Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with library operations
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with library operations
Assists students with library operations
Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
Help students with library operations
New student finance scheme
New student finance system
New system of financiel aid to students
Nominate student ambassador
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student ID card
Student aid
Student card
Student expert
Student finance
Student grants and loans
Student hostel
Student identification card
Student identity card
Student loan accumulation
Student model module
Student modeler
Student modelling component
Student modelling module
Student module
Student support
Students' club
Students' union
Total accumulated student loans

Traduction de «total student » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
student loan accumulation [ total accumulated student loans ]

total cumulatif des prêts étudiants


financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

allocation étudiante | allocation sociale d'études unifiée


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

recruter des représentants des étudiants


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

organiser l'hébergement d'étudiants


aid students with library operations | help students with library operations | assist students with library operations | assists students with library operations

aider des étudiants à utiliser la bibliothèque


new student finance scheme | new student finance system | new system of financiel aid to students

Nouveau règlement de financement des études


student hostel | students' club | students' union

foyer d'étudiants


student model module [ student modelling module | student modelling component | student modeler | student module | student expert ]

module de diagnostic cognitif


Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students [ Student Guide-Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students ]

Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein [ Guide de l'étudiant - Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein ]


student card | student identity card | student ID card | student identification card

carte étudiante | carte d'étudiant | carte d'étudiante
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
According to Eurostat, in the EU in 2015 there were 13.4 million VET students (54% of total students), of them in upper secondary education – 10.3 million, post-secondary non-tertiary programmes – 1.5 million and short-cycle tertiary programmes – 1.4 million.

Selon Eurostat, l'UE comptait, en 2015, 13,4 millions d'apprenants de l'EFP (54 % du total): 10,3 millions dans le deuxième cycle de l'enseignement secondaire, 1,5 million dans des programmes post-secondaires non supérieurs et 1,4 million dans des programmes de l'enseignement supérieur de cycle court


In the EU in 2014 there were 13 388 000 VET students (54% of total students) in upper secondary education (10 553 000, or 48%), post-secondary non-tertiary programmes (1 448 000, or 91%) and short-cycle tertiary programmes (1 387 000, that is 100%).

En 2014, l'UE comptait 13 388 000 apprenants de l'EFP (54 % du total) dans l'enseignement secondaire supérieur (10 553 000 ou 48 %), dans des programmes post-secondaires non supérieurs (1 448 000 ou 91 %) et dans des programmes supérieurs de cycle court (1 387 000 ou 100 %).


[13] Students from four Asian countries (China, India, Japan and South Korea) on their own accounted for nearly 40% of the total of foreign students in the USA (Open Doors 2001, IIE, New York).

[13] Les étudiants de quatre pays asiatiques (Chine, Inde, Japon et Corée du Sud) représentent à eux seuls près de 40% du total des étudiants étrangers aux Etats-Unis (Open Doors 2001, IIE, New York).


While the OECD countries absorb 77% of the total demand and Asia currently accounts for 52% of all internationally mobile degree seeking students, the share of mobile students who choose to study in Australia, New Zealand and Russia is growing fast.

Bien que les pays de l’OCDE absorbent 77 % de la demande totale et que l’Asie représente actuellement 52 % de l’ensemble des étudiants en quête d’un diplôme dans le cadre de la mobilité internationale, la proportion d’étudiants mobiles qui choisissent d’étudier en Australie, en Nouvelle‑Zélande et en Russie augmente rapidement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- Asian students made up the majority of all the foreign students obtaining a doctorate in the United States (43 000 out of a total of 55 000 over the period 1988-1996) and of those opting to stay in that country (28 000 out of 34 000 for the same period).

- les étudiants asiatiques sont les plus nombreux parmi les étrangers obtenant un doctorat aux USA (43.000 sur un total de 55.000 durant la période 1988 - 1996 et parmi ceux qui restent dans ce pays (28.000 sur 34.000 durant la même période).


24. Welcomes the fact that the anti-discrimination law has been almost fully aligned with the acquis; invites the authorities to address the remaining shortcomings concerning racial discrimination and the provisions on sanctions; calls on the authorities to provide all necessary financial and administrative resources to the Anti-Discrimination Council; while acknowledging some progress in the social inclusion and education of the Roma population, is concerned about high drop-out rates and the low proportion of Roma students among the total student population; calls for the fostering of initiatives which support the housing, health, e ...[+++]

24. se félicite de ce que la loi anti-discrimination ait été presque entièrement mise en conformité avec l'acquis; demande aux autorités de s'attaquer aux lacunes qui subsistent en matière de discrimination raciale et d'instaurer des dispositions en matière de sanctions; invite les autorités à doter le conseil anti-discrimination de tous les moyens financiers et administratifs nécessaires; tout en reconnaissant les progrès réalisés en matière d'inclusion sociale et d'éducation de la population rom, s'inquiète des taux de décrochage scolaire et de la faible proportion d'étudiants roms parmi la population totale d'étudiants; appelle à ...[+++]


24. Welcomes the fact that the anti-discrimination law has been almost fully aligned with the acquis; invites the authorities to address the remaining shortcomings concerning racial discrimination and the provisions on sanctions; calls on the authorities to provide all necessary financial and administrative resources to the Anti-Discrimination Council; while acknowledging some progress in the social inclusion and education of the Roma population, is concerned about high drop-out rates and the low proportion of Roma students among the total student population; calls for the fostering of initiatives which support the housing, health, e ...[+++]

24. se félicite de ce que la loi anti-discrimination ait été presque entièrement mise en conformité avec l'acquis; demande aux autorités de s'attaquer aux lacunes qui subsistent en matière de discrimination raciale et d'instaurer des dispositions en matière de sanctions; invite les autorités à doter le conseil anti-discrimination de tous les moyens financiers et administratifs nécessaires; tout en reconnaissant les progrès réalisés en matière d'inclusion sociale et d'éducation de la population rom, s'inquiète des taux de décrochage scolaire et de la faible proportion d'étudiants roms parmi la population totale d'étudiants; appelle à ...[+++]


24. Welcomes the fact that the anti-discrimination law has been almost fully aligned with the acquis; invites the authorities to address the remaining shortcomings concerning racial discrimination and the provisions on sanctions; calls on the authorities to provide all necessary financial and administrative resources to the Anti-Discrimination Council; while acknowledging some progress in the social inclusion and education of the Roma population, is concerned about high drop-out rates and the low proportion of Roma students among the total student population; calls for the fostering of initiatives which support the housing, health, e ...[+++]

24. se félicite de ce que la loi anti-discrimination ait été presque entièrement mise en conformité avec l'acquis; demande aux autorités de s'attaquer aux lacunes qui subsistent en matière de discrimination raciale et d'instaurer des dispositions en matière de sanctions; invite les autorités à doter le conseil anti-discrimination de tous les moyens financiers et administratifs nécessaires; tout en reconnaissant les progrès réalisés en matière d'inclusion sociale et d'éducation de la population rom, s'inquiète des taux de décrochage scolaire et de la faible proportion d'étudiants roms parmi la population totale d'étudiants; appelle à ...[+++]


Some of the countries with a high percentage of doctoral students have relatively few students in higher education overall, so that the total number of doctoral students is not very high in relation to the population.

Certains pays ayant un pourcentage élevé de doctorants ont relativement peu d’étudiants dans l’enseignement supérieur, de telle sorte que le nombre de doctorants n’est pas très élevé par rapport à la population totale.


The Czech Republic, Austria and Finland ranked first, with 7%, with respect to the number of doctoral students compared to the total number of students and more than 50% of the EU doctoral students were from France, Great Britain and Spain.

La République tchèque, l'Autriche et la Finlande, où cette proportion atteignait 7 %, occupaient la première place du classement, et plus de 50 % des étudiants du troisième cycle dans l'Union européenne étaient Français, Britanniques et Espagnols.


w