Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Are Low-Skilled Workers Losing Ground in Canada?
Job turnover
Labor turn-over
Labor turnover
Labour turn-over
Labour turnover
Nose over
Nose-over
Over plus
Over sheets
Overs
Paper overs
Pile up
Plus sheets
Spoils
Tip over
Turn-over
Turnover

Traduction de «skills are over » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Definition: A disorder in which the child, having previously made normal progress in language development, loses both receptive and expressive language skills but retains general intelligence; the onset of the disorder is accompanied by paroxysmal abnormalities on the EEG, and in the majority of cases also by epileptic seizures. Usually the onset is between the ages of three and seven years, with skills being lost over days or weeks. The ...[+++]

Définition: Trouble dans lequel l'enfant, dont le langage s'est auparavant développé normalement, perd ses acquisitions de langage, à la fois sur le versant expressif et réceptif, tout en gardant une intelligence normale. La survenue du trouble s'accompagne d'anomalies paroxystiques à l'EEG et, dans la plupart des cas, de crises d'épilepsie. Le trouble apparaît habituellement entre trois et sept ans, avec perte du langage en quelques jours ou quelques semaines. La succession dans le temps, entre le début des crises épileptiques et la perte du langage, est assez variable, l'une des deux manifestations précédant l' ...[+++]


Definition: The main feature is a specific and significant impairment in the development of reading skills that is not solely accounted for by mental age, visual acuity problems, or inadequate schooling. Reading comprehension skill, reading word recognition, oral reading skill, and performance of tasks requiring reading may all be affected. Spelling difficulties are frequently associated with specific reading disorder and often remain into adolescence even after some progress in reading has been ...[+++]

Définition: La caractéristique essentielle est une altération spécifique et significative de l'acquisition de la lecture, non imputable exclusivement à un âge mental bas, à des troubles de l'acuité visuelle ou à une scolarisation inadéquate. Les capacités de compréhension de la lecture, la reconnaissance des mots, la lecture orale et les performances dans les tâches nécessitant la lecture, peuvent, toutes, être atteintes. Le trouble spécifique de la lecture s'accompagne fréquemment de difficultés en orthographe, persistant souvent à l'adolescence, même quand l'enfant a pu faire quelques progrès en lecture. Les enfants présentant un troub ...[+++]


A rare neuroinflammatory disease characterized by the onset of ataxia, dysarthria and cerebral white matter changes that are triggered by viral infection. Episodic progressive neurodegeneration (manifesting with loss of motor and verbal skills, muscl

maladie neurodégénérative fatale post-virale


Definition: A residual category for disorders in which there is some admixture of specific developmental disorders of speech and language, of scholastic skills, and of motor function, but in which none predominates sufficiently to constitute the prime diagnosis. This mixed category should be used only when there is a major overlap between each of these specific developmental disorders. The disorders are usually, but not always, associated with some degree of general impairment of cognitive functions. Thus, the category should be used ...[+++]

Définition: Catégorie résiduelle de troubles, dans lesquels il existe à la fois des signes d'un trouble spécifique du développement, de la parole et du langage, des acquisitions scolaires et des fonctions motrices, mais sans qu'aucun de ces éléments ne prédomine suffisamment pour constituer le diagnostic principal. Cette catégorie, mixte, doit être réservée à des cas où il existe un chevauchement important de chacun de ces troubles spécifiques du développement. Ces troubles s'accompagnent habituellement, mais pas toujours, d'un certain degré d'altération des fonctions cognitives. Cette catégorie doit ainsi être utilisée pour des perturba ...[+++]


The patients are born with hair that falls out and is not replaced. Histologic studies show malformation of the hair follicles. Papillary lesions over most of the body and almost complete absence of hair are features.

atrichie avec lésions papuleuses


Type I diabetes mellitus in which the blood glucose levels over time are kept within a range such that tests that reflect long-term variation of blood glucose, such as HbA1c, do not exceed limits that are expected to be achieved by available therapie

Diabète sucré de type 1 bien contrôlé


over plus | over sheets | overs | paper overs | plus sheets | spoils

passe


Are Low-Skilled Workers Losing Ground in Canada?

Les travailleurs peu qualifiés perdent-ils du terrain au Canada?


job turnover | labor turnover | labor turn-over | labour turnover | labour turn-over | turnover | turn-over

indice de roulement du personnel | rotation de la main-d'oeuvre | rotation du personnel | roulement


nose over | nose-over | pile up | tip over

pylône (se mettre en -)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The European Social Fund and the European Regional Development Fund alone will inject over EUR 30 billion to support skills development in the period 2014-2020, and the Erasmus+ programme supports skills development in education and training with nearly EUR 15 billion.

Le Fonds social européen et le Fonds européen de développement régional injecteront à eux seuls plus de 30 milliards d’euros pour soutenir le développement des compétences au cours de la période 2014-2020, et le programme Erasmus+ y consacrera près de 15 milliards d’euros dans le domaine de l’éducation et de la formation.


The First European Vocational Skills Week (December 2016) and the Second European Vocational Skills Week (20–24 November 2017); ErasmusPRO supported by the Erasmus+ programme to boost long duration work-placements abroad for VET learners and apprentices – 50 000 young people could benefit over the years 2018–2020; A European Framework for Quality and Effective Apprenticeships – 14 criteria for the design and implementation of successful apprenticeship programmes; The European Alliance for Apprenticeships, which has so far mobilised ...[+++]

La première édition de la Semaine européenne des compétences professionnelles (décembre 2016) et la deuxième édition de la Semaine européenne des compétences professionnelles (du 20 au 24 novembre 2017); L'initiative ErasmusPRO soutenue par le programme Erasmus+, afin d'encourager les stages de longue durée à l'étranger pour les apprenants et les apprentis de l'EFP – 50 000 jeunes pourraient en bénéficier au cours de la période 2018-2020; Un cadre européen pour un apprentissage efficace et de qualité, qui définit 14 critères concern ...[+++]


The "German Skilled Crafts Performance Championship" in Münster, DE (closing ceremony 10/12/2016), is jointly organised at Federal Level by the German Confederation of Skilled Crafts (ZDH) and a different Craft Chamber every year in over 130 craft professions.

Le championnat allemand de l'artisanat, qui se déroule à Münster en Allemagne (cérémonie de clôture le 10 décembre 2016), est organisé conjointement au niveau fédéral par la confédération allemande de l'artisanat (ZDH) et une chambre des métiers différente chaque année parmi 130 professions artisanales.


Today a series of partners, including over 30 organisations and groups such as European Digital SME Alliance, ESRI, SAP, ECDL and Google are pledging to further reduce the digital skills gap as part of the Digital Skills and Jobs Coalition.

Aujourd'hui, plusieurs partenaires, dont plus de 30 organisations et groupes parmi lesquels la European Digital SME Alliance, l'Institut de recherche économique et sociale (ESRI), SAP, la fondation ECDL (permis de conduire informatique européen) et Google, s'engagent à réduire encore le déficit de compétences numériques dans le cadre de la coalition en faveur des compétences et des emplois dans le secteur du numérique.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Since 2013, the Grand Coalition has led to the training of more than 2 million people in digital skills through over 80 supporting organisations and led to the setting up of 13 national digital skills coalitions in the Member States.

Depuis 2013, grâce à la grande coalition, plus de 2 millions de personnes ont suivi une formation pour acquérir des compétences numériques dans plus de 80 organisations soutenant l'initiative, et 13 coalitions nationales en faveur des compétences numériques ont été créées dans des États membres.


37. Calls on the Member States to exchange good practices in vocational education and the development of training through skills, thus ensuring greater access to the labour market for young people, and to revise training programs anticipating market needs where necessary; emphasises the importance of practical, entrepreneurial, coding and e-skills as indispensable for professional development in the 21st century; points to the importance of implementing the Entrepreneurship 2020 Action Plan and the EU e-Skills strategy; recalls tha ...[+++]

37. invite les États membres à échanger les bonnes pratiques dans le domaine de l'enseignement professionnel et du développement de la formation par les compétences, et à améliorer, de cette manière, l'accès des jeunes au marché du travail, ainsi qu'à réexaminer les programmes de formation, en anticipant les besoins du marché, le cas échéant; souligne l'importance des compétences pratiques, entrepreneuriales, numériques et de codage, qui sont indispensables à l'évolution professionnelle au XXI siècle; fait valoir l'importance de la mise en œuvre du plan d'action Entrepreneuriat 2020 et de la stratégie de l'Union en faveur des compétences num ...[+++]


38. Calls on the Member States to exchange good practices in vocational education and the development of training through skills, thus ensuring greater access to the labour market for young people, and to revise training programs anticipating market needs where necessary; emphasises the importance of practical, entrepreneurial, coding and e-skills as indispensable for professional development in the 21st century; points to the importance of implementing the Entrepreneurship 2020 Action Plan and the EU e-Skills strategy; recalls tha ...[+++]

38. invite les États membres à échanger les bonnes pratiques dans le domaine de l'enseignement professionnel et du développement de la formation par les compétences, et à améliorer, de cette manière, l'accès des jeunes au marché du travail, ainsi qu'à réexaminer les programmes de formation, en anticipant les besoins du marché, le cas échéant; souligne l'importance des compétences pratiques, entrepreneuriales, numériques et de codage, qui sont indispensables à l'évolution professionnelle au XXI siècle; fait valoir l'importance de la mise en œuvre du plan d'action Entrepreneuriat 2020 et de la stratégie de l'Union en faveur des compétences num ...[+++]


16. Stresses that life-long investment in human capital and skills, and – in particular – in up-skilling the existing workforce and unskilled workers, is essential in order to combat long-term unemployment and provide wider access to high-quality jobs; calls on the EU to set clear goals on life-long learning methods for missing skills, and to expand training and education in communication, languages and digital skills for older workers and, in particular, for low-skilled workers over the age of 30 and for early school leavers;

16. souligne qu'il est essentiel d'investir tout au long de la vie dans le capital humain et les compétences, et, en particulier, dans la mise à niveau des compétences de la main-d'œuvre existante et des travailleurs non qualifiés, afin de lutter contre le chômage de longue durée et d'offrir un meilleur accès aux emplois de qualité; appelle l'Union à fixer des objectifs clairs concernant les méthodes d'apprentissage tout au long de la vie pour les compétences manquantes et à développer la formation et l'enseignement dans le domaine de la communication, des langues et des compétences numériques à l'intention des travailleurs plus âgés et ...[+++]


67. Stresses that lifelong investment in human capital and skills, and – in particular – in upskilling the existing workforce and unskilled workers, is essential in order to combat long-term unemployment and provide wider access to high-quality jobs; calls on the EU to set clear goals on lifelong learning methods for missing skills, and to expand training and education in communication, languages and digital skills for older workers and, in particular, for low-skilled workers over the age of 30 and early school leavers

67. souligne que l'investissement dans le capital humain et les compétences tout au long de la vie et, en particulier, dans l'amélioration des compétences de la main-d'œuvre et la mise à niveau des travailleurs non qualifiés, est essentiel pour lutter contre le chômage de longue durée et étendre l'accès aux emplois de qualité; appelle l'Union à fixer des objectifs clairs concernant les méthodes d'apprentissage tout au long de la vie pour les compétences qui font défaut et à développer la formation et l'enseignement dans les domaines de la communication, des langues et des compétences numériques à l'intention des travailleurs plus âgés a ...[+++]


67. Stresses that lifelong investment in human capital and skills, and – in particular – in upskilling the existing workforce and unskilled workers, is essential in order to combat long-term unemployment and provide wider access to quality jobs; calls on the EU to set clear goals on lifelong learning methods for missing skills, and to expand training and education in communication, languages and digital skills for older workers and, in particular, for low-skilled workers over the age of 30 and early school leavers

67. souligne que l'investissement dans le capital humain et les compétences tout au long de la vie et, en particulier, dans l'amélioration des compétences de la main-d'œuvre et la mise à niveau des travailleurs non qualifiés, est essentiel pour lutter contre le chômage de longue durée et étendre l'accès aux emplois de qualité; appelle l'Union à fixer des objectifs clairs concernant les méthodes d'apprentissage tout au long de la vie pour les compétences qui font défaut et à développer la formation et l'enseignement dans les domaines de la communication, des langues et des compétences numériques à l'intention des travailleurs plus âgés a ...[+++]




D'autres ont cherché : job turnover     labor turn-over     labor turnover     labour turn-over     labour turnover     nose over     nose-over     over plus     over sheets     paper overs     pile up     plus sheets     spoils     tip over     turn-over     turnover     skills are over     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'skills are over' ->

Date index: 2025-06-29
w