Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Als animatieprofessional werken
Als animator werken
Als begeleider-animator voor jongeren werken
Als gids werken
Als reisbegeleider werken
Als toerleider werken
Amusementsactiviteiten voor gasten beheren
Groepen toeristen leiden
Hydraulische installatie
Hydraulische werken
Openbare werken
Organisatie zonder winstoogmerk
Pompstation
SIGeDIS vzw
Sociaal Stookoliefonds VZW
V.z.w.
VZW
VZW Vrije Kinderbijslagfondsen
Vereniging zonder winstoogmerk
Vzw
Waterbouwkunde
Waterhuishouding
Werken vanop een hangende steiger
Werken vanop een hangsteiger
Werken vanop een hangstelling

Vertaling van "vzw werken " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
als reisbegeleider werken | als toerleider werken | als gids werken | groepen toeristen leiden

gérer les groupes de touristes | accompagner des groupes de touristes | prendre en charge des groupes de touristes


waterhuishouding [ hydraulische installatie | hydraulische werken | pompstation | waterbouwkunde ]

aménagement hydraulique [ construction hydraulique | ingénierie hydraulique | station de pompage | travaux hydrauliques ]


als animator werken | als begeleider-animator voor jongeren werken | als animatieprofessional werken | amusementsactiviteiten voor gasten beheren

superviser les activités organisées pour la clientèle | superviser les activités récréatives destinées à la clientèle | superviser les activités de divertissement des clients | superviser les activités de divertissement destinées aux clients


werken vanop een hangstelling | werken vanop een hangende steiger | werken vanop een hangsteiger

travailler à partir d’une nacelle suspendue


VZW Vrije Kinderbijslagfondsen

ASBL Caisses de Compensation libres pour Allocations familiales






organisatie zonder winstoogmerk [ v.z.w. | vereniging zonder winstoogmerk | vzw ]

société sans but lucratif [ ASBL | association de loi 1901 | association sans but lucratif | organisation sans but lucratif ]


vereniging zonder winstoogmerk | VZW [Abbr.]

association reconnue d'intérêt public | association sans but lucratif


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
8° VZW Werken en Leren Antwerpen, Stoopstraat 1, bus 4, 2000 Antwerpen :

8° l'ASBL Werken en Leren Antwerpen, Stoopstraat, 1, bus 4, 2000 Antwerpen :


In Brussel werkt het parket samen met de VZW Pag-Asa die tamelijk goed overleeft, deels door de goede leiding, deels door de input van de mensen die in de VZW werken.

À Bruxelles, le parquet collabore avec l'ASBL Pag-Asa qui parvient à survivre raisonnablement bien, en partie en raison de la qualité de sa direction et en partie aussi grâce au dévouement des personnes qui y travaillent.


8° vzw Werken en Leren Antwerpen, Stoopstraat, 1, bus 4, 2000 Antwerpen :

8° l'asbl Werken en Leren Antwerpen, Stoopstraat 1, bus 4, 2000 Antwerpen :


Binnen de perken van de ingeschreven krediet op de begroting van Toerisme Vlaanderen wordt het agentschap gemachtigd om subsidies op naam toe te kennen aan volgende organisaties: - vzw Toeristische attracties - vzw Centrum Ronde van Vlaanderen - Master in Toerisme - vzw Tourist Info For Young People - vzw Grote Routepaden - vzw Toerisme Voerstreek - Viavia Tourism Academy - Bond Beter Leefmilieu - Cultuurnet Vlaanderen - Werkingssubsidie KMDA - Projecten vrijetijdseconomie in het kader van het SALK; 6° voor 25 jaar een verbintenis aan te gaan ten laste van de Vlaamse uitgavenbegroting die resulteert in een totale beschikbaarheidsvergoeding van 505.000 euro per jaar die voortvloeit uit de werken ...[+++]

Dans les limites du crédit inscrit au budget de Toerisme Vlaanderen, l'agence est autorisée à accorder des subventions nominatives aux organisations suivantes : - a.s.b.l. Toeristische attracties - a.s.b.l. Centrum Ronde van Vlaanderen - Master en Tourisme - a.s.b.l. Tourist Info For Young People - a.s.b.l. Grote Routepaden - a.s.b.l. Toerisme Voerstreek - Viavia Tourism Academy - Bond Beter Leefmilieu - Cultuurnet Vlaanderen - Subvention de fonctionnement KMDA - Projets économie récréative dans le cadre du SALK ; 6° de la conclusion d'un engagement pour une durée de 25 ans à charge du budget des dépenses flamand, résultant en une indemnité de mise à disposition totale de 505.000 euros par an découlant des tra ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
9° VZW Werken en Leren Antwerpen, Klaproosstraat 51, 2610 Wilrijk

9° l'ASBL 'Werken en Leren Antwerpen', Klaproosstraat 51, 2610 Wilrijk


15° vzw Werken en Leren Antwerpen, Grotesteenweg 226, 2600 Antwerpen

15° l'ASBL " Werken en Leren Antwerpen" , Grotesteenweg 226, à 2600 Antwerpen


In dit geding, tussen de VZW Natuurpunt — Wase Linkerscheldeoever en de gemeente Beveren, het Vlaamse Gewest en een nv, oordeelde de Raad van State dat de doelstellingen van de VZW « .wegens de absoluut algemene draagwijdte van deze doelstellingen .Op het eerste gezicht gelijk staat met de actio popularis .dat het terzake gaat om welbepaalde werken en handelingen op een welbepaalde plaats ..».

Dans cette affaire entre l'ASBL Natuurpunt — Wase Linkerscheldeoever et la commune de Beveren, la Région flamande et une SA, le Conseil d'État a estimé que les objectifs de l'ASBL « .en raison de la portée absolue de ces objectifs .À première vue, équivaut à l'actio popularis .qu'il s'agit en la matière de travaux bien définis et d'actions en un lieu bien déterminé ..».


Dit wetsvoorstel heeft tot doel met de rechtspersonenbelasting een belastingkrediet te verrekenen van 15 % van het betaalde bedrag, exclusief BTW, voor werken aan een voor onderwijs bestemd gebouw wanneer de bouwheer een onderwijsorganiserende instantie is van het gemeenschaps- of gemeentelijk onderwijs, een onderwijsorganiserende instantie van het gesubsidieerd onderwijs, die de vorm van een VZW heeft, of nog een vereniging voor patrimoniaal beheer die de vorm van een VZW heeft.

La présente proposition vise à imputer à l'impôt des personnes morales un crédit d'impôt égal à 15 % du montant payé, hors taxe sur la valeur ajoutée, pour des travaux relatifs à un immeuble affecté à l'enseignement lorsque le maître de l'ouvrage est un pouvoir organisateur de l'enseignement communautaire, communal, un pouvoir organisateur de l'enseignement subventionné, constitué sous forme d'ASBL, ou une société de gestion patrimoniale, constituée sous forme d'ASBL.


Art. 226 bis. — Met de rechtspersonenbelasting berekend overeenkomstig artikel 225, wordt een belastingkrediet verrekend dat overeenstemt met 15 % van het betaalde bedrag, exclusief belasting over de toegevoegde waarde, voor werken aan een voor onderwijs bestemd gebouw wanneer de bouwheer een onderwijsorganiserende instantie is van het gemeenschaps-, gemeentelijk of provinciaal onderwijs, een onderwijsorganiserende instantie van het vrij gesubsidieerd onderwijs die de vorm van een VZW heeft, of nog een vereniging voor patrimoniaal beheer die de vorm van een VZW heeft.

Art. 226 bis. — Il est imputé sur l'impôt des personnes morales, calculé conformément à l'article 225, un crédit d'impôt égal à 15 % du montant payé, hors taxe sur la valeur ajoutée, pour des travaux relatifs à un immeuble affecté à l'enseignement lorsque le maître de l'ouvrage est un pouvoir organisateur de l'enseignement communautaire, communal ou provincial, un pouvoir organisateur de l'enseignement libre subventionné, constitué sous forme d'ASBL, ou une société de gestion patrimoniale, constituée sous forme d'ASBL.


Het probleem is evenwel dat men hiervoor een beroep wil doen op de Smals, voornamelijk om de gegevensstromen verder te kunnen laten transiteren via de Kruispuntbank van de sociale zekerheid, maar dat de statuten van de Smals bepalen dat die maatschappij enkel en alleen voor de overheid kan werken (en dus niet voor de VZW Sociaal Verwarmingfonds) terwijl de raad van bestuur van de VZW verwarmingfonds het eens is om de kost voor de ontwikkeling van dit programma te laten dragen door dit fonds.

À cet effet, l'on veut faire appel à Smals, principalement pour que les flux de données puissent passer par la Banque-carrefour de la sécurité sociale. Le problème est que les statuts de Smals prévoient que cette société ne peut travailler que pour les pouvoirs publics (et donc pas pour l'ASBL Fonds social chauffage), alors que le conseil d'administration de l'ASBL Fonds social chauffage a donné son accord pour que celui-ci prenne en charge le coût de développement du programme informatique en question.


w