Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accommodate cargo in freight transport vehicle
Air freight rate
Central freight traffic control
Centralised control of freight traffic
Cif delivery
Cif price
Control freight-related financial documentation
Cost insurance freight
Cost of shipment
Delivery at port of unloading
Delivery free at destination
Develop and maintain freight rate databases
Feeling of we-ness
Forward delivery price
Freight
Freight charge
Freight rate
Freight tariff rate
Freightage
Integrated control of freight traffic
Integrated freight traffic control
Keep and update freight rate databases
Keep databases of freight rates
Maintain freight rate databases
Manage freight-related financial documentation
Marine freight
Maritime freight
Ocean freight
Oversee freight-related financial documentation
Overseeing freight-related financial documentation
Position cargo in freight transport vehicle
Sea freight
Sense of we-ness
Transport rate
We feeling
We-feeling

Vertaling van "freight we " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
develop and maintain freight rate databases | keep and update freight rate databases | keep databases of freight rates | maintain freight rate databases

tenir à jour des bases de données sur le tarif des cargaisons


marine freight | maritime freight | ocean freight | sea freight

fret maritime


ensure cargo is positioned correctly in freight transport vehicle | position cargo in freight transport vehicle | accommodate cargo in freight transport vehicle | ensure freight is positioned correctly in cargo transport vehicle

loger des marchandises dans un véhicule de transport de fret


manage freight-related financial documentation | overseeing freight-related financial documentation | control freight-related financial documentation | oversee freight-related financial documentation

surveiller la documentation financière liée au fret


central freight traffic control | centralised control of freight traffic | integrated control of freight traffic | integrated freight traffic control

gestion centralisée du trafic marchandises | gestion intégrée du trafic marchandises


freight | freight charge | freight rate | freightage

fret | nolis


cif price [ cif delivery | cost insurance freight | delivery at port of unloading | forward delivery price ]

prix CAF [ coût assurance fret | livraison CAF | livraison CIF | livraison port de débarquement | prix CIF | stade CAF ]


freight rate [ cost of shipment | delivery free at destination | freight tariff rate | transport rate ]

fret [ frais d'acheminement | frais de livraison | frais de transport | livraison rendu destination | tarif marchandise ]




sense of we-ness [ feeling of we-ness | we-feeling | we feeling ]

sentiment du nous [ sentiment de l'être-ensemble | sentiment d'un nous collectif ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Activities will also support the development of the e-Freight vision of a paperless freight transport process, where electronic information flows, services and payments are linked to physical freight flows across transport modes.

Les activités porteront aussi sur le développement du fret électronique, qui suppose des procédures de transport "sans papier", où les flux d'informations, les services et les paiements électroniques sont associés aux flux physiques de marchandises dans tous les modes de transport.


- GDP- Overall freight transport - Overall passenger transport- Road freight transport - Rail freight transport - Short Sea Shipping - Inland navigation- Private car - Rail passenger transport - Air transport | 52%50% 35%55% 13% 59% 28%36% 19% 108% |

- PIB - Transport de marchandises total - Transport de passagers total - Transport routier de marchandises - Transport ferroviaire de marchandises - Transport maritime à courte distance: - Navigation intérieure - Voiture individuelle - Transport ferroviaire de passagers -Transport aérien | 52% 50% 35% 55% 13% 59% 28% 36% 19% 108% |


The sector handles 40% of the freight we ship each year.

Ce secteur d'activité assure 40 p. 100 du traitement des marchandises que le Canada expédie chaque année.


Mr. Harvey Friesen (President and CEO, Bearskin Airlines): While we agree with the ATAC stand on freight, we don't feel that there is a problem.

M. Harvey Friesen (président-directeur général, Bearskin Airlines): Tout en étant d'accord avec l'ATAC au sujet du fret, nous ne pensons pas qu'il y ait un problème.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Mr. Roy Cullen: I was thinking more of the banks saying,“Oh, look, this is above our risk threshold, but if you're prepared to pay the freight, we're prepared to take out financial guarantee insurance and reinsure the top end if we feel we need to”.

M. Roy Cullen: Je pensais plutôt que c'étaient les banques qui disaient: «Écoutez, vous dépassez notre seuil de risque, mais si vous êtes prêt à payer le supplément, nous pouvons obtenir une assurance-cautionnement financier et vous réassurer pour le palier supérieur si nous pensons qu'il faut le faire».


As the Customs Self-Assessment Program attempts to identify and expedite the movement of low risk freight, we also must find a way of identifying and expediting low risk people.

De la même façon que le Programme de précotisation des douanes vise à définir et à accélérer le mouvement des produits à faible risque, nous devons trouver un moyen d'identifier et d'accélérer le mouvement des personnes à faible risque.


Under Council Directive 91/440/EEC of 29 July 1991 on the development of the Community’s railways , licensed railway undertakings have had, since 15 March 2003, a right of access to the trans-European freight network for international rail freight services and, from 2007 at the latest, will have a right of access to the entire network for domestic and international freight services.

En vertu de la directive 91/440/CEE du Conseil du 29 juillet 1991 relative au développement de chemins de fer communautaires , les entreprises ferroviaires titulaires d’une licence ont, depuis le 15 mars 2003, un droit d’accès au réseau transeuropéen de fret ferroviaire pour les services de fret ferroviaire internationaux et auront, au plus tard à partir de 2007, un droit d’accès à l’ensemble du réseau pour les services de fret ferroviaire nationaux et internationaux.


(5) The Marco Polo Programme will feature three types of action: firstly, modal shift actions, which should focus on shifting as much cargo as possible under current market conditions from road to short sea shipping, rail and inland waterways; secondly, catalyst actions, which should change the way non-road freight transport is conducted in the Community; and thirdly, common learning actions, which should enhance knowledge in the freight logistics sector and foster advanced methods and procedures of cooperation in the freight market.

(5) Le programme Marco Polo se caractérise par trois types d'action: premièrement des actions de transfert modal, qui devraient viser essentiellement à transférer du transport routier vers le transport maritime à courte distance, vers le transport ferroviaire et vers la navigation intérieure autant de cargaisons que le permettent les conditions actuelles du marché; deuxièmement des actions à effet catalyseur, qui devraient modifier la manière dont s'effectue le transport non routier de marchandises dans la Communauté; et troisièmement des actions d'apprentissage en commun, qui devraient rehausser le niveau des connaissances dans le secteur de la logistique du fret et stimul ...[+++]


(22) The requirements for passenger services may often conflict with the requirements for freight; the requirements for passenger services may result in a network which is more costly to build and maintain than one designed solely for freight; the increasing speed differential between freight and passenger rolling stock can lead to an exacerbation of the conflict between these two types of traffic.

(22) Les exigences liées aux services de transport de voyageurs et celles liées au fret peuvent souvent être incompatibles. Les exigences liées au transport de voyageurs peuvent être à l'origine d'un réseau dont la construction et l'entretien sont plus coûteux qu'un réseau conçu exclusivement pour le fret. L'écart croissant en termes de vitesse entre le matériel roulant réservé au fret et le matériel roulant destiné au transport de voyageurs risque d'aggraver l'opposition entre ces deux types de trafic.


Every small town in Saskatchewan that has two elevator companies handles approximately 3 million bushels of grain, and the total freight we were paying before the WGTA took effect and the Crow was gone was approximately $375,000 for each of those communities.

Allons- nous devoir importer notre nourriture? En Saskatchewan, chaque village où il y a deux entreprises de stockage de grain voit passer près de 3 millions de boisseaux de grain; avant l'élimination du tarif du Nid-de-Corbeau et l'entrée en vigueur de la nouvelle LTGO, chacune de ces localités payaient environ 375 000 $ en transport.


w