Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Learner model
Learner modelling
Model of the student
Student ID card
Student card
Student expert
Student identification card
Student identity card
Student knowledge model
Student model
Student model module
Student modeler
Student modeling
Student modelling
Student modelling component
Student modelling module
Student module
Student profile
Student's knowledge model

Vertaling van "student modeler " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
student model [ student knowledge model | student's knowledge model | learner model | model of the student | student profile ]

modèle de l'étudiant [ modèle étudiant | modèle de l'élève | profil de l'étudiant | profil de l'élève | modèle de l'apprenant ]


student model module [ student modelling module | student modelling component | student modeler | student module | student expert ]

module de diagnostic cognitif


student modeling [ student modelling | learner modelling ]

modélisation de l'étudiant [ modélisation de l'élève | modélisation de l'apprenant ]


student card | student identity card | student ID card | student identification card

carte étudiante | carte d'étudiant | carte d'étudiante
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Model Parliament format: a) Students draw names to determine political party affiliations and responsibilities (ex. Minister of Agriculture, party whip etc) b) Discuss selected topics in caucus groups to determine if consensus is reached. c) Next, a controversial topic is introduced by a Minister and seconded to lead to debate. d) First motion introduced is announced as a free vote to model this option. e) Second motion is introduced by another government minister and is allowed to move forward and pass by party solidarity. f) Third motion: Teacher plants a student or students (by secret advance ...[+++]

Mod?le de parlement : a) les ?l?ves tirent au sort des noms pour d?terminer leur affiliation ? un parti politique ainsi que leurs responsabilit?s (ex. : ministre de l’Agriculture, whip, etc.). b) Ils parlent de sujets s?lectionn?s en groupe parlementaire pour voir si un consensus se d?gage. c) Dans un deuxi?me temps, un sujet controvers? introduit par un ministre et appuy? par un d?put? est soumis au d?bat. d) Une premi?re motion est pr?sent?e pour annoncer qu’il y aura vote libre sur l’option. e) Une deuxi?me motion, soumise par un ministre, est adopt?e en vertu de la r?gle de solidarit? du parti. f) Une troisi?me motion est introduite ...[+++]


Model Parliament Unit The Model Parliament Unit is a comprehensive simulation resource that includes procedural information, background lessons, student activities and scripts to enable students to accurately simulate a day in Canada's Parliament.

Le Module de simulation du Parlement : propose une simulation complète du Parlement et comporte de l’information sur la procédure, des leçons préparatoires, des activités pour les élèves et des scénarios leur permettant de simuler exactement une journée au Parlement canadien.


(Return tabled) Question No. 834 Mr. Mike Sullivan: With regard to federal disability programs: (a) what is the amount of spending in the last five fiscal years, broken down by year and province, for the (i) Athlete Assistance Program, (ii) Canadian Deaf Sports Association, (iii) Canadian Paralympic Committee, (iv) federal/provincial/territorial projects related to sports programs for people with disabilities, (v) funding for national sport organizations’ Long-Term Athlete Development Model, (vi) Special Olympics sports funding, (vii) disability component of sports participation funding, (viii) Canadian Institutes of Health Research fund ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 834 M. Mike Sullivan: En ce qui concerne les programmes fédéraux touchant les personnes handicapées: a) au cours des cinq derniers exercices, quel montant, par exercice et par province, a été consacré (i) au Programme d'aide aux athlètes, (ii) à l’Association des sports des sourds du Canada, (iii) au Comité paralympique canadien, (iv) aux projets fédéraux-provinciaux-territoriaux en lien avec les programmes de sport pour les personnes handicapées, (v) au financement du Modèle de développement à long terme des athlètes des organisations sportives nationales, (vi) au financement des sports présentés aux Jeux olympiques spéci ...[+++]


(Return tabled) Question No. 657 Ms. Manon Perreault: With regard to federal disability programs: (a) what is the amount of spending in the last five fiscal years, broken down by year and province, for the (i) Athlete Assistance Program, (ii) Canadian Deaf Sports Association, (iii) Canadian Paralympic Committee, (iv) federal/provincial/territorial projects related to sports programs for people with disabilities, (v) funding for national sport organizations’ Long-Term Athlete Development Model, (vi) Special Olympics sports funding, (vii) disability component of sports participation funding, (viii) Canadian Institutes of Health Research fu ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 657 Mme Manon Perreault: En ce qui concerne les programmes fédéraux touchant les personnes handicapées: a) au cours des cinq derniers exercices, quel montant, par exercice et par province, a été consacré (i) au Programme d'aide aux athlètes, (ii) à l’Association des sports des sourds du Canada, (iii) au Comité paralympique canadien, (iv) aux projets fédéraux-provinciaux-territoriaux en lien avec les programmes de sport pour les personnes handicapées, (v) au financement du Modèle de développement à long terme des athlètes des organisations sportives nationales, (vi) au financement des sports présentés aux Jeux olympiques sp ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Given all of that, given that this program currently is structured for the dollars to flow to where the students supposedly are and where the students supposedly have a harder time finding work, which are the two criteria in the funding allocation model within the provinces, and don't have any of these other factors involved, such as possibly reversing the brain drain, things like that, do you think the funding model, which right now has only two factors in it within the province—that is, one, the number of students, as defined by Sta ...[+++]

Compte tenu de tout cela et du fait que le programme est actuellement structuré de manière que l'argent aille là où les étudiants sont censés être, là où les étudiants sont censés avoir du mal à trouver du travail, soient deux des critères d'affectation de fonds dans les provinces, et comme on ne tient pas compte des autres facteurs, comme lutter contre l'exode des cerveaux, pensez-vous que le modèle de financement qui a actuellement seulement deux facteurs pour les provinces, c'est soit, premièrement, le nombre d'étudiants tel que ca ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'student modeler' ->

Date index: 2025-09-29
w