Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Back office
Back office administrators
Back office clerk
Back office clerks
Back office specialist
Back-end
Back-end line
Brokerage assistant
Call-back
Community Trade Marks Office
Community Trademark Office
EUIPO
European Union Intellectual Property Office
Executive office
Financial markets back office administrator
International call-back
OHIM
Office for Harmonization
Office for Harmonization in the Internal Market
Operations department
Operations manager
Settlements manager
Use back-up and recovery software
Use back-up and recovery tools
Use recovery tools

Vertaling van "Back office " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
back office administrators | back office clerk | back office clerks | back office specialist

backofficemedewerker | backofficemedewerkster | backofficemedewerker | medewerker backoffice


back office | executive office

back-office | vakafdeling








operations manager | settlements manager | brokerage assistant | financial markets back office administrator

backofficemedewerkster bij een makelaarskantoor | backofficemedewerkster makelaarskantoor | backofficemedewerker financiële markten | backofficemedewerker financiële markten


back-up and recovery tools using, use back-up tools | use back-up and recovery software | use back-up and recovery tools | use recovery tools

backup- en herstelprogramma's gebruiken


European Union Intellectual Property Office [ Community Trademark Office | Community Trade Marks Office | EUIPO | Office for Harmonization | Office for Harmonization in the Internal Market | Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs) | OHIM ]

Bureau voor intellectuele eigendom van de Europese Unie [ Bureau voor harmonisatie | Bureau voor harmonisatie binnen de interne markt | EUIPO | Europees Merkenbureau | Harmonisatiebureau voor de interne markt | Harmonisatiebureau voor de interne markt (merken, tekeningen en modellen) | HBIM | MBG | Merkenbureau van de Gemeenschap ]




Call-back | International call-back

Internationale call-back
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
It will provide clear and practical information and be a central port of call (‘front office’) which will dispatch enquiries to the various specialised assistance services (‘back offices’).

Dit wordt het centrale contactpunt ("front office") dat duidelijke en praktische informatie verstrekt en vragen doorstuurt naar de verschillende gespecialiseerde hulpdiensten ("back offices").


It therefore takes no account of back office reorganisation which is where the major cost savings of online delivery are realised.

Er wordt derhalve geen rekening gehouden met back office-reorganisatie, maar dat is waar de grootste kostenbesparingen door middel van online-verstrekking tot stand worden gebracht.


They now need an increasing degree of interactivity and require back-office reorganisation to fully achieve efficiencies.

Het komt er nu op aan de interactiviteit van deze diensten te vergroten en de administraties zo te organiseren dat een maximale efficiëntiewinst mogelijk wordt.


Now they need an increasing degree of interactivity and require back-office reorganisation to fully achieve efficiencies.

Nu is het zaak de interactiviteit ervan te verbeteren en het "back-office" te reorganiseren om een zo groot mogelijke efficiency te bereiken.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
// Complicated administrative procedures require important back office reorganisation to transform complex transactions into simple procedures.

// Voor gecompliceerde administratieve procedures is een omvangrijke back- office-reorganisatie nodig om complexe transacties om te zetten in eenvoudige procedures.


169. Agrees with the Court of Auditors that the Commission has introduced effective new front-office IT tools which have substantially improved the interaction with beneficiaries, led to less administrative burden for both sides and helped to avoid the risk of potential duplication of funding; is concerned, however, that a substantial challenge remains, i.e. the optimisation of back-office IT tools which ensures a further reduction of the administrative burden and to guarantee an effective interlink between the modules used by the different DGs; embraces the work on the common back-office IT tool (SYGMA) and the common electronic workf ...[+++]

169. stemt in met de Rekenkamer dat de Commissie doelmatige nieuwe IT-hulpmiddelen voor het frontoffice in het leven heeft geroepen, die de interactie met de begunstigden aanzienlijk hebben verbeterd, de administratieve lasten voor beide zijden hebben verlicht en het risico van mogelijke dubbele subsidiëring hebben helpen voorkomen; is evenwel bezorgd dat er een aanzienlijke uitdaging blijft bestaan, namelijk de optimalisering van IT-hulpmiddelen voor het backoffice om de administratieve lasten nog verder te verlichten en te zorgen voor een effectieve koppeling tussen de modules die in de verschillende DG’s in gebruik zijn; verwelkomt ...[+++]


169. Agrees with the Court of Auditors that the Commission has introduced effective new front-office IT tools which have substantially improved the interaction with beneficiaries, led to less administrative burden for both sides and helped to avoid the risk of potential duplication of funding; is concerned, however, that a substantial challenge remains, i.e. the optimisation of back-office IT tools which ensures a further reduction of the administrative burden and to guarantee an effective interlink between the modules used by the different DGs; embraces the work on the common back-office IT tool (SYGMA) and the common electronic workf ...[+++]

169. stemt in met de Rekenkamer dat de Commissie doelmatige nieuwe IT-hulpmiddelen voor het frontoffice in het leven heeft geroepen, die de interactie met de begunstigden aanzienlijk hebben verbeterd, de administratieve lasten voor beide zijden hebben verlicht en het risico van mogelijke dubbele subsidiëring hebben helpen voorkomen; is evenwel bezorgd dat er een aanzienlijke uitdaging blijft bestaan, namelijk de optimalisering van IT-hulpmiddelen voor het backoffice om de administratieve lasten nog verder te verlichten en te zorgen voor een effectieve koppeling tussen de modules die in de verschillende DG’s in gebruik zijn; verwelkomt ...[+++]


3. Notes that MA remains the most frequent growth strategy of financial institutions; notes also that, in a modern economy, the effects of consolidation can be achieved in many different ways, such as through commercial alliances between institutions, outsourcing or in-sourcing of back-office operations, back-office cooperation, and the creation of common infrastructures with competitors (e.g. payment clearing and settlement systems);

3. merkt op dat MA en overnames voor financiële instellingen nog steeds de meest courante groeistrategie zijn; merkt voorts op dat consolidatie in een moderne economie op velerlei manieren kan worden bewerkstelligd, bijvoorbeeld door middel van commerciële allianties tussen instellingen, het in- of outsourcen van backofficediensten, samenwerking tussen backoffices en het samen met concurrenten opzetten van gemeenschappelijke infrastructuren (b.v. verrekenings- en vereveningssystemen);


3. Notes that MA remains the most frequent growth strategy of financial institutions; notes also that, in a modern economy, the effects of consolidation can be achieved in many different ways, such as through commercial alliances between institutions, outsourcing or in-sourcing of back-office operations, back-office cooperation, and the creation of common infrastructures with competitors (e.g. payment clearing and settlement systems);

3. merkt op dat MA en overnames voor financiële instellingen nog steeds de meest courante groeistrategie zijn; merkt voorts op dat consolidatie in een moderne economie op velerlei manieren kan worden bewerkstelligd, bijvoorbeeld door middel van commerciële allianties tussen instellingen, het in- of outsourcen van backofficediensten, samenwerking tussen backoffices en het samen met concurrenten opzetten van gemeenschappelijke infrastructuren (b.v. verrekenings- en vereveningssystemen);


3. Notes that MA remain the most frequent growth strategy of financial institutions; notes also that, in a modern economy, the effects of consolidation can be achieved in many different ways, such as through commercial alliances between institutions, outsourcing or in-sourcing of back-office operations, back-office cooperation, and the creation of common infrastructures with competitors (e.g. payment clearing and settlement systems);

3. merkt op dat fusies en overnames voor financiële instellingen nog steeds de meest courante groeistrategie zijn; merkt voorts op dat consolidatie in een moderne economie op velerlei manieren kan worden bewerkstelligd, bijvoorbeeld door middel van commerciële allianties tussen instellingen, het in- of outsourcen van backofficediensten, samenwerking tussen backoffices en het samen met concurrenten opzetten van gemeenschappelijke infrastructuren (b.v. verrekenings- en vereveningssystemen);


w