Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange rental car drop-off
Cascade drop
Cascade fall
Computer literacy
Digital competence
Digital literacy
Digital skills
Disdrometer
Drop forge hand
Drop forge set up operator
Drop forging hammer worker
Drop hammer brands
Drop hammer models
Drop hammer types
Drop hammer varieties
Drop sampler
Drop size meter
E-skills
Fall drop in series
Forge operative
Full fall in series
Glacis type drop
Glacis type drop structure
Glacis type fall
Glacis type fall structure
Inclined drop
Inclined drop structure
Inclined fall
Inclined fall structure
Informatics skills
Information literacy
Information skills
Ladder of drops
Ladder of falls
Media literacy
Moderate mental subnormality
Pigs might fly
Position rental car drop-off
Prepare rental car drop-off
Professional specialisation
Rain drop size analyzer
Retraining
Retraining of skills
Sort rental car drop-off
Steepped drop
Stepped fall
Sweet by and by
Updating of skills
Vocational upgrading
When larks drop from the sky
When pigs begin to fly
When there will be a blue moon in the sky

Traduction de «skills will drop » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
glacis type drop | glacis type drop structure | glacis type fall | glacis type fall structure | inclined drop | inclined drop structure | inclined fall | inclined fall structure

chute inclinée


drop hammer brands | drop hammer varieties | drop hammer models | drop hammer types

types de marteau pilon


position rental car drop-off | prepare rental car drop-off | arrange rental car drop-off | sort rental car drop-off

organiser la restitution d'une voiture de location


cascade drop | cascade fall | fall drop in series | full fall in series | ladder of drops | ladder of falls | steepped drop | stepped fall

chutes en cascade


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


drop forge hand | forge operative | drop forge set up operator | drop forging hammer worker

forgeron pilonnier | forgeron pilonnier/forgeronne pilonnière | forgeronne pilonnière


disdrometer | drop sampler | drop size meter | rain drop size analyzer

capteur de gouttelettes


pigs might fly [ when pigs begin to fly | when larks drop from the sky | when there will be a blue moon in the sky | sweet by and by ]

quand les poules auront des dents [ dans la semaine des quatre jeudis | dans la semaine des trois jeudis | à la Saint-Glinglin ]


digital literacy [ computer literacy | digital competence | digital skills | e-skills | informatics skills | information literacy | information skills | media literacy ]

culture numérique [ alphabétisation numérique | compétence numérique | culture de l'information | maîtrise de l'information | maîtrise des outils informatiques ]


updating of skills [ professional specialisation | retraining of skills | vocational upgrading | retraining(UNBIS) ]

recyclage professionnel [ recyclage des connaissances | spécialisation professionnelle ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
By 2020, 16 million more jobs will require high qualifications, while the demand for low skills will drop by 12 million jobs.

D’ici à 2020, 16 millions de nouveaux emplois exigeront des qualifications élevées, tandis que la demande de compétences faibles diminuera d’environ 12 millions d’emplois.


It recognises that more efforts need to be made to support "hard-to-reach" young people: youngsters who are not registered with the public employment services, are low-skilled, have dropped out of school, and face multiple barriers to entering the labour markets (such as poverty, social exclusion, disability and discrimination).

Elle reconnaît que des efforts supplémentaires doivent être consentis pour aider des jeunes «difficiles à atteindre»: ceux qui ne sont pas inscrits auprès des services publics de l'emploi, qui ont de faibles qualifications, qui ont abandonné l'école et dont l'entrée sur le marché du travail est compromise par de multiples écueils (pauvreté, exclusion sociale, handicap et discrimination).


- Identifying new basic skills and ways of integrating them into the curricula, alongside the traditional basic skills; - Making attainment of basic skills genuinely available to everyone, including those who are less advantaged or have special needs, school drop-outs and adult learners; - Promoting official validation of basic skills, in order to facilitate ongoing education and training, as well as employability.

- Déterminer les nouvelles compétences de base ainsi que la manière de mieux les intégrer dans les programmes, aux côtés des compétences de base traditionnelles ; - Mettre les compétences de base véritablement à la portée de tous, y compris pour les personnes moins favorisées, celles qui ont des besoins particuliers, les jeunes en décrochage scolaire et les personnes en formation.- Encourager la validation officielle des compétences de base, afin de faciliter l'éducation et la formation permanentes ainsi que l'employabilité.


It is the main EU financial instrument to support youth employment, entrepreneurship and the learning mobility of young workers, to prevent school drop-out and raise skill levels.

Il s’agit du principal instrument de l’Union cofinançant l’emploi et l’entrepreneurial des jeunes, la mobilité des jeunes travailleurs, la prévention du décrochage scolaire et l’amélioration des niveaux de compétence.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
whereas education and training are key to empowering women in the digital age, and thus to a society with future viability; whereas 60 % of school students in the EU never use digital equipment in their classrooms; whereas the already low share of female ICT graduates has dropped; whereas women are very underrepresented in STEM (science, technology, engineering, and mathematics) subjects, and around half of female graduates do not go on to work in STEM roles; whereas in initiatives such as the EU Code Week, ICT for Better Education, the Startup Europe Leaders Club and the Grand Coalition for Digital Jobs, which are aimed at further fostering e-educ ...[+++]

considérant que l'éducation et la formation sont essentielles pour l'émancipation des femmes à l'ère du numérique et, par conséquent, pour la viabilité de la société dans l'avenir; que, dans l'Union, 60 % des élèves n'utilisent jamais de matériel numérique dans leur salle de classe; que la proportion déjà faible de femmes titulaires d'un diplôme universitaire dans le domaine des TIC a diminué; que les femmes sont très sous-représentées dans les STIM (sciences, technologies, ingénierie et mathématiques) et que près de la moitié des diplômées n'occupent pas de fonctions professionnelles en rapport avec les STIM par la suite; que, dans ...[+++]


6. Recalls that on current investment trends, Asia may by 2025 be at the forefront of scientific and technological developments; recalls however that these changes not only represents huge challenges but also opportunities, such as a sharp growth in export potential for the EU; notes that in tertiary-level academic and vocational education, the Union are lagging behind as only about 30 European universities rank amongst the world's top 100; stresses that Europe is also falling behind in the skills race and draws attention to the fact that by 2020, 16 million more jobs will require high qualifications while the demand for low skills will drop by 12 million jobs; ...[+++]

6. rappelle que, selon les tendances constatées actuellement en matière d'investissements, l'Asie pourrait bien, d'ici à 2025, se trouver à la pointe des progrès scientifiques et technologiques; rappelle cependant que ces changements ne représentent pas seulement des défis gigantesques mais ouvrent également des perspectives, par exemple celle d'une forte croissance du potentiel d'exportation de l'UE; observe que, sur le plan de l'enseignement supérieur universitaire ou professionnel, les établissements de l'Union sont à la traîne, quelque 30 universités européennes seulement se classant parmi les 100 meilleures au monde; souligne que l'Europe régresse également ...[+++]


6. Recalls that on current investment trends, Asia may by 2025 be at the forefront of scientific and technological developments; recalls however that these changes not only represents huge challenges but also opportunities, such as a sharp growth in export potential for the EU; notes that in tertiary-level academic and vocational education, the Union are lagging behind as only about 30 European universities rank amongst the world’s top 100; stresses that Europe is also falling behind in the skills race and draws attention to the fact that by 2020, 16 million more jobs will require high qualifications while the demand for low skills will drop by 12 million jobs; ...[+++]

6. rappelle que, selon les tendances constatées actuellement en matière d'investissements, l'Asie pourrait bien, d'ici à 2025, se trouver à la pointe des progrès scientifiques et technologiques; rappelle cependant que ces changements ne représentent pas seulement des défis gigantesques mais ouvrent également des perspectives, par exemple celle d'une forte croissance du potentiel d'exportation de l'UE; observe que, sur le plan de l'enseignement supérieur universitaire ou professionnel, les établissements de l'Union sont à la traîne, quelque 30 universités européennes seulement se classant parmi les 100 meilleures au monde; souligne que l'Europe régresse également ...[+++]


6. Recalls that on current investment trends, Asia may by 2025 be at the forefront of scientific and technological developments; recalls however that these changes not only represents huge challenges but also opportunities, such as a sharp growth in export potential for the EU; notes that in tertiary-level academic and vocational education, the Union are lagging behind as only about 30 European universities rank amongst the world's top 100; stresses that Europe is also falling behind in the skills race and draws attention to the fact that by 2020, 16 million more jobs will require high qualifications while the demand for low skills will drop by 12 million jobs; ...[+++]

6. rappelle que, selon les tendances constatées actuellement en matière d'investissements, l'Asie pourrait bien, d'ici à 2025, se trouver à la pointe des progrès scientifiques et technologiques; rappelle cependant que ces changements ne représentent pas seulement des défis gigantesques mais ouvrent également des perspectives, par exemple celle d'une forte croissance du potentiel d'exportation de l'UE; observe que, sur le plan de l'enseignement supérieur universitaire ou professionnel, les établissements de l'Union sont à la traîne, quelque 30 universités européennes seulement se classant parmi les 100 meilleures au monde; souligne que l'Europe régresse également ...[+++]


– (PT) I am voting for this proposal as this initiative aims to achieve the major objectives of the Europe 2020 strategy of reducing school drop-out rates from 15% to 10% and of increasing the percentage of people with tertiary education from 31% to 40% by 2020. The ‘Youth on the Move’ initiative also focuses on promoting learning mobility, with it also being essential to ensure that the education they are receiving is compatible with the needs of the labour market to equip them with the skills and knowledge they will need.

– (PT) Je vote en faveur de cette proposition parce que cette initiative vise à réaliser les principaux objectifs de la stratégie Europe 2020 de réduire l’abandon scolaire de 15 à 10 %, et de porter le pourcentage des titulaires d’un diplôme de l’enseignement supérieur de 31 à 40 % d’ici 2020.L’ initiative «Jeunesse en mouvement» met l’accent sur la mobilité à des fins d’apprentissage, mais il est également essentiel de veiller à ce que l’enseignement que les jeunes reçoivent réponde aux besoins du marché du travail et donc de leur apporter les compétences et les connaissances dont ils auront besoin.


Elementary survival techniques to enable people to escape from destitution and achieve a decent standard of living by creating local income need to be identified, disseminated, protected as far as intellectual property rights are concerned, and occasionally supplemented by the use of ultra-modern products or techniques. These survival techniques include proper use of waste, recycling skills, new varieties for market gardening and town gardens, "drop by drop watering", a whole range of hygiene techniques, etc. This vast field deserves ...[+++]

Il s'agit ici de repérer, diffuser, protéger en matière de propriété intellectuelle, et parfois de compléter grâce à l'usage de produits ou de techniques de haute modernité, les techniques de survie élémentaire qui permettent de passer de la mendicité à une vie décente par création de revenus locaux : bonne utilisation des déchets, arts de la récupération, variétés nouvelles pour l'agriculture maraîchère et les jardins urbains, arrosage goutte à goutte, multiples techniques de l'hygiène, etc.Ce champ immense mérite une véritable exploration scientifique, dans l'ordre sociologique comme technologique.


w