Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accid
Accident injury to passengers
Accident at work
Accident benefit
Accident on duty
Automobile accident injury
Canadian Accident Injury Reporting and Evaluation
Employment accident
Employment injury
Employment injury benefit
Industrial accident
Industrial accident insurance
Industrial injuries benefit
Industrial injuries scheme
Industrial injury
Injury accident
Injury on duty
Injury while on duty
Injury-producing accident
Occupational accident
Occupational accident insurance
Occupational injury
Professional accident
Work accident
Work injury
Work-related accident insurance
Work-related injury
Workers compensation
Workers' compensation
Working accident
Workman's accident
Workman's injury
Workmen's compensation

Traduction de «accident injuries than » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
industrial accident [ industrial injury | occupational injury | work accident | occupational accident | accident on duty | employment injury | employment accident | working accident | injury on duty | work-related injury | work injury | workman's accident | workman's injury | injury while on duty | accid ]

accident du travail [ accident professionnel | accident de travail ]


injury accident | injury-producing accident

accident avec dommages corporels


automobile accident injury

blessure subie lors d'un accident d'automobile


accident: injury to passengers

accidents: personnes transportées


Employee Accident/Injury Report

Rapport d'accident/de blessure de l'employé


automobile accident injury

blessure subie lors d'accidents d'automobile


Canadian Accident Injury Reporting and Evaluation

Rapports et évaluation sur les blessures et accidents au Canada


industrial accident | occupational injury | work injury | industrial injury | accident at work | work accident | occupational accident | professional accident

accident du travail | accident de travail | accident professionnel


occupational accident insurance [ industrial accident insurance | industrial injuries scheme | work-related accident insurance ]

assurance accident de travail [ indemnité d'accident du travail ]


workers' compensation | workers compensation | employment injury benefit | industrial injuries benefit | workmen's compensation | accident benefit | compensation for accidents when on duty or occupational diseases

indemnité pour accident du travail | indemnisation des accidents du travail | indemnité d'accident du travail | réparation des accidents du travail | indemnité pour accidents de travail ou pour maladies professionnelles
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
For example, in the air bag area, they have maintained statistics in our country on air bag fatalities but not on air bag injuries, but we know that air bags, while they save lives, are creating more varied types of automobile accident injuries than we have ever seen before.

Ainsi, pour ce qui est des coussins pneumatiques, on tient dans notre pays des statistiques sur les accidents mortels qu'ils causent, mais non pas sur les blessures alors que nous savons que ces coussins pneumatiques, tout en permettant de sauver des vies, entraînent des blessures plus diverses en cas d'accidents automobile que celles que nous voyions auparavant.


Younger workers, aged 18 to 24 years, are more likely to have a serious accident at work than older adults, with a 40 % higher rate of non-fatal injuries than older workers in all sectors (European Parliament, 2011).

Les jeunes travailleurs âgés de 18 à 24 ans risquent davantage d’être victimes d’un accident grave au travail que les adultes plus âgés, avec un taux de blessures non mortelles de 40 % plus élevé que les travailleurs plus âgés dans tous les secteurs (Parlement européen, 2011).


1 300 000 accidents a year cause more than 40 000 deaths and 1 700 000 injuries on the roads.

Chaque année 1 300 000 accidents corporels causent plus de 40 000 morts et 1 700 000 blessés.


The Tivoli General Court (Rome, Italy) asks the Court of Justice if the directives on approximation of compulsory insurance against civil liability preclude national legislation which, in the context of a particular scheme, limits the compensation payable for non-material damage resulting from minor physical injuries caused by road traffic accidents in comparison with the compensation allowed for identical damage arising from causes other than road traffic accide ...[+++]

Le Tribunal de Tivoli (Rome, Italie) demande à la Cour de justice si les directives sur l'harmonisation de l'assurance obligatoire pour la responsabilité civile s’accommodent d’une législation nationale qui, dans le cadre d’un régime particulier, limite l’indemnisation des dommages immatériels résultant de lésions corporelles de faible gravité causées par les accidents de circulation routière par rapport à l’indemnisation de dommages identiques résultant de causes autres que les accidents de la circulation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(Return tabled) Question No. 864 Ms. Kirsty Duncan: With respect to mental health and suicide in the Canadian Forces (CF), including regular forces, reservists and veterans, as well as among Royal Canadian Mounted Police (RCMP) veterans: (a) what does history and research show from the First World War (WWI) and the Second World War (WWII), regarding the percentage of Canadian veterans who suffered some degree of Post Traumatic Stress Disorder (PTSD) and how it might have impacted their ability to (i) hold down jobs, (ii) maintain relationships, (iii) overcome substance abuse, (iv) maintain their will to live; (b) how are suicides tracke ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 864 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la santé mentale et le suicide dans les Forces canadiennes (FC), tant dans la Force régulière, la Réserve que chez les anciens combattants, y compris les anciens membres de la Gendarmerie royale du Canada (GRC): a) que nous apprennent l’histoire et la recherche faite après les Première et Deuxième Guerres mondiales d'une part sur le pourcentage de nos anciens combattants qui ont souffert à un degré ou à un autre du syndrome de stress post-traumatique (SSPT) ...[+++]


Research has shown that the use of child restraints can make a big contribution to reducing the severity of road accident injuries, and that a child who travels without being suitably restrained runs a higher risk of injury and a higher risk of being injured more severely than a child who is properly restrained.

Les recherches ont montré que l'utilisation de dispositifs de retenue pour enfants peut grandement contribuer à atténuer la gravité des blessures en cas d'accident de la route et qu'un enfant qui voyage sans être retenu court un risque de blessure plus élevé et plus grave que s'il était retenu.


(8) It is in fact appropriate to supplement the arrangements established by Directives 72/166/EEC, 84/5/EEC(7) and 90/232/EEC(8) in order to guarantee injured parties suffering loss or injury as a result of a motor vehicle accident comparable treatment irrespective of where in the Community accidents occur; for accidents falling within the scope of this Directive occurring in a State other than that of the injured party's residenc ...[+++]

(8) Il convient effectivement de compléter le régime instauré par les directives 72/166/CEE, 84/5/CEE(7) et 90/232/CEE(8) afin de garantir aux personnes lésées à la suite d'un accident de la circulation un traitement comparable quel que soit l'endroit de la Communauté où l'accident s'est produit; il existe, en ce qui concerne les accidents qui tombent dans le champ d'application de la présente directive et survenus dans un État autre que celui où réside la personne lésée, des lacunes dans le règlement des demandes présentées par les personnes lésées.


(1) The Directive 2000/26/EC (fourth motor insurance Directive) lays down special provisions applicable to injured parties resident in a Member State and entitled to compensation in respect of any loss or injury resulting from accidents occurring in a Member State other than the Member State of residence of the injured party or in third countries whose national insurer's bureaux have joined the green card system whenever such accid ...[+++]

(1) La directive 2000/26/CE (quatrième directive sur l'assurance automobile) fixe des dispositions particulières applicables aux personnes lésées résidant dans un État membre et ayant droit à une indemnisation pour tout préjudice résultant d'accidents survenus dans un État membre autre que l'État membre de résidence de la personne lésée ou dans un pays tiers dont le bureau national d'assurance a adhéré au régime de la carte verte, lorsque les accidents en question sont causés par la circulation de véhicules assurés et stationnés de façon habituelle dans un État membre.


(11) One satisfactory solution might be for injured parties suffering loss or injury as a result of a motor vehicle accident falling within the scope of this Directive and occurring in a State other than that of their residence to be entitled to claim in their Member State of residence against a claims representative appointed there by the insurance undertaking of the responsible party.

(11) Une solution satisfaisante pourrait consister en ce que la personne lésée à la suite d'un accident de la circulation qui tombe dans le champ d'application de la présente directive et survenu dans un État autre que celui où elle réside puisse faire valoir dans son État membre de résidence son droit à indemnisation à l'encontre du représentant chargé du règlement des sinistres qui a été désigné dans cet État par l'entreprise d'assurance de la personne responsable.


It is interesting that countries with lower accident, injury and death rates than Canada's also have high-speed autobahns and a greater mix of vehicles combining both left- and right-hand steering.

Fait intéressant, les pays qui ont des taux de collision, de collision avec blessures et de collisions mortelles plus bas que le Canada ont aussi des autoroutes à haute vitesse et une plus large combinaison de véhicules avec conduite à gauche et de véhicules avec conduite à droite.


w