Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communicate in digital environments
Computer literacy
Digital competence
Digital competences
Digital literacy
Digital skill
Digital skills
E-skills
ICT competences
ICT skills
Image digitalization through optical scanner
Informatics skills
Information literacy
Information skills
Interact through digital technologies
Media literacy
Share through digital technologies
Skill digit for new workers
Skill digit rating for new workers
Solve problems in gambling through digital means
Solving problems in gambling through digital means
Use e-mail software and services
Using online communication tools
Work out gambling problems through digital means

Traduction de «digital skills through » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
digital literacy [ computer literacy | digital competence | digital skills | e-skills | informatics skills | information literacy | information skills | media literacy ]

culture numérique [ alphabétisation numérique | compétence numérique | culture de l'information | maîtrise de l'information | maîtrise des outils informatiques ]


digital competences | digital skills | e-skills | ICT competences | ICT skills

compétences numériques | e-compétences




solving problems in gambling through digital means | work out gambling problems through digital means | find a solution to problems in gambling through information technology | solve problems in gambling through digital means

résoudre des problèmes de jeu par des moyens numériques


skill digit for new workers [ skill digit rating for new workers ]

note de compétence des nouveaux travailleurs


use e-mail software and services | using online communication tools | communicate in digital environments | interact through digital technologies

interagir au moyen de technologies numériques


Career Awareness Products for Skills Development through Volunteering

Produits de sensibilisation aux carrières pour l'acquisition de compétences grâce au bénévolat


image digitalization through optical scanner

numérisation de l'image par scanner optique


share through digital technologies

participer à des échanges au moyen de technologies numériques
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It is essential to reinforce digital skills through informal and non-formal learning and through new school curricula, where coding for example is becoming commonly used.

Il importe au plus haut point de renforcer les compétences numériques par l’apprentissage informel et non formel et la conception de nouveaux programmes scolaires, dans lesquels le codage, par exemple, a tendance à se généraliser.


Only one in four young people report having obtained some digital skills through formal education.

Seuls un quart des jeunes affirment avoir acquis des compétences numériques grâce à l'enseignement formel.


Since 2013, the Grand Coalition has led to the training of more than 2 million people in digital skills through over 80 supporting organisations and led to the setting up of 13 national digital skills coalitions in the Member States.

Depuis 2013, grâce à la grande coalition, plus de 2 millions de personnes ont suivi une formation pour acquérir des compétences numériques dans plus de 80 organisations soutenant l'initiative, et 13 coalitions nationales en faveur des compétences numériques ont été créées dans des États membres.


Train 1 million young unemployed people for vacant digital jobs through internships/traineeships, apprenticeships and short-term training programmes. Support the upskilling and retraining of the workforce and in particular take concrete measures to support SMEs who face specific challenges in attracting and retaining digital talent as well as retraining their workforce. Modernise education and training to provide all students and teachers with the opportunity to use digital tools and materials in their teaching and learning activities and to develop and upgrade their digital skills ...[+++]

de former 1 million de jeunes chômeurs à des emplois vacants dans le secteur du numérique grâce à des stages, des apprentissages et des programmes de formation à court terme; de faciliter la mise à niveau et le recyclage des compétences de la population active, et notamment de prendre des mesures concrètes pour soutenir les PME qui rencontrent des problèmes spécifiques tant pour attirer et retenir les talents numériques que pour requalifier leurs effectifs; de moderniser l'enseignement et la formation afin de permettre à l'ensemble des étudiants et des enseignants d'utiliser des supports et des outils numériques dans le cadre de leurs ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Through the Guarantee, low-skilled adults should be helped to acquire a minimum level of literacy, numeracy and digital skills and - when possible - a wider set of skills allowing them to get an upper secondary education qualification or equivalent.

La garantie devrait aider les adultes ayant un faible niveau de compétences à atteindre un niveau minimal en lecture et écriture, calcul et compétences numériques, et à acquérir, dans la mesure du possible, un éventail de compétences plus large leur permettant d’obtenir une qualification du deuxième cycle de l’enseignement secondaire ou une qualification équivalente.


20. Underlines the importance of developing digital skills as part of lifelong learning, of integrating new media and new technologies in the curricula, and of developing digital and media literacy from the earliest stage at school and going through the whole education cycle; stresses the need to develop innovative ways of learning, and to extend the availability of online and distance learning through open educational resources (OER) that facilitate equal access to education and training for everyone; calls on ...[+++]

20. souligne qu'il importe de développer des compétences numériques dans le cadre de l'éducation et de la formation tout au long de la vie, d'intégrer de nouveaux médias et de nouvelles technologies dans les programmes scolaires, et de développer des compétences liées à la culture numérique et aux médias dès le plus jeune âge à l'école et tout au long du cycle éducatif; souligne le besoin de développer des méthodes d'apprentissage innovantes et d'améliorer la disponibilité de l'apprentissage en ligne et à distance au moyen de ressources éducatives libres (REL) qui promeuvent l'égalité de l'accès à l'éducation et à la formation pour tous ...[+++]


88. Stresses the importance of innovation and digitisation for growth, productivity and a fairer, more sustainable and inclusive society, and, in this connection, the need to provide knowledge, creativity and skills, as well as motivation and determination on the part of employees and prospective employees and employers, with a view to creating innovative, creative and digital products and services; stresses the need to close the “digital divide” and digital skills as part of lifelong learning and to integrate new media and new techn ...[+++]

88. insiste sur l'importance de l'innovation et de la transition numérique pour la croissance, la productivité et une société plus équitable et inclusive et, partant, sur la nécessité de développer les connaissances, la créativité et les compétences, ainsi que la motivation et la détermination des travailleurs, des futurs travailleurs et des employeurs à créer des produits et des services numériques innovants; met l'accent sur la nécessité de résorber la "fracture numérique", d'inclure les compétences numériques dans l'apprentissage tout au long de la vie et d'intégrer les nouveaux médias et technologies dans les programmes d'enseigneme ...[+++]


88. Stresses the importance of innovation and digitisation for growth, productivity and a fairer, more sustainable and inclusive society, and, in this connection, the need to provide knowledge, creativity and skills, as well as motivation and determination on the part of employees and prospective employees and employers, with a view to creating innovative, creative and digital products and services; stresses the need to close the “digital divide” and digital skills as part of lifelong learning and to integrate new media and new techn ...[+++]

88. insiste sur l'importance de l'innovation et de la transition numérique pour la croissance, la productivité et une société plus équitable et inclusive et, partant, sur la nécessité de développer les connaissances, la créativité et les compétences, ainsi que la motivation et la détermination des travailleurs, des futurs travailleurs et des employeurs à créer des produits et des services numériques innovants; met l'accent sur la nécessité de résorber la "fracture numérique", d'inclure les compétences numériques dans l'apprentissage tout au long de la vie et d'intégrer les nouveaux médias et technologies dans les programmes d'enseigneme ...[+++]


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education; emphasises the importance of supporting the development of the managerial and ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en utilisant des méthodes novatrices telles que mini-entreprises réelles dans l'enseignement secondaire; souli ...[+++]


Skills, education and professional training 33.Regrets that the SBA does not pay enough attention to social and labour market issues that affect entrepreneurship and SMEs' capacities to fulfil their employment potential and recruit labour force with the appropriate skills; 34.Recognises that growth and innovation are largely driven by entrepreneurial SMEs; emphasises that more attention should be devoted to fostering the development of an entrepreneurial mindset at all levels of education and training, employing innovative methods such as real mini-companies in secondary education; emphasises the importance of supporting the development of the managerial and ...[+++]

Qualifications, éducation et formation professionnelle 33 regrette que le SBA n'accorde pas une attention suffisante aux problèmes sociaux et aux problèmes du marché du travail qui affectent l'esprit d'entreprise et la capacité des PME d'exploiter leur potentiel en matière d'emploi et de recruter une main-d'œuvre possédant les qualifications requises; 34 reconnaît que la croissance et l'innovation dépendent dans une large mesure de l'esprit d'entreprise des PME; souligne qu'une plus grande attention doit être accordée à la promotion du développement de l'esprit d'entreprise à tous les niveaux du système éducatif et de formation, en utilisant des méthodes novatrices telles que mini-entreprises réelles dans l'enseignement secondaire; souli ...[+++]


w