Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with library operations
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with library operations
Assists students with library operations
Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
Help students with library operations
New student finance scheme
New student finance system
New system of financiel aid to students
Nominate student ambassador
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student aid
Student expert
Student finance
Student grants and loans
Student hostel
Student model module
Student modeler
Student modelling component
Student modelling module
Student module
Student support
Students' club
Students' union

Vertaling van "development student " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
An Act to amend the Business Development Bank of Canada Act and the Canada Student Loans Act to provide for a student loan system that is more supportive of students

Loi modifiant la Loi sur la Banque de développement du Canada et la Loi fédérale sur les prêts aux étudiants afin de prévoir un régime de prêts d'études plus favorable aux étudiants


financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

allocation étudiante | allocation sociale d'études unifiée


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

recruter des représentants des étudiants


aid students with library operations | help students with library operations | assist students with library operations | assists students with library operations

aider des étudiants à utiliser la bibliothèque


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

organiser l'hébergement d'étudiants


new student finance scheme | new student finance system | new system of financiel aid to students

Nouveau règlement de financement des études


student hostel | students' club | students' union

foyer d'étudiants


student model module [ student modelling module | student modelling component | student modeler | student module | student expert ]

module de diagnostic cognitif


Definition: A condition, so far found only in girls, in which apparently normal early development is followed by partial or complete loss of speech and of skills in locomotion and use of hands, together with deceleration in head growth, usually with an onset between seven and 24 months of age. Loss of purposive hand movements, hand-wringing stereotypies, and hyperventilation are characteristic. Social and play development are arrested but social interest tends to be maintained. Trunk ataxia and apraxia start to develop by age four years and choreoathetoid movements frequently follow. Severe mental retardation almost invariably results.

Définition: Trouble décrit jusqu'ici uniquement chez les filles, caractérisé par un développement initial apparemment normal, suivi d'une perte partielle ou complète du langage, de la marche, et de l'usage des mains, associé à un ralentissement du développement crânien et survenant habituellement entre 7 et 24 mois. La perte des mouvements volontaires des mains, les mouvements stéréotypés de torsion des mains et une hyperventilation, sont caractéristiques de ce trouble. Le développement social et le développement du jeu sont arrêtés, alors que l'intérêt social reste habituellement conservé. Une ataxie du tronc et une apraxie se manifeste ...[+++]


Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students [ Student Guide-Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students ]

Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein [ Guide de l'étudiant - Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The methods are improving pupil welfare; developing teacher training; promoting learning at work (ESF); developing student counselling; vocational remedial education development program; reducing the number of dropouts with performance-based financing; and raising the level of education among adults.

Les méthodes sont les suivantes: améliorer le bien-être des élèves, développer la formation des enseignants, promouvoir l'apprentissage au travail (FSE), développer l'orientation scolaire, mettre en place un programme de remédiation dans l'enseignement professionnel, lutter contre l'échec scolaire avec des financements accordés en fonction des résultats et, de relever le niveau d'éducation des adultes.


4. Calls for a more integrated approach and a fruitful cooperation between the Commission, the EEAS, Parliament and the UN in areas such as promotion of culture, preservation of cultural heritage at risk and combating illicit trade in cultural property (including inside the EU), conflict prevention, reconciliation processes, peacebuilding and post-conflict mitigation, rapid relief instruments in crisis situations, the development of creative industries, the mobility of culture professionals, cultural goods and services, education and development, student exchange ...[+++]

4. appelle de ses vœux une approche plus intégrée ainsi qu'une coopération fructueuse entre la Commission, le service européen pour l'action extérieure, le Parlement et les Nations unies dans des domaines comme la promotion de la culture, la préservation du patrimoine culturel en danger, la lutte contre le commerce illicite des biens culturels (y compris au sein de l'Union), la prévention des conflits, les processus de réconciliation, la consolidation de la paix, l'atténuation post-conflits, les instruments d'aide rapides dans les situations de crise, le développement du secteu ...[+++]


63. Highlights the important role that education and training institutions play in developing students skills and competences; calls on the Commission and the Member States to develop high-quality and targeted career guidance throughout the education cycle to help young people take the right decisions with regard to their education and career choices;

63. souligne l'importance du rôle que jouent les établissements d'enseignement et de formation dans le développement des aptitudes et des compétences des étudiants; invite la Commission et les États membres à mettre en place une orientation professionnelle de qualité et ciblée tout au long du parcours éducatif afin d'aider les jeunes à opérer les bons choix en matière d'éducation et d'orientation professionnelle;


63. Highlights the important role that education and training institutions play in developing students skills and competences; calls on the Commission and the Member States to develop high-quality and targeted career guidance throughout the education cycle to help young people take the right decisions with regard to their education and career choices;

63. souligne l'importance du rôle que jouent les établissements d'enseignement et de formation dans le développement des aptitudes et des compétences des étudiants; invite la Commission et les États membres à mettre en place une orientation professionnelle de qualité et ciblée tout au long du parcours éducatif afin d'aider les jeunes à opérer les bons choix en matière d'éducation et d'orientation professionnelle;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
11. Highlights the important role that education and training institutions play in developing students skills and competences; calls on the Commission and the Member States to develop high-quality and targeted career guidance throughout the education cycle to help young people take the right decisions with regard to their education and career choices;

11. souligne l'importance du rôle que jouent les établissements d'enseignement et de formation dans le développement des aptitudes et des compétences des étudiants; invite la Commission et les États membres à mettre en place une orientation professionnelle de qualité et ciblée tout au long du cycle éducatif afin d'aider les jeunes à faire les bon choix en matière d'éducation et d'orientation professionnelle;


63. Highlights the important role that education and training institutions play in developing students skills and competences; calls on the Commission and the Member States to develop high-quality and targeted career guidance throughout the education cycle to help young people take the right decisions with regard to their education and career choices;

63. souligne l'importance du rôle que jouent les établissements d'enseignement et de formation dans le développement des aptitudes et des compétences des étudiants; invite la Commission et les États membres à mettre en place une orientation professionnelle de qualité et ciblée tout au long du parcours éducatif afin d'aider les jeunes à opérer les bons choix en matière d'éducation et d'orientation professionnelle;


higher education and skills development, students and staff mobility, youth and culture.

l'enseignement supérieur et le développement des compétences, la mobilité des étudiants et du personnel, ainsi que la jeunesse et la culture.


vocational education and training, in particular to tackle illiteracy and to develop student exchange programmes.

l’éducation et la formation professionnelle, notamment pour lutter contre l’analphabétisme et développer les programmes d’échange d’étudiants.


vocational education and training, in particular to tackle illiteracy and to develop student exchange programmes.

l’éducation et la formation professionnelle, notamment pour lutter contre l’analphabétisme et développer les programmes d’échange d’étudiants.


Member States will give particular attention to the development and modernisation of their apprenticeship and vocational training systems, where appropriate in cooperation with the social partners, to developing appropriate training for the acquisition of computer literacy and skills by students and teachers as well as to equipping schools with computer equipment and facilitating student access to the Internet by the end of 2002.

Les États membres s'attacheront, en particulier, à développer et à moderniser leurs systèmes de formation en alternance et de formation professionnelle, le cas échéant en coopération avec les partenaires sociaux, à élaborer des formations appropriées permettant aux élèves et aux enseignants d'acquérir des connaissances et des compétences informatiques, à équiper les écoles en matériel informatique et à faciliter l'accès des élèves à l'Internet d'ici la fin de 2002.


w