Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Company training
Delivering training and orientation
E-learning
E-training
Education or training provider
In-company training
In-house training
In-service training
Intraplant training
Job training
Learning in the work-place
Learning provider
On-line training
On-the-job learning
On-the-job training
Provide training
Provide training on e-learning
Providing training
Train staff in navigational requirements
Train subordinates in navigational requirements
Train the e-trainer
Training and orientation providing

Vertaling van "Provide training on e-learning " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
provide training on e-learning | train the e-trainer

docenten en trainers leren hoe ze e-learning gebruiken | docenten en trainers leren hoe ze moeten omgaan met e-leermethoden | docenten en trainers onderwijzen in e-leermethoden | onderwijzend personeel leren hoe ze e-leeromgevingen moeten inzetten


delivering training and orientation | training and orientation providing | provide training | providing training

opleiding verzorgen | training verzorgen | opleiding geven | training bieden


provide training in navigational requirements to colleagues | provide training in navigational requirements to personnel | train staff in navigational requirements | train subordinates in navigational requirements

medewerkers opleiden over navigatievereisten | personeel opleiden over navigatievereisten


Commission White Paper on education and training Teaching and learning: Towards the learning society

Witboek van de Commissie over onderwijs en opleiding Onderwijzen en leren: naar een cognitieve samenleving


E-learning | E-training | On-line training

E-learning | E-opleiding | E-vorming | On-line opleiding | On-line vorming


education or training provider | learning provider

aanbieder van leermogelijkheden | onderwijsaanbieder


company training | in-company training | in-house training | in-service training | intraplant training | job training | learning in the work-place | on-the-job learning | on-the-job training

in-service opleiding | opleiding op de werkplek | training op de arbeidsplaats


Definition: A condition of arrested or incomplete development of the mind, which is especially characterized by impairment of skills manifested during the developmental period, skills which contribute to the overall level of intelligence, i.e. cognitive, language, motor, and social abilities. Retardation can occur with or without any other mental or physical condition. Degrees of mental retardation are conventionally estimated by standardized intelligence tests. These can be supplemented by scales assessing social adaptation in a given environment. These measures provide an approximate indication of the degree of mental retardation. The ...[+++]

Omschrijving: Een toestand van tot stilstand gekomen of onvolledige ontwikkeling van het verstand, die vooral wordt gekenmerkt door een tijdens de ontwikkelingsperiode aan het licht tredende stoornis van vaardigheden, die mede bepalend is voor het algehele intelligentieniveau, d.w.z. cognitieve, verbale, motorische en sociale vermogens. Zwakzinnigheid kan voorkomen met of zonder een andere psychische of lichamelijke aandoening. Het is gebruikelijk de graad van zwakzinnigheid te schatten aan de hand van gestandaardiseerde intelligentietests. Deze kunnen worden aangevuld met schaalindelingen die de sociale aanpassing onder gegeven omstandigheden bepalen. Deze metingen geven een benadering van de graad van zwakzinnigheid. De diagnose zal ook a ...[+++]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The aim will be to guarantee access to the information and communication technologies to all those in training; to provide training in the use of these technologies, particularly for learning purposes; to ensure the availability of quality European multimedia services and products; and lastly to encourage all the players involved to commit themselves to the attainment of these goals.

Iedereen die een opleiding volgt, moet toegang krijgen tot informatie- en communicatietechnologie en scholing in het gebruik ervan, met name voor leerdoeleinden. Er moeten multimediadiensten en -inhoud van hoge kwaliteit beschikbaar zijn en alle actoren moeten worden aangezet om deze doelstellingen te helpen verwezenlijken.


* More training should be provided for "multipliers" and learning facilitators in non-formal learning.

* Er moet worden gezorgd voor meer opleidingen voor "multipliers" en personen die leerprocessen bevorderen in het niet-reguliere onderwijs.


54. Points out that training and lifelong learning for employees affected by changes in a company's or industry's production processes also creates new jobs; calls on the EU to develop a framework for anticipating change and restructuring, in particular of production, providing the right for all affected workers to take part in training and lifelong learning schemes; calls on the Member States, employers and employees to recognis ...[+++]

54. wijst erop dat bijscholing en levenslang leren voor werknemers in het verlengde van veranderingen in de productieprocessen van bedrijven of sectoren ook nieuwe banen creëren; roept de EU op een kader te ontwikkelen om op veranderingen en herstructureringen, met name van de productie, te anticiperen, waarbij alle betrokken werknemers het recht moeten hebben om aan opleidingen en aan regelingen voor levenslang leren deel te nemen; roept de lidstaten, werkgevers en werknemers op om te onderkennen dat beheer van vaardigheden, opleiding en levenslang leren een gedeelde verantwoordelijkheid is, zoals ook in de raamovereenkomst van de soc ...[+++]


54. Points out that training and lifelong learning for employees affected by changes in a company's or industry's production processes also creates new jobs; calls on the EU to develop a framework for anticipating change and restructuring, in particular of production, providing the right for all affected workers to take part in training and lifelong learning schemes; calls on the Member States, employers and employees to recognis ...[+++]

54. wijst erop dat bijscholing en levenslang leren voor werknemers in het verlengde van veranderingen in de productieprocessen van bedrijven of sectoren ook nieuwe banen creëren; roept de EU op een kader te ontwikkelen om op veranderingen en herstructureringen, met name van de productie, te anticiperen, waarbij alle betrokken werknemers het recht moeten hebben om aan opleidingen en aan regelingen voor levenslang leren deel te nemen; roept de lidstaten, werkgevers en werknemers op om te onderkennen dat beheer van vaardigheden, opleiding en levenslang leren een gedeelde verantwoordelijkheid is, zoals ook in de raamovereenkomst van de soc ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
54. Points out that training and lifelong learning for employees affected by changes in a company's or industry's production processes also creates new jobs; calls on the EU to develop a framework for anticipating change and restructuring, in particular of production, providing the right for all affected workers to take part in training and lifelong learning schemes; calls on the Member States, employers and employees to recognis ...[+++]

54. wijst erop dat bijscholing en levenslang leren voor werknemers in het verlengde van veranderingen in de productieprocessen van bedrijven of sectoren ook nieuwe banen creëren; roept de EU op een kader te ontwikkelen om op veranderingen en herstructureringen, met name van de productie, te anticiperen, waarbij alle betrokken werknemers het recht moeten hebben om aan opleidingen en aan regelingen voor levenslang leren deel te nemen; roept de lidstaten, werkgevers en werknemers op om te onderkennen dat beheer van vaardigheden, opleiding en levenslang leren een gedeelde verantwoordelijkheid is, zoals ook in de raamovereenkomst van de soc ...[+++]


Since we know that it will be difficult to get funding for in-school training, it is extremely important that we try to create the kinds of organisations and jobs that provide scope for continuous training, education and learning as part of the labour process.

Omdat wij weten dat het voor een heleboel opleidingen moeilijk zal zijn om financiële middelen te krijgen, is het van groot belang om organisatie- en arbeidsvormen te creëren die ruimte bieden aan continue training, scholing en onderwijs als onderdeel van het arbeidsproces.


If we fail to provide better and equal access to education and training via lifelong learning, then we have failed in our objective.

Als we via levenslang leren er niet in slagen dat er een betere en gelijke toegang komt tot onderwijs en vorming, dan falen we.


- providing access to lifelong learning opportunities for all, regardless of age, including specific actions aimed at the most disadvantaged persons, those not participating in education and training, as well as migrants, as a means of facilitating their social integration,

- het verlenen van toegang aan allen, ongeacht leeftijd, tot het levenslang leren, inclusief specifieke maatregelen voor de meest kansarme personen, degenen die niet deelhebben aan onderwijs en opleiding, alsmede migranten, teneinde hun sociale integratie te bevorderen.


* To encourage closer collaboration among universities, training institutions, e-learning service providers and SMEs, with a view to improving the understanding of e-learning needs of SMEs and resulting in the development of suitable e-learning applications.

* Aanmoedigen tot nauwere samenwerking tussen universiteiten, opleidingsinstellingen, dienstenaanbieders op het gebied van e-leren en kmo's met het doel het inzicht in de behoeften van kmo's aan e-leren te verbeteren, met als resultaat dat geschikte toepassingen voor e-leren worden ontwikkeld.


30. In relation to life-long learning, businesses have a key role to play at several levels: contributing to a better definition of training needs through close partnership with local actors who design education and training programmes; supporting the transition from school to work for young people, for example by providing apprenticeship places; valuing learning, in particular in the Accreditation of Prior and Experiential Learn ...[+++]

30. Bedrijven spelen op het vlak van levenslang leren op velerlei wijze een sleutelrol. Door nauw samen te werken met plaatselijke actoren die onderwijs- en opleidingsprogramma's ontwikkelen, helpen ze de opleidingsbehoeften beter definiëren. Voorts helpen ze jongeren bij de overgang van onderwijs naar beroepsleven (bijvoorbeeld door jongeren een leerovereenkomst aan te bieden) en taxeren ze kennis (vooral in het kader van APEL (Accreditation of Prior and Experiential Learning)). Ten slotte scheppen ze een klimaat waarin alle werknemers - en vooral laaggeschoolde en oudere werknemers - worden gestimuleerd om levensla ...[+++]


w