Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Code for good design of learning products
Early foreign language acquisition
Early foreign language learning
Early language learning
Early second language acquisition
Early second language learning
Early stages foreign language learning
Early-stage foreign language acquisition
Early-stage foreign language learning
Implicit learning
Nondeclarative learning
Reflexive learning
Unconscious learning

Vertaling van "design e-learning " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
code for good design of learning products

code de bonne conception des produits éducatifs


early foreign language acquisition | early foreign language learning | early language learning | early second language acquisition | early second language learning | early stages foreign language learning | early-stage foreign language acquisition | early-stage foreign language learning

apprentissage précoce d'une langue étrangère


implicit learning | nondeclarative learning | reflexive learning | unconscious learning

apprentissage implicite | apprentissage inconscient
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A qualified labour force not only contributes to productivity: investment in well-designed lifelong learning systems can largely offset the economic cost of skills shortages and gaps.

Une main-d'œuvre qualifiée ne fait pas que contribuer à la productivité: l'investissement dans des systèmes bien conçus d'éducation et de formation tout au long de la vie peut largement compenser le coût économique des pénuries et déficits de compétences.


Communication from the Commission e-Learning - Designing tomorrow's education

Communication de la Commission e-Learning - Penser l'éducation de demain


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52000DC0318 - EN - Communication from the Commission e-Learning - Designing tomorrow's education

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52000DC0318 - EN - Communication de la Commission e-Learning - Penser l'éducation de demain


These challenges include the need to improve the teaching of complex thinking and effective communication, and to address the lack of strategies for ensuring that students take a more active role in co-designing their learning activities.

Il s'agit notamment de la nécessité d’améliorer l’enseignement de la pensée complexe et d'une communication efficace, et de remédier à l’absence de stratégies permettant aux étudiants de jouer un rôle plus actif dans la conception de leurs activités d’apprentissage.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The experts suggest that it may take up to five years to develop remote and virtual laboratories and to develop strategies that encourage students to take an active role in co-designing their learning.

Les experts pensent qu'il faudra peut-être cinq ans pour développer des laboratoires virtuels et à distance et élaborer des stratégies encourageant les étudiants à participer activement à la conception de leur apprentissage.


The toughest, 'wicked' challenges include the need to improve the teaching of complex thinking and ensuring students are 'co-designers' of learning.

La catégorie des défis ultra, qui sont les plus difficiles à relever, englobe notamment la nécessité d’améliorer l’enseignement de la pensée complexe et d'associer plus étroitement les étudiants à la conception de l’apprentissage.


The European Parliament Resolution of 16 January 2008 on adult learning: It is never too late to learn urges Member States to promote the acquisition of knowledge and to develop a culture of lifelong learning, notably by implementing gender equal policies designed to make adult education more attractive, more accessible and more effective,

La résolution du Parlement européen du 16 janvier 2008 concernant la communication de la Commission intitulée «Éducation et formation des adultes: il n'est jamais trop tard pour apprendre» encourage les États membres à promouvoir l'acquisition de la connaissance et à développer une culture de l'éducation et de la formation tout au long de la vie, notamment en mettant en œuvre une politique d'égalité des chances entre hommes et femmes visant à rendre l'éducation et la formation des adultes plus attrayante, plus accessible et plus efficace,


30. In relation to life-long learning, businesses have a key role to play at several levels: contributing to a better definition of training needs through close partnership with local actors who design education and training programmes; supporting the transition from school to work for young people, for example by providing apprenticeship places; valuing learning, in particular in the Accreditation of Prior and Experiential Learning (APEL); and providing an environment which encourages lifelong learning by all employees, particular ...[+++]

30. Pour ce qui est de l'éducation et la formation tout au long de la vie, les entreprises ont un rôle primordial à jouer et cela, à plusieurs niveaux: en aidant à mieux définir les besoins en formation grâce à un partenariat étroit avec les responsables locaux concevant les programmes d'éducation et de formation, en facilitant le passage des jeunes de l'école au monde du travail au moyen, par exemple, de postes d'apprentis, en valorisant la formation, notamment grâce à la validation de l'expérience antérieure, et en instaurant un environnement propice à l'éducation et la formation tout au long de la vie, plus particulièrement à l'intent ...[+++]


w