Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer customer follow-up services
Conduct customer follow-up procedures
Customer
Execute customer follow-up
Execute customer follow-up processes
Implement a customer follow-up
Implement customer follow-up
Implement customers follow-up
Person to whom services are supplied
Provide a customer follow-up service
Provide customer follow-up
Provide customer follow-up service
Provide customer follow-up services
Refusing to supply customers
Supply customer follow-up

Vertaling van "Supply customer follow-up " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
conduct customer follow-up procedures | execute customer follow-up processes | provide customer follow-up | supply customer follow-up

nazorg bieden aan klanten


provide a customer follow-up service | provide customer follow-up service | administer customer follow-up services | provide customer follow-up services

nazorgdiensten aan klanten bieden


execute customer follow-up | implement a customer follow-up | implement customer follow-up | implement customers follow-up

opvolging van klanten implementeren


refusing to supply customers

weigeren aan afnemers te leveren


customer | person to whom services are supplied

ontvanger van een dienst
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Supply is following demand and with more and more drug users, the illicit drugs market is growing.

“Het aanbod volgt de vraag en met steeds meer drugsgebruikers groeit de markt voor illegale drugs.


(da) where the Member State so decides on the basis of the risk assessment set out in Article 8, a description of obligations to supply customers, other than those defined in Article 2(1), that are connected to the gas distribution network and that deliver important public services such as schools and hospitals.

(d bis) indien de lidstaat dit op basis van de in artikel 8 omschreven risico-evaluatie besluit, een beschrijving van verplichtingen om gas te leveren aan afnemers, met uitzondering van afnemers zoals omschreven in artikel 2, lid 1, die zijn aangesloten op het gasdistributienet en die belangrijke openbare diensten leveren, zoals scholen en ziekenhuizen.


1b. In the risk assessment, the Member States may lay down, on the basis of a technical and economic analysis, obligations to supply customers, other than those defined in Article 2(1), that are already connected to the gas distribution network and that deliver important public services such as schools and hospitals.

1 ter. In de risico-evaluatie kunnen de lidstaten op grond van een technische en economische analyse verplichtingen opnemen om gas te leveren aan afnemers, met uitzondering van afnemers zoals omschreven in artikel 2, lid 1, die al zijn aangesloten op het gasdistributienet en die belangrijke openbare diensten leveren, zoals scholen en ziekenhuizen.


A key aspect in supplying customers is access to consumption data, and consumers must have access to their data so that they can invite competitors to make an offer based on these data.

Toegang tot verbruiksgegevens is bij de levering aan klanten een belangrijk aspect en de consumenten moeten over hun gegevens kunnen beschikken zodat zij concurrenten kunnen uitnodigen een op deze gegevens gebaseerd aanbod te doen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A key aspect in supplying customers is access to consumption data, and consumers must have access to their data so that they can invite competitors to make an offer based on these data.

Toegang tot verbruiksgegevens is bij de levering aan klanten een belangrijk aspect en de consumenten moeten over hun gegevens kunnen beschikken zodat zij concurrenten kunnen uitnodigen een op deze gegevens gebaseerd aanbod te doen.


1 Notes that the aim in creating a genuine internal energy market is to achieve the best price for individuals and companies; calls for the revision of the gas and electricity market directive to be based on the following principles: security of supply, customer satisfaction, a high level of public service, consideration of vulnerable customers and environmental protection, energy efficiency and the pursuit of innovative energy technologies;

1. merkt op dat de totstandbrenging van een echte interne energiemarkt de beste prijs zowel voor de consument als voor de onderneming tot doel heeft; vraagt dat de volgende principes: continuïteit van de energievoorziening, tevredenheid van de consument, een hoog niveau wat de openbare dienst betreft, aandacht voor kwetsbare klanten en milieubescherming, energie-efficiëntie en de ontwikkeling van innovatieve energietechnologieën centraal staan in de herziening van de richtlijn over de gas- en elektriciteitsmarkt;


Lastly, the parties undertake to transfer to Distrigaz, at any time, the storage capacity in Belgium and the corresponding volumes being stored, relating to any existing ECS public supply customer in Belgium which might be acquired by Distrigaz or by one of the resellers supplied by it.

Tot slot zeggen de partijen toe dat, wanneer bestaande openbare gasdistributeurs in België die klant zijn bij ECS, door Distrigas of een door haar beleverde wederverkoper worden overgenomen, de opslagcapaciteit in België en de overeenkomstige opgeslagen volumes onmiddellijk aan Distrigas worden overgedragen.


RECALLS the conclusions of the European Council of 23-24 March 2006, in particular where the Council noted that "Preparing for ageing populations and the ambition to reap the full benefits of globalisation will be the two main drivers for structural reforms" and that "Further comprehensive reforms are needed in many Member States to improve the sustainability of their welfare systems, and meet the economic and budgetary consequences of ageing"; RECALLS the Council (ECOFIN) conclusions of 5 May 2006, whereby it stressed "the need to boost the efficiency of pan-European markets for long-term savings products as well as the importance of f ...[+++]

HERINNERT AAN de de conclusies van de Europese Raad van 23-24 maart 2006, met name waar de Raad erop wijst dat "de voorbereiding op de vergrijzing en de ambitie om de voordelen van de mondialisering ten volle te benutten, de twee belangrijkste stuwende factoren voor structurele hervormingen zullen zijn" en dat "in vele lidstaten verdere brede hervormingen nodig zijn om de houdbaarheid van het verzorgingsstelsel te verbeteren en de economische en budgettaire gevolgen van de vergrijzing op te vangen"; HERINNERT AAN de conclusies van de Raad (ECOFIN) van 5 mei 2006 waarin hij de nadruk legde op "de noodzaak om een impuls te geven aan de efficiëntie van de pan-Europese markten voor spaarproducten op lange termijn alsook het belang van financië ...[+++]


The parties’ activities overlap in several segments of retail supply (i.e supply to final customers) in the markets for electricity and natural gas, with the largest combined market share in the segment of retail supply of electricity to large industrial customers.

De activiteiten van de partijen overlappen elkaar in meerdere segmenten van de kleinverbruikersmarkten voor elektriciteit en aardgas (levering aan eindverbruikers). Samen hebben zij op de kleinverbruikersmarkt het grootste marktaandeel voor de levering van elektriciteit aan grote industriële afnemers.


The transaction gives rise to horizontal overlaps in the markets for (i) the supply of electricity to large industrial eligible customers; (ii) the supply of electricity to small industrial and commercial eligible customers; and (iii) the supply of electricity to residential eligible customers; or (iv) any combination of adjacent customer groups (i)-(iii).

De transactie leidt tot horizontale overlappingen op de markten voor i) de levering van elektriciteit aan grote industriële in aanmerking komende afnemers; ii) de levering van elektriciteit aan kleine industriële en commerciële in aanmerking komende afnemers; en iii) de levering van elektriciteit aan particuliere in aanmerking komende afnemers; of iv) gelijk welke combinatie van aangrenzende afnemersgroepen van bovenstaande categoriëen.


w