Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse ICT system
Analyse education system
Analyse education systems
Analyse information system
Analyse information systems
Analyze education system
Close relations between educational systems
Dual education system
Dual system of apprenticeships
Dual vocational education system
Education about urinary system function
Educational system
Evaluate information systems
Examine education system
Interconnections between educational systems
Review information systems
School system
Secondary vocational education system
Teaching system

Traduction de «Analyse education system » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
analyse education systems | analyze education system | analyse education system | examine education system

onderwijssysteem analyseren


analyse information system | evaluate information systems | analyse information systems | review information systems

informatiesystemen analyseren


dual education system | dual system of apprenticeships | dual vocational education system

duaal leren | duaal onderwijssysteem | stelsel van duaal leren


close relations between educational systems | interconnections between educational systems

aansluiting tussen de onderwijsstelsels


educational system [ school system | teaching system ]

onderwijssysteem [ opvoedingssysteem | schoolsysteem ]


analyse ICT system

IT-systemen analyseren | prestaties van ICT-systemen testen | de werking van ICT-systemen beoordelen | ICT-systeem analyseren


secondary vocational education system

stelsel van middelbaar beroepsonderwijs


Education about urinary system function

educatie over werking van urinesysteem
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
26. Calls on the Commission and agencies such as Eurofound and Cedefop to analyse existing systems of dual professional education to provide this information to other Member States which are interested in these systems on a voluntary basis, without lowering the education standards that already exist;

26. vraagt de Commissie en agentschappen als Eurofound en Cedefob om bestaande systemen van tweeledig beroepsonderwijs te analyseren en deze informatie door te geven aan andere lidstaten die geïnteresseerd zijn in invoering van zo'n systeem op vrijwillige basis, zonder de reeds bestaande onderwijsnormen te verlagen;


26. Calls on the Commission and agencies such as Eurofound and Cedefop to analyse existing systems of dual professional education to provide this information to other Member States which are interested in these systems on a voluntary basis, without lowering the education standards that already exist;

26. vraagt de Commissie en agentschappen als Eurofound en Cedefob om bestaande systemen van tweeledig beroepsonderwijs te analyseren en deze informatie door te geven aan andere lidstaten die geïnteresseerd zijn in invoering van zo'n systeem op vrijwillige basis, zonder de reeds bestaande onderwijsnormen te verlagen;


18. Calls on the Commission and agencies such as Eurofound and Cedefob to analyse existing systems of dual professional education to provide this information to other Member States which are interested in these systems on a voluntary basis, without lowering the education standards that already exist;

18. vraagt de Commissie en agentschappen als Eurofound en Cedefob om bestaande systemen van tweeledig beroepsonderwijs te analyseren en deze informatie door te geven aan andere lidstaten die geïnteresseerd zijn in invoering van zo'n systeem op vrijwillige basis, zonder de reeds bestaande onderwijsnormen te verlagen;


Eurydice is a network of national units, coordinated by the European Education and Culture Executive Agency (EACEA), which provides information on and analyses of European education systems and policies.

Eurydice is een netwerk van nationale instanties, gecoördineerd door het Europees Uitvoerend Agentschap onderwijs, audiovisuele media en cultuur (EACEA), dat informatie over en analyses van de onderwijsstelsels en het onderwijsbeleid in Europa verstrekt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The European Commission today welcomed the launch of Education at a Glance 2013, an annual report by the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) which analyses the education systems of the 34 OECD member countries, including 21 EU Member States, as well as Argentina, Brazil, China, India, Indonesia, Russia, Saudi Arabia and South Africa.

De Europese Commissie verwelkomde vandaag de publicatie van Education at a Glance 2013, een jaarverslag van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) dat een analyse bevat van de onderwijsstelsels van de 34 OESO-lidstaten, waaronder 21 EU-lidstaten, maar ook Argentinië, Brazilië, China, India, Indonesië, Rusland, Saudi-Arabië en Zuid-Afrika.


23. Recognises the key role NGOs, cultural networks and platforms, as well as the abovementioned institutions play and should continue to play where formal intercultural dialogue structures, policies or programmes are less developed; encourages further dialogue between the EU and large cities, regions and local authorities, with a view to analysing more effectively (i) the connection between the urban models, which are home to citizens, and the success or failure of school systems, (ii) the benefit of formal and informal ...[+++]

23. onderkent dat ngo's, culturele netwerken en platformen, en de voormelde instellingen een sleutelrol spelen en moeten blijven spelen daar waar formele structuren, beleidsmaatregelen of programma's voor interculturele dialoog minder ontwikkeld zijn; moedigt verdere dialoog aan tussen de EU en grote steden, regio's en lokale overheden, teneinde doeltreffender onderzoek te doen naar i) het verband tussen de stedelijke modellen waarin de burgers leven en het welslagen of falen van schoolsystemen, ii) het voordeel van formeel en informeel onderwijs voor alle kinderen en gezinnen, en iii) de coördinatie van onderwijsstructuren ter bevorder ...[+++]


The study analysed funding at all levels of education, from pre-primary to tertiary level, in 35 national and regional education systems.

De auteurs van de studie analyseerden de financiering op alle onderwijsniveaus (van voorschools tot tertiair onderwijs) in 35 nationale en regionale onderwijsstelsels.


The Eurydice Network provides information on and analyses of European education systems and policies.

Het Eurydice Netwerk biedt informatie over en analyses van de onderwijsstelsels en het onderwijsbeleid in Europa.


Therefore, it is absolutely imperative to prepare for that time: we have to upgrade and modernise our educational system, and we have to progress with analysing and searching to ascertain what these new skills and jobs might be. We have to prepare the younger generation, in particular, but also the middle generation, for this.

Daarom moeten we absoluut in actie komen: we moeten ons onderwijsstelsel verbeteren en moderniseren en vooruitgang boeken met onze analyses en onderzoeken om erachter te komen wat deze nieuwe vaardigheden en banen zijn. We moeten vooral de jongere generatie, maar ook de middengeneratie, hierop voorbereiden.


constitutional review process to help resolve serious inconsistencies and contradictions; reform of the electoral system to address the deficiencies observed in the 2003 elections and to strengthen the democratic process in particular at state level in view of future elections; good governance and enhanced and careful management of Nigeria's own resources; budget and public expenditure management, review of public services and the elimination of waste through improved management of public resources and rationalisation; education system reform and p ...[+++]

het grondwetshervormingsproces, teneinde bij te dragen tot het wegnemen van ernstige inconsistenties en tegenstrijdigheden, de hervorming van het kiesstelsel met het oog op het elimineren van de tekortkomingen die zijn geconstateerd tijdens de verkiezingen van 2003 en op de versterking van het democratische proces, in het bijzonder op het niveau van de deelstaten, met het oog op de volgende verkiezingen, behoorlijk bestuur en een beter en zorgvuldig beheer van Nigeria's eigen middelen, begrotingsbeheer en beheersing van de overheidsuitgaven, de hervorming van de overheidsdiensten en van het stelsel van afvalverwijdering door een beter beheer van de overheidsmiddelen en door rationalisatie, de hervorming van het onderwijsstelsel en van de be ...[+++]


w