Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Create patient massage programme
Develop e-learning plan
Develop e-learning strategy
Develop individual learning plans
Develop personalised massage plan
Establish individual massage plan
Establish personalised massage plan

Vertaling van "develop individual learning plans " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

individuele lesplannen opstellen


develop e-learning plan | develop e-learning strategy

e-learningstrategie beheren | e-learningstrategie opstellen | e-learning plannen | e-learningplannen ontwikkelen


establish individual massage plan | establish personalised massage plan | create patient massage programme | develop personalised massage plan

gepersonaliseerde massageplannen ontwikkelen | persoonlijke massageplannen ontwikkelen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
6. Takes the view that all pupils must be given help with the task of developing individual learning plans; urges the Member States, therefore, to promote programmes providing vocational guidance and support for pupils and students in choosing a career;

6. is van mening dat alle leerlingen bij het uitstippelen van hun individuele leertraject moeten worden begeleid; dringt er daarom bij de lidstaten op aan dat zij programma's voor de beroepsoriëntatie en de begeleiding van scholieren en studenten bij de beroepskeuze stimuleren;


2. The sending organisation, in consultation with the hosting organisation and the apprentice volunteer, shall review and update the learning needs in the learning and development plan based on the needs of the apprenticeship placement. The learning and development plan shall define in particular:

2. In overleg met de ontvangende organisatie en de stagiair-vrijwilliger toetst en actualiseert de uitzendende organisatie de in het leer- en ontwikkelingsplan opgenomen opleidingsbehoeften in functie van de stageplaats. Het leer- en ontwikkelingsplan bevat met name:


The key priorities on internationalisation at home and digital learning for higher education institutions and Member States are to: – Capitalise on the international experiences and competences of the staff of HEIs, aiming to develop international curricula for the benefit of both non-mobile and mobile learners; – Increase the opportunities offered to students, researchers and staff to develop their language skills, particularly local language tuition for individuals following ...[+++]

Dit zijn voor hogeronderwijsinstellingen en voor de lidstaten de sleutelprioriteiten inzake internationalisering at home en digitaal leren:de internationale ervaring en competenties van het personeel van hogeronderwijsinstellingen benutten met het oog op de ontwikkeling van internationale onderwijsprogramma's ten voordele van zowel de niet-mobiele als de mobiele studenten; – studenten, onderzoekers en personeel meer mogelijkheden bieden om hun taalvaardigheden te ontwikkelen, in het bijzonder door taalonderwijs ter plaatse voor stud ...[+++]


a skills audit means a process aimed at identifying and analysing the knowledge, skills and competences of an individual, including his or her aptitudes and motivations in order to define a career project and/or plan a professional reorientation or training project; the aim of a skills audit is to help the individual analyse his/her career background, to self-assess his/her position in the labour environment and to plan a career pathway, or in some cases to prepare for the validation of non-formal or informal ...[+++]

Een beoordeling van de vaardigheden is een proces bedoeld om iemands kennis, vaardigheden en competenties, evenals diens bekwaamheden en motivaties, vast te stellen en te analyseren zodat er een loopbaanproject kan worden uitgestippeld en/of een omscholings- of opleidingsproject kan worden gepland. Doel van de beoordeling is de persoon in kwestie te helpen zijn loopbaanachtergrond te analyseren, zijn eigen positie in de werkomgeving te beoordelen en een loopbaantraject te plannen, of in sommige gevallen voorbereidingen te treffen voor validatie van resultaten van niet-formeel en informeel leren ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Skills therefore seem to be the vital elements through which an individual learns, communicates, understands, applies, uses and manipulates instruments, searches, gathers, discriminates, learns to learn, negotiates, forms relations, plans, or manages proactively.

Vaardigheid blijkt dan ook het essentieel element te zijn waarmee de mens leert, meedeelt, begrijpt, aanwendt, instrumenten gebruikt en hanteert, zoekt, verzamelt, onderscheidt, leert leren, onderhandelt, zich in een bepaalde verhouding-tot plaatst, ontwerpt en op vooruitziende manier bestuurt.


32. Notes the focus on individual competences and skills in the European social partners' contribution to the Barcelona European Council and points to the need for enterprises to develop as learning organisations where skills and know-how are shared collectively to the benefit of both the enterprise and the workers;

32. merkt op dat in de bijdrage van de Europese sociale partners voor de Europese Raad van Barcelona vooral de nadruk wordt gelegd op individuele bekwaamheden en vaardigheden en wijst erop dat bedrijven zich moeten ontwikkelen tot lerende organisaties waar vaardigheden en know-how gezamenlijk moeten worden gedeeld ten voordele van zowel bedrijf als werknemers;


32. Notes the focus on individual competences and skills in the European social partners' contribution to the Barcelona Summit and points to the need for enterprises to develop as learning organisations where skills and know-how are shared collectively to the benefit of both the enterprise and the workers;

32. merkt op dat in de bijdrage van de Europese sociale partners voor de top van Barcelona vooral de nadruk wordt gelegd op individuele bekwaamheden en vaardigheden en wijst erop dat bedrijven zich moeten ontwikkelen tot lerende organisaties waar vaardigheden en know-how gezamenlijk moeten worden gedeeld ten voordele van zowel bedrijf als werknemers;


Notes the focus on individual competences and skills in the European social partners' contribution to the Barcelona Summit and points to the need for enterprises to develop as learning organisations where skills and know-how are shared collectively to the benefit of both the enterprise and the workers;

merkt op dat in de bijdrage van de Europese sociale partners voor de top van Barcelona vooral de nadruk wordt gelegd op individuele bekwaamheden en vaardigheden en wijst erop dat bedrijven zich moeten ontwikkelen tot lerende organisaties waar vaardigheden en know-how gezamenlijk moeten worden gedeeld ten voordele van zowel bedrijf als werknemers;


Enterprises should improve their capacity to develop as learning organisations, make the best use of ICT and e-learning solutions, maximise access to "state of the art" knowledge, and draw up competence development plans at individual and at enterprise level.

Ondernemingen moeten zich meer tot lerende organisaties kunnen ontwikkelen, optimaal gebruik maken van ICT en van formules op het gebied van e-learning, de meest actuele kennis zoveel mogelijk toegankelijk maken, en zowel voor de werknemers als voor het bedrijf zelf plannen voor competentie-ontwikkeling uitwerken.


In supporting these initiatives Member States should introduce incentive measures aimed both at employers, (for example tax breaks, social security rebates, rewarding best practice e.g. through a system of lifelong learning labels, and by providing for enterprises to contribute to training funds) and at individuals (for example learning accounts or vouchers); they should also promote access to local guidance networks, and ICT based learning and guidance services, to support both individual competence ...[+++]

Ter ondersteuning van deze initiatieven moeten de lidstaten incentives voor werkgevers (bijvoorbeeld lagere belastingen, lagere sociale premies, beloningen voor "best practices" door middel van een systeem van keurmerken voor levenslang leren, en mogelijkheden voor ondernemingen om bijdragen in scholingsfondsen te storten) en voor een ieder afzonderlijk (bijvoorbeeld leerrekeningen en vouchers) introduceren. Om de strategieën voor de competentie-ontwikkeling van de afzonderlijke werknemers en bedrijven te schragen, moeten de lidstaten tevens bevorderen dat er toegang kan worden verkregen tot lokale netwerken voor studie- en beroepskeuzeb ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'develop individual learning plans' ->

Date index: 2022-08-17
w