Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brake operating valve
Brake service machine
Brake valve
Constant braking
Continuous braking system
Continuous service brake
Foot brake valve
Foot valve
Foundation braking system
Full service braking
Maximum service braking
Permanent brake
Primary braking system
Service
Service application
Service application of the brakes
Service brake
Service brake application
Service brake chamber
Service brake valve
Service braking device
Service braking system
Service valve
Service-brake chamber
Travelling brake
Treadle valve

Vertaling van "service brake must " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
full service braking | maximum service braking

freinage maximal de service | freinage maximum


brake valve | foot brake valve | foot valve | service brake valve | treadle valve

clapet central | valve de freinage


service brake | travelling brake

frein à pied | frein de marche | frein de service


service brake chamber [ service-brake chamber ]

vase à diaphragme


service brake application | service application of the brakes | service application | service

serrage gradué | serrage gradué du frein | freinage gradué | serrage gradué des freins | serrage normal | serrage normal du frein | freinage normal | serrage normal des freins


continuous braking system | continuous service brake | permanent brake | constant braking

système de freinage continu | dispositif de freinage continu


brake service machine

machine pour l'entretien des freins


brake operating valve [ brake valve | service valve ]

valve de commande de frein [ valve de commande frein automatique ]


service braking system | primary braking system | foundation braking system

système de freinage de service | système de freinage principal | frein de service | dispositif de freinage de service


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(2.1) If a passenger car, multi-purpose passenger vehicle, truck or three-wheeled vehicle has a GVWR of 4 536 kg or less and a transmission control sequence that includes a park position, the transmission control must not be capable of shifting from the park position to the forward or reverse drive position — while a motor used for the vehicle’s propulsion is in use — unless the service brake pedal is depressed or the service brakes are otherwise engaged.

(2.1) Dans le cas de voitures de tourisme, de véhicules à trois roues, de véhicules de tourisme à usages multiples et de camions qui ont un PNBV d’au plus 4 536 kg et sont munis d’une boîte de vitesses avec position de stationnement, la commande de la boîte de vitesses ne doit pouvoir passer de la position de stationnement à la position de marche avant ou arrière — pendant qu’un moteur utilisé pour la propulsion du véhicule est en service — tant que la pédale des freins de service n’est pas actionnée ou que les freins de service ne sont pas appliqués d’une autre façon.


The design of the vital equipment and the running, traction and braking equipment and also the control and command system must, in a specific degraded situation, be such as to enable the train to continue without adverse consequences for the equipment remaining in service.

La conception des équipements vitaux, de roulement, de traction et de freinage ainsi que de contrôle-commande doit permettre, en situation dégradée spécifiée, la poursuite de la mission du train sans conséquences néfastes pour les équipements restant en service.


The design of the vital equipment, of the running, traction and braking equipment and of the control and command system must be such as to enable the train to continue its mission, in a specific degraded situation, without adverse consequences for the equipment remaining in service.

La conception des équipements vitaux, de roulement, de traction et de freinage ainsi que de contrôle-commande, doit permettre, en situation dégradée spécifiée, la poursuite de la mission du train sans conséquences néfastes pour les équipements restant en service.


The service braking must make it possible to control the movement of the vehicle and to halt it safely, speedily and effectively, whatever its speed and load, on any up or down gradient.

Le freinage de service doit permettre de contrôler le mouvement du véhicule et de l'arrêter d'une façon sûre, rapide et efficace, quelles que soient les conditions de vitesse et de chargement et quelle que soit la déclivité ascendante ou descendante sur laquelle le véhicule se trouve.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The service brake must enable the motion of the tractor to be controlled and the tractor to be stopped safely, quickly and efficiently, at any design speed and with the authorized load on both up and down gradients.

Le freinage de service doit permettre de contrôler le mouvement du tracteur et de l'arrêter d'une façon sûre, rapide et efficace aux vitesses admises par construction, avec tout chargement autorisé et en déclivité ascendante ou descendante.


The service braking must enable the driver to control the movement of the vehicle and to halt it safely, speedily and effectively, whatever its speed and load, on any up or down gradient.

Le freinage de service doit permettre de contrôler le mouvement du véhicule et de l'arrêter d'une façon sûre, rapide et efficace, quelles que soient les conditions de vitesse et de chargement et quelle que soit la déclivité ascendante ou descendante sur laquelle le véhicule se trouve.


The secondary braking must make it possible to halt the vehicle within a reasonable distance in the event of the failure of the service braking. It must be possible to graduate this braking action. The driver must be able to obtain this braking action from his driving seat while keeping at least one hand on the steering control. For the purposes of these requirements, it is assumed that not more than one failure of the service braking can occur at one time.

Le conducteur doit pouvoir l'obtenir de sa place de conduite en conservant le contrôle, avec au moins une main, de l'organe de direction. Aux fins des présentes prescriptions, il est admis qu'il ne peut se produire à la fois plus d'une défaillance du freinage de service.


In the event of failure in a part of the transmission of the service brake, the following conditions must be met: 2.2.1.4.1. a sufficient number of wheels must still be braked by actuation of the service braking device control, whatever the vehicle load;

En cas de défaillance dans une partie de la transmission du frein de service, les conditions suivantes doivent être satisfaites: 2.2.1.4.1. un nombre suffisant de roues doit être encore freiné par action sur la commande du dispositif de freinage de service, quel que soit l'état de chargement du véhicule;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'service brake must' ->

Date index: 2021-07-12
w