Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Actieve kool
Actieve koolstof
Geactiveerd PI3K-delta-syndroom
Geactiveerd bestaansminimum
Geactiveerde adsorptiekool
Geactiveerde bleekaarde
Geactiveerde klei
Geactiveerde kool
Geactiveerde maatschappelijke hulp
Generator voor geactiveerde zuurstof
Onderzoek naar ademhalingsremming met geactiveerd slib
Webdienst

Vertaling van "webdienst geactiveerd " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
geactiveerde bleekaarde | geactiveerde klei

argile activée


actieve kool | actieve koolstof | geactiveerde adsorptiekool | geactiveerde kool

charbon actif | charbon activé | charbon de bois acti




geactiveerde maatschappelijke hulp

aide sociale activée


geactiveerd bestaansminimum

minimum de moyens d'existence activé


onderzoek naar ademhalingsremming met geactiveerd slib

test d'inhibition respiratoire des boues activées


geactiveerd PI3K-delta-syndroom

syndrome de PI3K-delta activé


drotrecogine alfa, geactiveerd

drotrécogine alpha, activé


generator voor geactiveerde zuurstof

générateur d’oxygène actif
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
44. roept de Commissie op om een tijdslimiet in te stellen voor het afhandelen van klachten van passagiers, van drie maanden voor de bedrijfstak en twee maanden voor de handhavingsorganen; is van mening dat passagiers die een klacht indienen, binnen 48 uur een ontvangstbevestiging moeten ontvangen; passagiers die elektronisch reserveren, bijvoorbeeld via het internet, moeten eveneens via dezelfde weg kosteloos contact kunnen opnemen met hun luchtvaartmaatschappij, waarvan het adres duidelijk vermeld moet worden, zodat de klant snel en eenvoudig contact kan opnemen met het betrokken personeel bij de luchtvaartmaatschappij om eventuele problemen op te lossen; is voorts van mening dat er een telefoonlijn en een ...[+++]

44. demande à la Commission de proposer un délai maximum de deux mois pour le secteur aérien et de deux mois pour les entités chargées de faire appliquer la réglementation, pour traiter les réclamations des passagers; estime que l'accusé de réception des réclamations devrait être envoyé aux passagers dans un délai de 48 heures; est d'avis que les passagers effectuant leur réservation par voie électronique, par exemple sur l'internet, devraient également avoir le droit de contacter gratuitement leur compagnie aérienne par les mêmes moyens, à une adresse clairement indiquée, afin que les consommateurs puissent rapidement et facilement contacter le personnel concerné auprès de la compagnie aérienne pour résoudre tout problème; estime en outre qu'une ...[+++]


44. roept de Commissie op om een tijdslimiet in te stellen voor het afhandelen van klachten van passagiers, van drie maanden voor de bedrijfstak en twee maanden voor de handhavingsorganen; is van mening dat passagiers die een klacht indienen, binnen 48 uur een ontvangstbevestiging moeten ontvangen; passagiers die elektronisch reserveren, bijvoorbeeld via het internet, moeten eveneens via dezelfde weg kosteloos contact kunnen opnemen met hun luchtvaartmaatschappij, waarvan het adres duidelijk vermeld moet worden, zodat de klant snel en eenvoudig contact kan opnemen met het betrokken personeel bij de luchtvaartmaatschappij om eventuele problemen op te lossen; is voorts van mening dat er een telefoonlijn en een ...[+++]

44. demande à la Commission de proposer un délai maximum de deux mois pour le secteur aérien et de deux mois pour les entités chargées de faire appliquer la réglementation, pour traiter les réclamations des passagers; estime que l'accusé de réception des réclamations devrait être envoyé aux passagers dans un délai de 48 heures; est d'avis que les passagers effectuant leur réservation par voie électronique, par exemple sur l'internet, devraient également avoir le droit de contacter gratuitement leur compagnie aérienne par les mêmes moyens, à une adresse clairement indiquée, afin que les consommateurs puissent rapidement et facilement contacter le personnel concerné auprès de la compagnie aérienne pour résoudre tout problème; estime en outre qu'une ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'webdienst geactiveerd' ->

Date index: 2024-06-11
w