Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Dropout
Dropping out
Drying out of grapevine leaves
Drying-out of grapevine leaves
Early school leaver
Early school leaving
Educational dropout
Leave Out Violence
Leave out
Leave out a gate
Leave to appeal out of time
Player who comes out of the game
Player who comes out of the match
Player who leaves the game
Player who leaves the match
School dropout
School leavers
Student dropout
University dropout

Traduction de «leave out every » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous






player who leaves the game [ player who leaves the match | player who comes out of the game | player who comes out of the match ]

joueur qui quitte le jeu [ joueuse qui quitte le jeu | joueur qui quitte le match | joueuse qui quitte le match | joueur qui quitte la partie | joueuse qui quitte la partie ]




dropout [ dropping out | early school leaver | early school leaving | educational dropout | school dropout | student dropout | university dropout | school leavers(UNBIS) ]

abandon scolaire [ abandon de la scolarité | abandon des études | abandon en cours d'études | décrochage scolaire | jeune en décrochage scolaire | jeune en rupture scolaire | jeune quittant l'école prématurément | rupture scolaire | sortie précoce du système éducatif ]


leave to appeal out of time

relevé de la forclusion | réouverture des délais


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
But, Mr. Speaker, I just want to make the point to all members who are interested in this issue that you cannot make a distinction between corporate Canada and then leave out every other type of employer.

Cependant, monsieur le Président, je tiens simplement à faire remarquer à tous les députés qui s'intéressent à la question qu'on ne peut pas réserver un traitement spécial aux entreprises par rapport à tous les autres genres d'employeur.


What I have heard from the witnesses at committee is that these arguments leave out the very real and measurable benefits of creating a healthy, sustainable economy based on exploiting the gifts of every citizen, including those who create the art that defines us as Canadians and those who work to make it accessible worldwide.

Les témoins nous ont dit au comité que ces arguments ne tiennent pas compte des bénéfices concrets et mesurables que nous retirerions en créant une économie saine et viable qui tirerait avantage des dons de tous les citoyens, y compris ceux qui créent les oeuvres d'art qui façonnent notre identité canadienne et ceux qui les font rayonner dans le monde entier.


There might be smaller festivals in, say, Prince Edward Island that aren't as.I don't know whether they have criteria or not, but if we simply turn this into a transfer to one region and leave out every other festival in the country, we would be remiss in what we need to do, which is get the coalitions meeting with the minister, get this criteria in place, and get this money out.

Il pourrait y avoir de plus petits festivals, par exemple, à l'Île-du-Prince-Édouard qui ne sont pas aussi bien.Je ne sais pas s'il existe des critères ou non, mais si on fait simplement un transfert vers une région et qu'on oublie tous les autres festivals du pays, nous manquerions à l'obligation que nous avons, à savoir, obtenir une rencontre entre les coalitions et le ministre, définir les critères et verser ces subventions.


With regard to the obligation to join the euro, the Treaty does not stipulate any maximum time limit, nor the rules for implementation, but leaves it to the convergence assessment that is carried out every two years.

En ce qui concerne l'obligation d'adopter l'euro, le traité ne stipule ni date limite, ni règles de mise en œuvre, mais en laisse le soin à l'évaluation de la convergence qui est effectuée tous les deux ans.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
If one leaves out Europol – and I should like to take this opportunity, as I do every opportunity, to remind the Chamber of our call to transform this from a merely intergovernmental body, as it is at present, into a Community agency, at the earliest opportunity – if one leaves out Europol, there are no less than four agencies operating in the ‘freedom, security and justice’ area, and that does not include the European Police College (CEPOL).

Si l’on excepte Europol en effet - j’en profite pour rappeler, comme à chaque occasion, notre exigence d’en faire le plus rapidement possible une agence communautaire et non un simple organe intergouvernemental comme c’est le cas actuellement -, si l’on excepte Europol, donc, il n’y a pas moins de quatre autres agences opérationnelles dans le secteur «liberté, sécurité et justice», et encore, je ne tiens pas compte du Collège européen de police, le CEPOL.


87. Recognises attempts by the Council and the Commission to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts" meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]

87. reconnaît les tentatives du Conseil et de la Commission pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, en marge de ce dialogue, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias ; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que l'absence d'une enquête internationale ind ...[+++]


87. Recognises attempts by the Commission and the Council to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts’ meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]

87. reconnaît les tentatives de la Commission et du Conseil pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias en marge de ce dialogue; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que le manque d'une enquête internationale indép ...[+++]


87. Recognises attempts by the Council and the Commission to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts" meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]

87. reconnaît les tentatives du Conseil et de la Commission pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, en marge de ce dialogue, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias ; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que l'absence d'une enquête internationale ind ...[+++]


A good portion of health care funding is in the base; the agreement is not for the one-time transfers that we, for the most part, have been seeing, and which run out every three or four years, leaving the province holding the bag.

Une bonne partie du financement des soins de santé provient des services votés; l'accord ne porte pas sur les transferts ponctuels dont nous avons bénéficié, dans une large mesure, et qui pour la plupart prennent fin au bout de trois ou quatre ans, laissant la province se débrouiller avec ses problèmes.


I think if we're going to have protection of people, it should take away all the groups, every one of them, leave out the designated groups, and just say that hate propaganda is wrong.

Je crois que si nous devons protéger les gens, on ne doit faire mention d'aucun groupe, n'en mentionner aucun, qu'on supprime la désignation des groupes, et qu'on dise simplement que la propagande haineuse est un crime.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'leave out every' ->

Date index: 2024-11-03
w