Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Develop individual learning plans

Vertaling van "Constructs individual learning plans " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

individuele lesplannen opstellen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
6. Takes the view that all pupils must be given help with the task of developing individual learning plans; urges the Member States, therefore, to promote programmes providing vocational guidance and support for pupils and students in choosing a career;

6. is van mening dat alle leerlingen bij het uitstippelen van hun individuele leertraject moeten worden begeleid; dringt er daarom bij de lidstaten op aan dat zij programma's voor de beroepsoriëntatie en de begeleiding van scholieren en studenten bij de beroepskeuze stimuleren;


46. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

46. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hen te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, hetgeen jongeren in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij zelfstandig lerenden worden die kunnen inspelen op de ingrijpende veranderingen op de arbeidsmarkt;


13. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

13. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hun te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, wat leerlingen in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij autonome leerlingen worden die in staat zijn in te spelen op de ingrijpende veranderingen op de arbeidsmarkt;


47. Emphasises the importance of building students’ capacity to learn and the need to provide them with effective learning strategies; stresses that learning to learn will facilitate the acquisition of knowledge, skills, attitudes and aptitudes which enable individuals to set, plan and reach their own learning goals and become autonomous learners able to cope with the intensive labour market changes;

47. benadrukt dat het van belang is om de leercapaciteit van studenten te vergroten en hen te voorzien van doelmatige leerstrategieën; benadrukt dat leren leren de verwerving van kennis, vaardigheden, instelling en geschiktheid zal vergemakkelijken, hetgeen jongeren in staat zal stellen hun eigen leerdoelen vast te stellen, te plannen en te verwezenlijken waardoor zij zelfstandig lerenden worden die kunnen inspelen op de ingrijpende veranderingen op de arbeidsmarkt;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
a skills audit means a process aimed at identifying and analysing the knowledge, skills and competences of an individual, including his or her aptitudes and motivations in order to define a career project and/or plan a professional reorientation or training project; the aim of a skills audit is to help the individual analyse his/her career background, to self-assess his/her position in the labour environment and to plan a career pathway, or in some cases to prepare for the validation of non-formal or informal ...[+++]

Een beoordeling van de vaardigheden is een proces bedoeld om iemands kennis, vaardigheden en competenties, evenals diens bekwaamheden en motivaties, vast te stellen en te analyseren zodat er een loopbaanproject kan worden uitgestippeld en/of een omscholings- of opleidingsproject kan worden gepland. Doel van de beoordeling is de persoon in kwestie te helpen zijn loopbaanachtergrond te analyseren, zijn eigen positie in de werkomgeving te beoordelen en een loopbaantraject te plannen, of in sommige gevallen voorbereidingen te treffen voor validatie van resultaten van niet-formeel en informeel leren ...[+++]


Skills therefore seem to be the vital elements through which an individual learns, communicates, understands, applies, uses and manipulates instruments, searches, gathers, discriminates, learns to learn, negotiates, forms relations, plans, or manages proactively.

Vaardigheid blijkt dan ook het essentieel element te zijn waarmee de mens leert, meedeelt, begrijpt, aanwendt, instrumenten gebruikt en hanteert, zoekt, verzamelt, onderscheidt, leert leren, onderhandelt, zich in een bepaalde verhouding-tot plaatst, ontwerpt en op vooruitziende manier bestuurt.


For example, entities that undertake the construction of residential real estate may start to market individual units (apartments or houses) ‘off plan’, i.e. while construction is still in progress, or even before it has begun.

Zo verkopen entiteiten die residentieel vastgoed bouwen soms individuele wooneenheden (flats of huizen) vanaf tekening, d.w.z. terwijl de bouwwerkzaamheden nog bezig zijn of zelfs nog vóór de aanvang ervan.


In supporting these initiatives Member States should introduce incentive measures aimed both at employers, (for example tax breaks, social security rebates, rewarding best practice e.g. through a system of lifelong learning labels, and by providing for enterprises to contribute to training funds) and at individuals (for example learning accounts or vouchers); they should also promote access to local guidance networks, and ICT based learning and guidan ...[+++]

Ter ondersteuning van deze initiatieven moeten de lidstaten incentives voor werkgevers (bijvoorbeeld lagere belastingen, lagere sociale premies, beloningen voor "best practices" door middel van een systeem van keurmerken voor levenslang leren, en mogelijkheden voor ondernemingen om bijdragen in scholingsfondsen te storten) en voor een ieder afzonderlijk (bijvoorbeeld leerrekeningen en vouchers) introduceren. Om de strategieën voor de competentie-ontwikkeling van de afzonderlijke werknemers en bedrijven te schragen, moeten de lidstaten tevens bevorderen dat er toegang kan worden verkregen tot lokale netwerken voor studie- en beroepskeuzeb ...[+++]


Enterprises should improve their capacity to develop as learning organisations, make the best use of ICT and e-learning solutions, maximise access to "state of the art" knowledge, and draw up competence development plans at individual and at enterprise level.

Ondernemingen moeten zich meer tot lerende organisaties kunnen ontwikkelen, optimaal gebruik maken van ICT en van formules op het gebied van e-learning, de meest actuele kennis zoveel mogelijk toegankelijk maken, en zowel voor de werknemers als voor het bedrijf zelf plannen voor competentie-ontwikkeling uitwerken.


Whereas architecture, the quality of buildings, the way they blend in with their surroundings, respect for the natural and urban environment and the collective and individual cultural heritage are matters of public concern; whereas, therefore, the mutual recognition of diplomas, certificates and other evidence of formal qualifications must be founded on qualitative and quantitative criteria ensuring that the holders of recognized diplomas, certificates and other evidence of formal qualifications are able to understand and give practical expression to the needs of individuals, social groups and communities as regards spatial ...[+++]

Overwegende dat de architectonische schepping, de kwaliteit van de constructies, de harmonieuze inpassing daarvan in het omringende milieu, de instandhouding van natuurlijke landschappen en stadsgezichten alsmede van het collectieve en particuliere erfgoed, van openbaar belang zijn; dat de onderlinge erkenning van de diploma's, certificaten en andere titels derhalve moet worden gebaseerd op kwalitatieve en kwantitatieve criteria die waarborgen dat de houders van de erkende diploma's, certificaten en andere titels begrip hebben voor e ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Constructs individual learning plans' ->

Date index: 2020-12-18
w