Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Castor lock
Nose wheel castor lock control
Nose wheel steering control
Nose wheel steering lock control
Nose-wheel steering lock

Vertaling van "Nose wheel steering lock control " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
nose wheel castor lock control | nose wheel steering lock control

vergrendeling van het neuswiel




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
ABS // Anti lock brake system: Electronically controlled braking system, which avoids wheel lock, when braking under slippery road conditions

ABS // Antiblokkeersysteem: elektronische geregeld remsysteem waarbij het blokkeren van de wielen wordt voorkomen wanneer geremd wordt bij glad wegdek


‘side-by-side vehicle’ or ‘SbS’ means a self-propelled, operator-controlled, non-articulated vehicle intended primarily to travel on unpaved surfaces on four or more wheels, having a minimum unladen mass, in running order, of 300 kg (including standard equipment, coolant, lubricants, fuel and tools but excluding optional accessories and the driver) and a maximum design speed of 25 km/h or more; such a vehicle is also designed to transport persons and/or goods, and/or to pull and push equipment, is ...[+++]

40) „side-by-side-voertuig” of „SbS”: een niet-geleed, door de bediener bestuurd voertuig met eigen aandrijving dat voornamelijk is bestemd voor vervoer op onverharde oppervlakken op vier of meer wielen, met een minimale ongeladen massa in rijklare toestand van 300 kg (met inbegrip van de standaarduitrusting, koelvloeistof, smeermiddelen, brandstof en uitrustingsstukken, maar zonder optionele accessoires en bestuurder) en met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van 25 km/h of meer; een dergelijk voertuig is tevens ontworpen voor het vervoer van personen en/of goederen, en/of voor het duwen en trekken van uitrustingsstukken, wordt anders dan ...[+++]


However, if the wheels lock-up under braking the driver no longer has that directional control.

Als de wielen bij het remmen blokkeren, is dit niet langer het geval.


For the purposes of directly and indirectly controlled wheels, anti-lock braking systems with ‘select-high’ control are deemed to include both directly and indirectly controlled wheels; in systems with ‘select-low’ control, all sensed wheels are deemed to be directly controlled wheels.

Met betrekking tot direct en indirect geregelde wielen, worden antiblokkeersystemen met een „select-high”-regeling (activering bij blokkering van het eerste wiel en dreigende blokkering van het tweede wiel) geacht zowel direct als indirect geregelde wielen te omvatten; in systemen met „select-low”-regeling (activering bij dreigende blokkering van het eerste wiel) worden alle wielen met sensor geacht direct geregeld te zijn.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
When a vehicle of category L2e, L4e, L5e, L6e or L7e is driven in a circle with its steered wheels at approximately half lock and a constant speed of at least 6 km/h, the turning circle shall remain the same or become larger if the steering control is released.

Wanneer een voertuig van categorie L2e, L4e, L5e, L6e of L7e een cirkel beschrijft met de bestuurde wielen tot ongeveer halverwege de maximale uitslag en met een constante snelheid van ten minste 6 km/h, moet de draaicirkel gelijk blijven of groter worden wanneer het bedieningsorgaan van de stuurinrichting wordt losgelaten.


Control devices operable without releasing the steering wheel and accessories (knob, fork, etc.)

Bedieningsorganen bedienbaar zonder het stuur en toebehoren los te laten (knop, gaffel, enz.)


Control devices operable without releasing the steering wheel and accessories (knob, fork, etc.) with the left hand

Bedieningsorganen bedienbaar zonder het stuur en toebehoren (knop, gaffel, enz.) met de linkerhand los te laten


There must be travel synchronization between the steering control and the steered wheels, except for the wheels steered by ASE. 4. 1.1.3.

De wielen moeten in dezelfde richting sturen als waarin de bedieningsinrichting wordt bewogen, met uitzondering van de wielen die worden bestuurd met de hulpstuurinrichting. 4.1.1.3.


5.2.3. When the vehicle is driven in a circle with its steered wheels at approximately half lock and at a constant speed of at least 10 km/h, the turning circle must remain the same or become larger if the steering control is released.

5.2.3. Wanneer het voertuig een cirkel beschrijft met de bestuurde wielen tot ongeveer halverwege de maximale uitslag met een constante snelheid van ten minste 10 km/h, moet de draaicirkel gelijk blijven of groter worden wanneer de bedieningsinrichting wordt losgelaten.


2.2. During the first test, the steering control shall be turned so that its most rigid spoke is perpendicular to the point of contact with the body block ; if the steering control is a steering wheel, the test shall be repeated with the most flexible part of the steering wheel perpendicular to this point of contact.

2.2. Bij een eerste proef wordt de bedieningsinrichting zodanig gedraaid dat de sterkste spaak zich bevindt tegenover de plaats van het punt van contact met het proefblok ; indien de bedieningsinrichting een stuurwiel is wordt de proef zodanig herhaald dat het meest buigzame deel van de omtrek van het stuurwiel zich bevindt tegenover dit contactpunt.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Nose wheel steering lock control' ->

Date index: 2023-06-06
w