Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Castor lock
Nose wheel castor lock control
Nose wheel steering control
Nose wheel steering lock control
Nose-wheel steering lock

Traduction de «nose wheel castor lock control » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
nose wheel castor lock control | nose wheel steering lock control

vergrendeling van het neuswiel




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
ABS // Anti lock brake system: Electronically controlled braking system, which avoids wheel lock, when braking under slippery road conditions

ABS // Antiblokkeersysteem: elektronische geregeld remsysteem waarbij het blokkeren van de wielen wordt voorkomen wanneer geremd wordt bij glad wegdek


However, if the wheels lock-up under braking the driver no longer has that directional control.

Als de wielen bij het remmen blokkeren, is dit niet langer het geval.


For the purposes of directly and indirectly controlled wheels, anti-lock braking systems with ‘select-high’ control are deemed to include both directly and indirectly controlled wheels; in systems with ‘select-low’ control, all sensed wheels are deemed to be directly controlled wheels.

Met betrekking tot direct en indirect geregelde wielen, worden antiblokkeersystemen met een „select-high”-regeling (activering bij blokkering van het eerste wiel en dreigende blokkering van het tweede wiel) geacht zowel direct als indirect geregelde wielen te omvatten; in systemen met „select-low”-regeling (activering bij dreigende blokkering van het eerste wiel) worden alle wielen met sensor geacht direct geregeld te zijn.


In the case of vehicles equipped with anti-lock braking systems of categories 1 and 2, when the right and left wheels of the vehicle are situated on surfaces with differing coefficients of adhesion (kH and kL) where kH ≥ 0,5 and kH/kL ≥ 2 the directly controlled wheels shall not lock when the full force is suddenly applied on the control device at a speed of 50 km/h or ...[+++]

Als de rechter- en linkerwielen van een voertuig met een antiblokkeersysteem van categorie 1 of 2 zich op een wegdek met een verschillende wrijvingscoëfficiënt (kH en kL) bevinden, waar kH ≥ 0,5 en kH/kL ≥ 2, mogen de direct geregelde wielen niet blokkeren bij plotselinge uitoefening van de volle kracht op het bedieningsorgaan bij een snelheid van 50 km/h of 0,8 vmax (de laagste van de twee snelheden).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3.2. A towed vehicle shall be deemed to be equipped with an anti-lock braking system when at least two wheels on opposite sides of the vehicle are directly controlled and all remaining wheels are either directly or indirectly controlled by the anti-lock braking system.

3.2. Een getrokken voertuig wordt geacht te zijn uitgerust met een antiblokkeersysteem, als ten minste twee wielen aan weerszijden van het voertuig direct geregeld worden en alle overige wielen direct of indirect geregeld worden door het antiblokkeersysteem.


3.2. A trailer shall be deemed to be equipped with an anti-lock braking system within the meaning of point 1 of the Appendix to point 1.1.4.2 of Annex II, when at least two wheels on opposite sides of the vehicle are directly controlled and all remaining wheels are either directly or indirectly controlled by the anti-lock braking system.

3.2. Een getrokken voertuig wordt geacht te zijn uitgerust met een antiblokkeerremsysteem in de zin van punt 1 van het aanhangsel bij punt 1.1.4.2 van bijlage II, indien ten minste twee wielen aan weerszijde van het voertuig direct worden geregeld door een antiblokkeerremsysteem en aan alle terzake dienende eisen van deze bijlage is voldaan.


5.3.4. In the case of vehicles equipped with anti-lock braking systems of categories 1 and 2, when the right and left wheels of the vehicle are situated on surfaces with differing coefficients of adhesion (kH and kL) where kH > = 0,5 and kH/kL > = 2, the directly controlled wheels shall not lock when the full force (17) is suddenly applied on the co ...[+++]

5.3.4. Bij voertuigen met een antiblokkeerremsysteem van de categorieën 1 en 2, mogen, wanneer de rechter- of linkerwielen van het voertuig zich op oppervlakken bevinden met verschillende wrijvingscoëfficiënt (kH en kL) waarbij kH > = 0,5 en kH/kL > = 2, de wielen met directe regeling niet blokkeren indien bij een snelheid van 50 km/h plotseling de volle kracht (17) op het bedieningsorgaan wordt uitgeoefend.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'nose wheel castor lock control' ->

Date index: 2021-11-17
w