and create employment in a free market.

De doelstelling van het initiatief „i2010” dient in principe te worden bereikt door de sectoren in staat te stellen te groeien met slechts de noodzakelijke regelgeving en door kleine startende ondernemingen, die rijkdom en werkgelegenheid creëren voor de toekomst, in staat te stellen om te groeien, te innoveren en werkgelegenheid te scheppen op een vrije markt.


The goal of the i2010 initiative will in principle be achieved by allowing industries to grow with only the necessary regulation, as well as allowing small start-up businesses, which are the wealth and job creators of the future, to flourish, innovate and create employment in a free market.

De doelstelling van het initiatief „i2010” dient in principe te worden bereikt door de sectoren in staat te stellen te groeien met slechts de noodzakelijke regelgeving en door kleine startende ondernemingen, die rijkdom en werkgelegenheid creëren voor de toekomst, in staat te stellen om te groeien, te innoveren en werkgelegenheid te scheppen op een vrije markt.


It assesses the pace of change that the audiovisual sector is undergoing as part of the internet revolution and how to best tackle the challenges this poses as well as how best to seize the opportunities a digital single market will offer creators, industry and consumers, such as new business models, more online services and better remuneration for right holders.

Het tempo waarin de audiovisuele sector aan het veranderen is als onderdeel van de internetrevolutie wordt besproken en er wordt gekeken hoe de uitdagingen die daarvan uitgaan, het best kunnen worden aangepakt. Ook wordt onderzocht hoe de kansen die de digitale interne markt zal bieden voor scheppende krachten, industrie en consumenten, het best worden aangegrepen: zo komen er nieuwe bedrijfsmodellen, meer onlinediensten en een betere vergoeding voor de houders van rechten.


Business models have to evolve rapidly to keep pace with the ever faster pace of technological change which offers new opportunities for creators and distributors and also new consumer expectations and ultimately more growth and jobs.

Bedrijfsmodellen moeten snel evolueren om het immer groeiende tempo van technologische verandering te kunnen bijhouden. Daardoor komen er nieuwe kansen voor creatie en distributie en ontstaan er ook nieuwe verwachtingen bij de consumenten, hetgeen uiteindelijk meer groei en banen geeft.


The Green Paper serves as the basis for a debate on whether and how the regulatory framework needs to be adapted to allow European industry to develop new business models, creators to find new distribution channels and European consumers to have better access to content throughout Europe.

Dit dient als basis voor een debat over de vraag of en hoe het regelgevingskader moet worden aangepast: de Europese industrie moet immers nieuwe bedrijfsmodellen kunnen ontwikkelen, scheppende krachten moeten nieuwe distributiekanalen kunnen aanboren en de consument in Europa wil betere toegang tot inhoud.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'business creator' ->

Date index: 2023-03-19
w