Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Asset management company
Asset manager
Authorized fund
Closed-end investment company
Double ended open jaw spanner
Double head engineers wrench
Double open end spanner
Double open end wrench
Double open-end spanner
Double open-end wrench
Engineers'wrench
Fund
Fund manager
Incorporated mutual fund
Investment company
Investment firm
Investment fund
Investment trust
Investment trusts
Mutual fund
Mutual fund trust
OEIC
Open end contract open end contract
Open end engineers wrench
Open end question
Open end spanner
Open end wrench
Open ended question
Open question
Open-end contract open-end contract
Open-end fund
Open-end investment company
Open-end investment fund
Open-end mutual fund
Open-end mutual investment fund
Open-end question
Open-end spanner
Open-end trust
Open-end wrench
Open-ended exploration
Open-ended fund
Open-ended investment company
Open-ended investment trust
Open-ended question
Open-ended spanner
Open-jawed spanner
Pooled fund
Unincorporated mutual fund
Unit trust

Vertaling van "Open-ended exploration " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
open-ended exploration

exploration libre [ exploration ouverte ]


open-end investment fund | authorized fund | fund | investment trust | mutual fund | mutual fund trust | open-end fund | open-end investment company | open-end mutual fund | open-end mutual investment fund | open-end trust | open-ended fund | unincorporated mutual fund | unit trust

fonds commun de placement | fonds ouvert | FCP


open-end investment fund | authorized fund | fund | incorporated mutual fund | mutual fund | open-end fund | open-end investment company | open-end mutual fund | open-end mutual investment fund | open-end trust | open-ended fund | unit trust

société d'investissement à capital variable | société d'investissement ouverte | SICAV


open end contract open end contract | open-end contract open-end contract

contrat ouvert


double open end wrench [ double open-end wrench | double open end spanner | double open-end spanner | double ended open jaw spanner | double head engineers wrench | open end engineers wrench ]

c à fourche double


open ended question | open-ended question | open end question | open-end question | open question

question ouverte


open end wrench [ open-end wrench | open end spanner | open-end spanner ]

clé à fourche [ clé à fourches | clé ouverte | clé plate ]


engineers'wrench | open end wrench | open-ended spanner | open-jawed spanner

clé ouverte | clé plate | clef à fourche


investment company [ asset management company | asset manager | closed-end investment company | fund manager | investment firm | investment fund | investment trust | mutual fund | OEIC | open-ended investment company | open-ended investment trust | pooled fund | unit trust | investment trusts(UNBIS) ]

société d'investissement [ compagnie d'investissement | dépôt collectif | fonds commun de placement | fonds d'investissement | fonds de placement à capital fixe | gestionnaire d'actifs | gestionnaire de fonds | Sicav | Sicomi | société d'investissement à capital variable | société de gestion d'actifs | société de placement collectif | société d’investissement à capital fixe | société d’investissement fermée | société immobilière pour le commerce et l'industrie ]


Open-Ended Working Group of the Parties to the Montreal Protocol | Open-Ended Working Group of the Parties to the Montreal Protocol on Substances that Deplete the Ozone Layer

groupe de travail à composition non limitée des Parties au Protocole de Montréal relatif à des substances qui appauvrissent la couche d'ozone
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
304. Calls on the Commission to explore open source, well-audited solutions for e-mail and calendaring, including end-user softwares; reminds the Commission that also other parts of the stack not normally visible to end-users such as firewalls, web servers etc. can be considered from an open source, secure perspective if a public tender relies on functional specifications rather than brand-name products;

304. invite la Commission à explorer des solutions de type logiciel libre, au terme d'un audit adéquat, pour les messageries électroniques et la gestion d'agendas, y compris des logiciels d'utilisateur final; rappelle à la Commission que d'autres parties de la pile qui ne sont pas normalement visibles pour les utilisateurs finals, tels que les pare-feu, les serveurs web, etc., peuvent également être envisagées sous l'angle d'un logiciel libre et sécurisé si un appel d'offres public repose sur des spécifications fonctionnelles plutôt que sur des produits de marque;


299. Calls on the Commission to explore open source, well-audited solutions for e-mail and calendaring, including end-user softwares; reminds the Commission that also other parts of the stack not normally visible to end-users such as firewalls, web servers etc. can be considered from an open source, secure perspective if a public tender relies on functional specifications rather than brand-name products;

299. invite la Commission à explorer des solutions de type logiciel libre, au terme d'un audit adéquat, pour les messageries électroniques et la gestion d'agendas, y compris des logiciels d'utilisateur final; rappelle à la Commission que d'autres parties de la pile qui ne sont pas normalement visibles pour les utilisateurs finals, tels que les pare-feu, les serveurs web, etc., peuvent également être envisagées sous l'angle d'un logiciel libre et sécurisé si un appel d'offres public repose sur des spécifications fonctionnelles plutôt que sur des produits de marque;


36. Supports the need expressed by stakeholders to take a broader and horizontal approach, extending the scope beyond the agro-food industry; asks the Commission and the business federations, building on the ongoing work in the Experts Platform, to explore the possibilities for creating a new, open-ended forum focusing on retail as a whole;

36. soutient la nécessité dont se font l'écho les parties prenantes d'adopter une approche plus large et transversale, élargissant le champ d'étude au-delà de l'industrie agroalimentaire; demande à la Commission et aux fédérations professionnelles, à partir des travaux du groupe d'experts qui sont en cours, d'explorer les possibilités de créer un nouveau forum ouvert portant sur le commerce de détail dans son ensemble;


36. Supports the need expressed by stakeholders to take a broader and horizontal approach, extending the scope beyond the agro-food industry; asks the Commission and the business federations, building on the ongoing work in the Experts Platform, to explore the possibilities for creating a new, open-ended forum focusing on retail as a whole;

36. soutient la nécessité dont se font l'écho les parties prenantes d'adopter une approche plus large et transversale, élargissant le champ d'étude au-delà de l'industrie agroalimentaire; demande à la Commission et aux fédérations professionnelles, à partir des travaux du groupe d'experts qui sont en cours, d'explorer les possibilités de créer un nouveau forum ouvert portant sur le commerce de détail dans son ensemble;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
23. Welcomes the Malian Government’s establishment of a National Commission for Dialogue and Reconciliation on 6 March 2013, to serve for a two-year term; maintains that the National Commission must be as broadly representative as possible, with practical results produced as soon as possible; welcomes in particular, to this end, the National Commission’s inclusive membership, as evidenced by its vice-presidents, as a commitment to inclusiveness and plurality in the political process; notes that the National Commission is tasked with documenting human rights violations that have occurred since the beginning of the conflict; encourages further the Commission to explore the issue ...[+++]

23. salue l'établissement, par le gouvernement malien, d'une commission nationale de dialogue et de réconciliation le 6 mars 2013, avec un mandat de deux ans; maintient que la commission nationale doit être aussi représentative que possible, et qu'elle doit produire des résultats dès que possible; salue en particulier, à cette fin, le caractère inclusif de la composition de la commission nationale, comme on peut le voir d'après les vice-présidents, qui représente l'engagement envers l'inclusion et le pluralisme dans le processus politique; observe que la commission nationale est chargée de recueillir des informations sur les violations des droits de l'homme commises depuis le début du conflit; encourage par ailleurs la commission à exam ...[+++]


This commitment was reflected, in more open-ended language, in the 4 April 2006 Speech from the Throne, which indicated that the government will “.explore means to ensure that the Senate better reflects both the democratic values of Canadians and the needs of Canada's regions”.

Cet engagement a été repris en des termes plus précis dans le discours du Trône du 4 avril 2006, qui indique que le gouvernement « cherchera des moyens qui permettraient au Sénat de mieux refléter les valeurs démocratiques des Canadiens et les besoins des régions du pays »[15].


7. IS OF THE VIEW that, when considering with other Parties further commitments for Annex I Parties, a number of other issues will need to be explored, and LOOKS FORWARD to identifying these issues in time for the Ad hoc Open-ended Working Group on Article 3(9) of the Kyoto Protocol and with a view to informing the review process under Article 9(2) of the Protocol; EMPHASISES the need to ensure that there is no gap between the first and second commitment periods; LOOKS FORWARD to a successful discussion in the Ad hoc Open-ended Work ...[+++]

7. ESTIME que, lors de l'examen avec d'autres Parties des nouveaux engagements des Parties visées à l'annexe I, il conviendra de se pencher sur un certain nombre d'autres questions, qu'il ESPÈRE recenser à temps pour la réunion du groupe de travail spécial à composition non limitée créé aux fins de l'article 3, paragraphe 9, du Protocole de Kyoto et en vue d'alimenter le processus d'examen prévu à l'article 9, paragraphe 2, du protocole; SOULIGNE la nécessité de veiller à ce qu'il n'y ait pas d'intervalle entre la première et la deuxième période d'engagement; ESPÈRE qu'un débat fructueux aura lieu au sein du groupe de travail spécial à composi ...[+++]


Canadians do not want their government to be so mesmerized by military developments that it fails to explore every possible political or diplomatic opening that might end the bombing at the earliest possible opportunity and allow the Kosovar refugees to return home safely.

Les Canadiens ne veulent pas que leur gouvernement soit si obnubilé par les développements militaires qu'il ne puisse explorer toute possibilité d'ouverture politique ou diplomatique qui pourrait mettre fin aux bombardements le plus tôt possible et permettre aux réfugiés kosovars de retourner chez eux en toute sécurité.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Open-ended exploration' ->

Date index: 2023-07-12
w